Ο Itagaki σχετικά με το γιατί δεν εγκατέλειψε την ανάπτυξη του Devil’s Third και άλλα

16 Ιούλ

devils-third-1

Το περιοδικό Famitsu μας παρέχει μια ενημέρωση για το Devil’s Third αυτή την εβδομάδα. Μαζί με το ρεπορτάζ του περιοδικού, υπάρχει μια συνέντευξη με το δημιουργό, Tomonobu Itagaki.

Ας αρχίσουμε με το τι είχε να πει ο Itagaki για το multiplayer:

Υπάρχουν πράγματα όπως η διπλωματική συνομιλία (diplomacy chat) που μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι αρχηγοί φατριών (clan leaders), ωστε να μπορούν να έχουν συνεδρίες με τις άλλες φατρίες. Είμαι στρατιωτικός θιασώτης οπότε υπάρχουν πολλά πολιτικά στοιχεία στο παιχνίδι.

Στη συνέχεια, το Famitsu ρωτά αν γίνεται να απολαύσει κανείς μόνο το multiplayer:

Φυσικά. Μπορείτε να το απολαύσετε χωρίς να παίξετε την εκστρατεία για ένα παίκτη. Ακόμη κι έτσι, η εκστρατεία είναι γεμάτη με «Itagaki-οειδη» πράγματα, οπότε θα ήθελα να τη δοκιμάσετε. Για να κάνουμε και τις δύο πλευρές του παιχνιδιού διασκεδαστικές, κάθε μια απαιτούσε ένα ποσό απο ποσότητα, ποιότητα και βαθος. Αυτά είναι τα δύο μέρη του Devil’s Third. Γι’αυτό μας πήρε τόσο χρόνο [για να φτιάξουμε το παιχνίδι].

Προχωρώντας πέρα απο την πλευρά του gameplay, ο Itagaki μίλησε πιο γενικά για το Devil’s Third:

Όταν έγινα αυτόνομος και σκέφτηκα τι θα δημιουργήσω στη συνέχεια, είχα μια δυνατή επιθυμία να προκαλέσω τον εαυτό μου με καινούρια πράματα. Οπότε αποφάσισα να φτιάξω ένα εντελώς νέο παιχνίδι βολών (shooter game) χρησιμοποιώντας όλες τις ικανότητες που απέκτησα δημιουργώντας παιχνίδια δράσης και ξύλου – ώστε οι φίλοι των Ninja Gaiden και Dead or Alive θα ήθελαν να το παίξουν.

Το Devil’s Third ήταν υπο ανάπτυξη για πολύ, πολύ καιρό. Αρχικά, ανακοινώθηκε το 2010. Ο Itagaki θα μπορούσε να είχε εγκαταλείψει στην πορεία – ειδικά όταν η εκδότρια εταιρία, η THQ, έκλεισε – όμως αυτός επέμεινε. Στη συνέντευξή του με το Famitsu, ο Itagaki εξήγησε γιατί συνέχισε την ανάπτυξη του τίτλου:

Δεν ήθελα να προδώσω τους οπαδούς μου. Δεν ήθελα οι άνθρωποι να πετάξουν στον κάλαθο τον αχρήστων την ανυπομονησία τους. Το παιχνίδι είναι ένα μεγάλο άθροισμα δουλειάς απο όλο το επιτελείο μας, οπότε ειλικρινά εύχομαι να το αγοράσετε. Πιστεύω πως το παιχνίδι θα αποδειχτεί ρηξικέλευθο για την industry και να πάρει τα παιχνίδια βολών στο επόμενο επίπεδο.

Το Devil’s Third κυκλποφορεί στις 28 Αυγούστου στην Ευρώπη.

Πηγή 1 , Πηγή 2

Ο Itagaki σχετικά με το γιατί δεν εγκατέλειψε την ανάπτυξη του Devil’s Third και άλλα

About The Author
-

Ένας βάρβαρος που βγήκε από τη σπηλιά του στο Βορρά για να γράψει για Νιτέντα. Συμφιλιωμένος πλέον με ξυράφια και ψαλίδια, τριγυρνάει τις νύχτες για αθώα θύματα να προσηλυτίσει στο μαγικό κόσμο των video games. Ο γνωστός MasterV ξαναχτυπά.

Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων