O Inafune λέει οτι δεν φτιάχνει παιχνίδια που να μπορεί να παίξει, μιλά για τη δυσκολία του No. 9

11 Αυγ

mighty-no-9

Ο ιστότοπος Kotaku UK ρώτησε πρόσφατα το δημιουργό του Mighty No. 9, Keiji Inafune αν είναι ο καλύτερος παίκτης του παιχνιδιού αυτή τη στιγμή, στο οποίο απήντησε:

Δεν είναι καν επιλογή να φτιάξω ένα παιχνίδι που να μπορώ να παίξω! Είναι καλύτερα να κάνω ένα παιχνίδι όπου θα πρέπει να κάνω προσπάθεια για να το παίξω. Το προσωπικό μου, όμως, είναι πολύ καλό στο παιχνίδι.

Το Mighty No. 9 δεν έχει κανενός είδους επιλογή για εκπαίδευση ή κάτι παρόμοιο και, όπως λέει κι ο Inafune:

Όλοι, ακόμη κι οι αρχάριοι, πρέπει να αντιμετωπίσουν όσα θα τους έρθουν! Αυτό που έκανε η ομάδα μας είναι να ενσωματώσει μια καμπύλη εκμάθησης στη δυσκολία.

Όπως εξήγησε ο Inafune:

Υπάρχουν συστήματα σχεδιασμένα για να εκπαιδεύσουν τον παίκτη ώστε, κατά κάποιο τρόπο, να είναι ταχύτερος και ικανότερος στο τέλος. Αυτό κάνουμε με το dashing. Θέλουμε οι παίκτες να αναλάβουν ρίσκα στο παιχνίδι, ναι, αλλά υπάρχει μια ισοροπία.

Ο Inafune αναφέρθηκε επι μακρόν στο σύστημα dash του Mighty No. 9, που επιτρέπει στους παίκτες να κρατήσουν combos αν είναι γρήγοροι, αποτελεσματικοί και καταφέρουν να μην πεθάνουν.

Είναι ένα σύστημα που προκαλεί πραγματικά τους παίκτες. Και θέλουμε ακόμα και οι δυνατοί παίκτες που είναι ικανοί στο παιχνίδι να νιώσουν την πρόκληση. Όταν θα νομίζουν οτι το κατέχουν, υπάρχουν μηχανισμοί που θα τους κάνουν να το ξανασκεφτούν.

Πηγή 1 , Πηγή 2

O Inafune λέει οτι δεν φτιάχνει παιχνίδια που να μπορεί να παίξει, μιλά για τη δυσκολία του No. 9

About The Author
-

Ένας βάρβαρος που βγήκε από τη σπηλιά του στο Βορρά για να γράψει για Νιτέντα. Συμφιλιωμένος πλέον με ξυράφια και ψαλίδια, τριγυρνάει τις νύχτες για αθώα θύματα να προσηλυτίσει στο μαγικό κόσμο των video games. Ο γνωστός MasterV ξαναχτυπά.

Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων