O Iwata ένιωθε πως τα παιχνίδια στα οποία δούλευε ήταν σαν παιδιά του

16 Αυγ

satoru-iwata3-656x436

Τον Ιούλιο του 2013, ο ιστότοπος Toyo Keizai Online πήρε μια συνέντευξη απο το Satoru Iwata. Υπήρχε όμως ένα κομμάτι της συζήτησης που δεν είχε δημοσιευθεί.

Σε κάποιο σημείο κατά τη διάρκεια της συνέντευξης, η Toyo Keizai Online ρώτησε τον Iwata ποιό παιχνίδι του αρέσει περισσότερο. Τα σχόλιά του επιτέλους ανέβηκαν online για να μπορεί να τα δει όλος ο κόσμος.

Ορίστε τι είχε πει ο Iwata τότε:

Μμμμμ…δύσκολη ερώτηση. Ήμουν δημιουργός ο ίδιος, οπότε έχω μια ιδιαίτερη σύνδεση με τα προϊόντα με τα οποία είχα βαθιά ανάμιξη ως προγραμματιστής ή παραγωγός, είτε μιλάμε για το Kirby Super Star (στην Ιαπωνία γνωστό ως Hoshi no Kirby), είτε για το Earthbound (MOTHER 2), είτε για το Super Smash Bros. (Dairanto Smash Brothers). Οπότε είναι πολύ δύσκολο να κατονομάσω ένα και μόνο.

Κοιτάζω τα παιχνίδια που δημιούργησα απο πολύ κοντά, σα να ήταν παιδιά μου κατά ένα τρόπο. Η εγγύτητα της αντίληψής μου λοιπόν διαφέρει απο των υπολοίπων. Όταν τα δημιουργούσα, δούλευα σχεδόν κάθε μέρα (και όλη νύχτα) μέχρι να δω τον ήλιο να ανατέλλει πάνω απο το όρος Fuji. Όταν τα σκέφτομαι λοιπόν, οι αναμνήσεις αυτών των δημουργικών κόπων μου έρχονται σα χείμαρρος μονομιάς – για το πώς μου ήρθε η αρχική ιδέα, τι σκεφτόμουν εκείνο τον καιρό για να της δώσω μια απτή μορφή, ποιό κομμάτι αυτών των σκέψεων έφτασε τελικά στους πελάτες και ποιό όχι και τι δυσκολίες και δραματικά συναισθήματα πέρασα κατά τη διάρκεια της διαδικασίας ανάπτυξης – ξέρετε, τέτοια πράγματα. Αυτά τα συναισθήματα διαχωρίζουν ξεκάθαρα τον τρόπο που τα αντιλαμβάνομαι εγώ απο οποιονδήποτε άλλο που ενθουσιάζεται απο τα παιχνίδια όντας ένας απο τους πολλούς συνηθισμένους παίκτες.

Δε μου είναι εύκολο λοιπόν να πω ποιό παιχνίδι μου αρέσει καλύτερα. Ως δημιουργός, μου έγινε συνήθειο να σκέφτομαι γιατί ένα συγκεκριμένο προϊόν έγινε τεράστια επιτυχία ή, αντιστρόφως, γιατί κάποιο άλλο παιχνίδι που νόμισα πως ήταν πολύ διασκεδαστικό δε μπόρεσε να αποκτήσει μεγάλη στήριξη και προσοχή. Ίσως δεν απολαμβάνω αυτά τα παιχνίδια με τον ίδιο τρόπο που τα απολαμβάνουν οι απλοί καταναλωτές που τα αγοράζουν για να ζήσουν μια συγκίνηση κι αυτό συμβαίνει γιατί εγώ τα απολαμβάνω ως μέρος της εργασίας μου.

Έστω οτι πηγαίνω στη Disneyland. Στην έσχατη περίπτωση, δε μπορώ να είμαι ένας επισκέπτης που απλά ενθουσιάζεται όταν πηγαίνει σε κάποια απο τις ατραξιόν εκεί. Αντιθέτως, τείνω να μπαίνω στη θέση αυτών που τις δημιούργησαν. Ακόμα κι όταν βλέπω μια ταινία, δε μπορώ παρά να φαντάζομαι τι περνούσε απο το μυαλό του σκηνοθέτη όταν γύριζε μια συγκεκριμένη σκηνή. Οι σκέψεις μου γυρίζουν προς τα εκεί παρ’όλο που δεν είμαι ειδικός σε κινηματογραφικές ταινίες.

Δεν ήταν όμως μόνο αυτά απο τον Iwata. Πριν φύγει απο το γραφείο του ο δημοσιογράφος, ο Iwata έδειξε το πόσο ενδιαφέρων άνθρωπος ήταν λέγοντας τα παρακάτω:

Με ρωτήσατε για το αγαπημένο μου παιχνίδι νωρίτερα. Λυπάμαι που δε μπόρεσα να σας απαντήσω όπως θα έπρεπε. Μου ήρθε τόσο απότομα, που δεν πρόλαβα να σκεφτώ μια ξεκάθαρη απάντηση. Όταν σας ξαναδώ όμως, θα σας την έχω έτοιμη.

Μπορείτε να διαβασετε το πλήρες άρθρο στα αγγλικά εδώ, όπου θα βρείτε μερικες ακόμα ανέκδοτες ιστορίες για τον Iwata.

O Iwata ένιωθε πως τα παιχνίδια στα οποία δούλευε ήταν σαν παιδιά του

| Νέα, Συνέντευξη | 0 Comments
About The Author
-

Ένας βάρβαρος που βγήκε από τη σπηλιά του στο Βορρά για να γράψει για Νιτέντα. Συμφιλιωμένος πλέον με ξυράφια και ψαλίδια, τριγυρνάει τις νύχτες για αθώα θύματα να προσηλυτίσει στο μαγικό κόσμο των video games. Ο γνωστός MasterV ξαναχτυπά.

Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων