Ο υπεύθυνος μετάφρασης του Monster Hunter 4 Ultimate μας μιλά για τον ερχομό του παιχνιδιού στη Δύση

18 Μαρ

monsterhunter4ultimate_610

Σήμερα, κατα τη διάρκεια της GDC 2016, ο υπεύθυνος μεταφράσεων της Capcom, Andrew Alfonso, έκανε μια μικρή ομιλία σχετικά με τη μετατροπή των παιχνιδιών για το διεθνές κοινό. Ένα μέρος της παρουσίασης που έκανε ήταν σχετικό με τον ερχομό του Monster Hunter 4 στη Δύση. Μίλησε για την προσέγγιση της αγγλικής έκδοσης από την ομάδα του.

Άρχισα να σκέφτομαι πως δε θέλω ο κόσμος να αγοράσει τα παιχνίδια μου την ημέρα κυκλοφορίας λέγοντας «Μ’ αρέσουν αυτά τα memes» και ύστερα από 4 χρόνια να το πιάσει κάποιος και να πει «Πω πω, κάνουν αναφορές στους 300 – έλεος!»

Σκέφτηκαν κι άλλες ιδέες για να βοηθήσουν την επιτυχία του Monster Hunter 4 Ultimate στη Δύση. Όπως λέει το Polygon, σκέφτηκε να ξαναφτιάξει τις loading screens ώστε οι παίκτες να βλέπουν συμβουλές κι όχι στεγνα δεδομένα, να μειώσουν τα the tutorial quests και να παρέχουν ένα demo για να εισάγουν τους νέους χρήστες στο περίπλοκο σύστημα όπλων του Monster Hunter.

Οι ανώτεροι της Capcom στην Ιαπωνία δεν επέτρεψαν στον Alfonso να υλοποιήσει όλες του τις ιδέες και το Polygon λέει πως η εταιρία έδωσε έμφαση στο να «μείνουν εντός προγράμματος και να μην υπερβούν το budget». Ωστόσο, ο Alfonso έκανε έρευνα για να καταλάβει «τις διαφορές στις επιχειρηματικές και επικοινωνιακές πρακτικές μεταξύ εταιριών της δύσης και της ανατολής». Στη διαδικασία αυτή, έμαθε πως το κοινό του Monster Hunter στην Ιαπωνία είναι κατά πολύ νεότερο σε σχέση με τους θαυμαστές της σειράς στην Αμερική.

Η έρευνά του όντως είχε ως αποτέλεσμα αρκετές αλλαγές. Το σενάριο έγινε πιο σφιχτό και οι διάλογοι έγιναν πιο σύντομοι, με τα tutorials να παρέχουν τη δυνατότητα να τα αποφύγετε. Νέο κείμενο που μπορεί να βοηθά τους αρχάριους χωρίς να εμποδίζει τους βετεράνους έγινε αποδεκτό από την ηγεσία της Capcom στην Ιαπωνία και μάλιστα προστέθηκε και στην Ιαπωνική έκδοση.

Πηγή 1, Πηγή 2

Ο υπεύθυνος μετάφρασης του Monster Hunter 4 Ultimate μας μιλά για τον ερχομό του παιχνιδιού στη Δύση

About The Author
- Ένας βάρβαρος που βγήκε από τη σπηλιά του στο Βορρά για να γράψει για Νιτέντα. Συμφιλιωμένος πλέον με ξυράφια και ψαλίδια, τριγυρνάει τις νύχτες για αθώα θύματα να προσηλυτίσει στο μαγικό κόσμο των video games. Ο γνωστός MasterV ξαναχτυπά.

Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων