Χθες, ο πρόεδρος της Nintendo, Tatsumi Kimishima έδωσε πολλές πληροφορίες στη δημοσιότητα για την κατάσταση του Switch, τα παιχνίδια του και το μέλλον!
Ο Kimishima για τις πωλήσεις του SNES Classic:
Το Super NES Classic Edition έφτασε τα 2 εκ. πωλήσεις παγκοσμίως, σύμφωνα με τις τελευταίες μετρήσεις.
Αναμένουμε πως η πιθανότητα για αλληλεπίδραση με τα video games για πρώτη φορά, ή με ανθρώπους που απέχουν για καιρό θα οδηγήσει σε μεγαλύτερη εκτίμηση για τη νέα μας κονσόλα, το Switch. Το SNES Classic θα συνεχίσει να κυκλοφορεί και στο μέλλον.
Όπως έχουμε ήδη ανακοινώσει, έχει ήδη ληφθεί η απόφαση να συνεχιστεί η παραγωγή του μέσα στο 2018. Ελπίζουμε οι καταναλωτές που θέλουν να το αποκτήσουν να περιμένουν λίγο ακόμη.
Πώς ασχολείται ο κόσμος με το Switch;
Το παραπάνω υποδεικνύει τις τάσεις του gameplay για το Nintendo Switch. Το διάγραμμα βασίζεται σε στοιχεία από gameplay σε Switch εγγεγραμμένων χρηστών με Nintendo Account, τα οποία συνελέχθησαν μέσω internet. Υπάρχουν τρία διαορετικά Modes για το Switch: To TV Mode, όπου το Nintendo Switch είναι στη βάση του και το παιχνίδι εμανίζεται στην τηλεόραση και τα Tabletop και Handheld Mode. Εκεί, το Nintendo Switch αφαιρείτα από τη βάση. Όπως δείχνει το διάγραμμα, μπορούμε να δούμε πώς κατανέμονται τα διαφορετικά play modes. Μπορούμε να δούμε ξεκάθαρα πως οι καταναλωτές παίζουν όπως βολεύει τους ίδιους.
Ορίστε και μερικές πληροφορίες για τους αγοραστές του Switch. Αυτά είναι τα αποτελέσματα μιας έρευνας μέσω Internet, που διεξήχθη σε καταναλωτές στην αγορά της Αμερικής τον Οκτώβριο. Όλοι όσοι πήραν μέρος, έχουν συνδέσει το σύστημά τους με ένα Nintendo Account. Να έχετε κατά νου πως οι παρακάτω αριθμοί αντιστοιχούν μόνο στην αγορά της Αμερικής. Όπως βλέπετε, οι αγορές γίνονται κυρίως από άντρες καταναλωτές σε ηλικίες από 20 μέχρι και περίπου 30 ετών. Τα αποτελέσματα δείχνουν ενδιαφέρον ανάμεσα σε καταναλωτές με ηλικία 10-19 ετών. Αυτό μας επιτρέπει να αναμένουμε μελλοντική ανάπτυξη της βάσης χρηστών μας.
O Kimishima για τις πωλήσεις του Switch:
Το παραπάνω γράφημα δείχνει τις τάσεις πωλήσεων του Switch μετά την κυκλοφορία του, στην αμερικάνικη αγορά. Μπορείτε να δείτε μια σύγκριση με αντίστοιχα δεδομένα για το Wii και το Wii U κατά το πρώτο έτος κυκλοφορίας τους. Παρόλο που τα Wii και Wii U κυκλοφόρησαν κατά τις εορταστικές περιόδους, είναι σημαντικό να σημειώσουμε πως το Switch κυκλοφόρησε εντελώς διαφορετική περίοδο, το Μάρτιο. Φαίνεται τώρα πως, αυτή την εορταστική περίοδο, το Switch μπορεί να φτάσει τις πωλήσεις του Wii.
Παρακάτω, έχουμε τους αντίστοιχους αριθμούς για την ευρωπαϊκή αγορά. Όπως και πριν, έτσι και εδώ, υπάρχουν ο αντίστοιχοι αριθμοί πωλήσεων και για τις παλαιότερες κονσόλες.
O Kimishima μιλά για τους διαθέσιμους τίτλους στο Switch
Toν Απρίλιο, είπαμε πως εστιάζουμε στην επέκταση της ενέργειας από την κυκλοφορία του Switch. Επίσης, μιλήσαμε για τη σημασία της διατήρησης του ενδιαφέροντος κατά τη διάρκεια όλης της χρονιάς, ώστε να μεγιστοποιήσουμε τη βάση χρηστών. Δύο νέοι τίτλοι της Nintendo κυκλοφόρησαν το Μάρτιο μαζί με την κονσόλα.Τα Breath of the Wild και 1-2-Switch. Τον Απρίλιο ακολούθησε το Mario Kart 8 Deluxe, το ARMS τον Ιούνιο και το Splatoon 2 τον Ιούλιο. Με αυτά τα παιχνίδια, είχαμε συνεχείς κυκλοφορίες τίτλων που επιτρέπουν διασκέδαση με παρέες φίλων ή γνωστών. Στόχος μας ήταν να δώσουμε κίντρο για περισσότερη ενασχόληση και χρόνο παιχνιδιού στο Switch.
Την ίδια περίοδο, πολλές εταιρείες κατάφεραν να αποδώσουν μια εντυπωσιακή σειρά από τίτλους. Από την άποψη των καταναλωτών, η αίσθηση της πληθώρας τίτλων από νωρίς, μπορεί να βοηθήσει στη λήψη απόφασης για την αγορά της κονσόλας.
Το παραπάνω γράφημα, δείχνει την ανάλυση πωλήσεων (σε ποσοστά) για πέντε τίτλους της Nintendo.Στην Ιαπωνία, τα πιο εντυπωσιακά αποτελέσματα έχει μέχρι τώρα το Splatoon 2. Σε Ευρώπη και Αμερική, το Breath of the Wild. Παγκοσμίως, το Mario Kart 8 πούλησε δυνατά. Κάθε περιοχή επιδεικνύει διαφορετικές τάσεις, αλλά παρόλα αυτά, δε βλέπουμε καποιο τίτλο που να μονοπωλεί το ενδιαφέρον.
Το παραπάνω γράφημα δείχνει τις τάσεις για τη χρήση της κονσόλας Switch. Μπορούμε να δούμε πως οι καταναλωτές μας παίζουν με το Switch όταν το αποκτήσουν. Οι συνεχείς κυκλοφορίες τίτλων οδηγούν σε αύξηση χρήσης του υλισμικού, χωρίς σημαντικές πτώσεις.
O Kimishima για ψηφιακές πωλήσεις:
Θα ήθελα επίσης να μιλήσω για την πρόοδο που έχουμε σημειώσει στις ψηφιακές μας πωλήσεις. Το παραπάνω γράφημα δείχνει τις πωλήσεις ψηφιακού περιεχομένου για τις video game πλατφόρμες μας, σε σχέση με τα προηγούμενα έτη. Οι πωλήσεις το δεύτερο τρίμηνο ήταν οι υψηλότερες σε όλη την ιστορία της εταιρείας μας, σε περίοδο εξαμήνου. Οι πωλήσεις του Switch συνέχισαν να αυξάνουν τις συνολικές πωλήσεις ψηφιακού περιεχομένου.
Ο Kimishima για το εγγύς μέλλον
Σύντομα πλησιάζει η πρώτη εορταστική περίοδος του Switch.Οι πωλήσεις ξεκίνησαν το Μάρτιο, κάτι που δε συνηθίζεται. Η πρόκληση, όσο οδεύουμε προς το τέλος του έτους, είναι το αν θα μπορέσουμε να κερδίσουμε μεγάλο εύρος καταναλωτών.
Επεκτείνουμε τη δομή παραγωγής μας για να ανταποκριθούμε στη ζήτηση στο εσωτερικό και το εξωτερικό, η οποία ξεπέρασε τις προσδοκίες μας. Εργαστήκαμε σκληρά για να φροντίσουμε να παρέχουμε όσο το δυνατόν περισσότερες κονόλες. Υπήρξε και η ανακοίνωση χθες πως άλλαξαν οι προβλέψεις για πωλήσεις το τρέχον έτος στα 14 εκ. κονσόλες.
Η συνεχής έλλειψη του υλισμικού στα ράφια σημαίνει πως οι καταναλωτές, που ανυπομονούν να παίξουν τα παιχνίδια που υπάρχουν ήδη, δε μπορούν να αποκτήσουν την κονσόλα. Θα φροντίσουμε να μπορούν να την αποκτήσουν. Πιστεύουμε λοιπόν πως οι ήδη υπάρχοντες τίτλοι προσφέρουν μεγάλες ευκαιρίες για μας τις ερχόμενες γιορτές και για την επόμενη περίοδο, όπου αναμένουμε συνέχεια.
Το χειμώνα, θα υπάρξει η δεύτερη μεγάλη κυκλοφορία περιεχομένου για το Breath of the Wild, καθώς και των νέων amiibo για τους Four Heroes. Θα υπάρξει επίσης μια έκδοση λιανικής για το Snipperclips: Cut It Out, Together! Το παιχνίδι είναι διαθέσιμο μόνο ψηφιακά για την ώρα και η νέα έκδοση θα περιέχει νέες πίστες και λειτουργίες. Τα συνεχή δωρεάν updates των ARMS και Splatoon 2 είναι μέρος της προσπάθειάς μας να συνεχίσουν οι καταναλωτές να παίζουν, ακόμη κι ένα μόνο τίτλο. Οι προσπάθειες αυτές θα επιφέρουν δραστηριότητα και για άλλους τίτλους και πιστεύουμε πως θα πείσουν νέους καταναλωτές για νέες αγορές.
Επιπλέον, το Δεκέμβριο κυκλοφορεί σε παγκόσμιο επίπεδο ο νέος τίτλος της Nintendo: Το Xenoblade Chronicles 2.
Super Mario Odyssey
Επιπλέον, την περασμένη Παρασκευή κυκλοφόρησε το Super Mario Odyssey στην Ιαπωνία και το εξωτερικό. Ο τελευταίος τίτλος της σειράς Super Mario έλαβε πολλά βραβεία στις μεγαλύτερες εκθέσεις των δυτικών αγορών, όπως την Ε3 και η Gamescom. Οι πελάτες λοιπόν είχαν μεγάλες προσδοκίες. Παρόλο που το παιχνίδι κυκλοφόρησε μόλις λίγες μέρες πριιν, φαίνεται πως ανταποκρίνεται στις προσδοκίες, κρίνοντας από τις βαθμολογίες του στα gaming media και τα θετικά σχόλια των παικτών στα social media.
Παρόλο που έχουν ήδη παραδοθεί 7 εκ. Switch στα χέρια των καταναλωτών σε όλο τον κόσμο, υπολογίζουμε πως οι πωλήσεις του Super Mario Odyssey ήδη ξεπέρασαν τα 2 εκ. σε 3 μόνο ημέρες. Η εορταστική περίοδος θα ξεκινήσει σύντομα και σχεδιάζουμε να διοχετεύσουμε περισσότερα Switch στην αγορά. Θα προσπαθήσουμε να αυξήσουμε περισσότερο τον αριθμό των καταναλωτών που θα θέλουν να αγοράσουν το Super Mario Odyssey. Στο τέλος, θα θέλαμε το παιχνίδι να αποβεί ένας αειθαλής τίτλος που θα συνεχίσει να πουλάει και μετά τις γιορτές.
Η σημασία των 3rd-party τίτλων για το Switch
Το Nintendo Switch δεν έχει καιρό στην αγορά, αλλά ήδη έχουμε πολλούς publishers που το βλέπουν σαν ευκαιρία να επεκτείνουν τις επιχειρήσεις τους περεταίρω. Παραπάνω από 300 εκδότες λογισμικού επί του παρόντος, αναμεταξύ τους και αυτόνομοι, έχουν αρχίσει να αναπτύσσουν τίτλους.
Παραπάνω, βλέπετε μόνο ένα μικρό μέρος των τίτλων που έχουν ανακοινωθεί. Όπως βλέπετε, η ποικιλία των τίτλων θα αυξήσει περισσότερο το ενδιαφέρον στο Switch. Μια πιο ευρεία βάση χρηστών θα διευκολύνει την επιχειρηματικότητα των εκδοτών.Συνεχίζουμε επίσης τις εργασίες για την ίδρυση ενός δικτύου συνεργασίας που θα προωθεί την ανάπτυξη πιο επιτυχημένων τίτλων για τους εκδότες-συνεργάτες μας.
Ορμώμενοι από τα δεδομένα που έχουμε στα χέρια μας, βλέπουμε πως η ανάπτυξη του ενδιαφέροντος ανάμεσα στα παιδιά και τις γυναίκες ξεκινά. Περισσότερο για την Ιαπωνία, παρά για τις αμερικάνικες και ευρωπαϊκές αγορές. Κοιτώντας τις αγοραστικές προθέσεις των καταναλωτών που δεν έχουν αγοράσει ακόμη ένα Nintendo Switch, υπάρχουν ενδείξεις πως υπάρχει αυξημένο ενδιαφέρον όχι μόνο ανάμεσα σε παιδιά και οικογένειες στα 30 τους, αλλά και μαθητές γυμνασίων-λυκείων. Επίσης και ανάμεσα σε καταναλωτές γύρω στα 20, άντρες και γυναίκες. Η Nintendo θα συνεχίσει να εργάζεται σκληρά για την επέκταση της βάσης χρηστών της, ανάμεσα σε οικογένειες και game fans, για να αυξήσει τις πωλήσεις.