Ο Kimishima μιλά για τις πωλήσεις υλισμικού και λογισμικού του 3DS

04 Φεβ

05l-1

Τα παρακάτω είναι η ανάλυση του προέδρου της Nintendo, Tatsumi Kimishima:

Το παραπάνω γράφημα δείχνει τη σύγκριση του αριθμού των πωλήσεων του υλισμικού του Nintendo 3DS για το 2014 (ημερολογιακό ετος) και το 2015 (ημερολογιακό έτος) στην ιαπωνική αγορά.

Το 2014 μπορέσαμε να αναζωογονήσουμε την αγορά λίγο νωρίτερα από την εορταστική περίοδο στα τέλη της χρονίας με την κυκλοφορία τίτλων όπως τους Super Smash Bros. for Nintendo 3DS και Pokémon Omega Ruby/Alpha Sapphire. Από την άλλη, το 2015, παρά μία αργή αρχή σε σύγκριση με πέρσι, είδαμε το αποτέλεσμα στις πωλήσεις υλισμικού που είχαν τίτλοι όπως το Monster Hunter X (Cross) της CAPCOM CO LTD. και υπήρχε ορμή όπως της περασμένης χρονιάς στην εορταστική περίοδο στο τέλος της χρονιάς.

06l-1

Αυτό το γράφημα δείχνει τη σύγκριση μεταξύ των πωλήσεων λογισμικού για το Nintendo 3DS για το 2014 και το 2015 στην ιαπωνική αγορά.

Το 2014 υπήρξε απαράμιλλος ενθουσιασμός στην αγορά με την κυκλοφορία πέντε τίτλων που καθένας πούλησε πάνω από 2 εκατομμύρια αντίτυπα στο εξάμηνο από το καλοκαίρι μέχρι και το τέλος του έτους. Από την άλλη, το 2015, παρόλο που το συνολικό ποσό αντιτύπων ήταν λιγότερο από αυτό του 2014 εξαιτίας των λιγότερων δημοφιλών τίτλων, η ορμή συνεχίστηκε προς το τέλος του χρόνου και οι αριθμοί πωλήσεων αυξήθηκαν σταθερά.

07l-1

Όσον αφορά τίτλους εκδοτων λογισμικού το Monster Hunter X (Cross) της CAPCOM CO LTD’s  έφτασε τα 3 εκατομμύρια σε πωλήσεις στην ιαπωνική αγορά. Μαζί με αυτές, το παιχνίδι παιζόταν από αναπάντεχα μεγάλο αριθμό νέων ανδρών κάτω από 18 μαζί με τους παλιότερους φίλους της σειράς, το οποίο ξεκίνησε από τη διανομή του demo που εξήγησε τις νέες ελκυστικές προσθήκες του παιχνιδιού.

Επιπλέον το MONSTER STRIKE της mixi, Inc. πούλησε 750 χιλιάδες αντίτυπα και παιζόταν κατά κόρον από νεαρούς καταναλωτες. Στοχεύουμε να προτείνουμε τον «επόμοενο τίτλο που θα πρέπει να παίξετε» από το πλούσιο κατάλογο από επερχόμενα παιχνίδια σ’αυτούς τους νεαρούς καταναλωτές που ξεκίνησαν να παίζουν παιχνίδια όπως αυτά εδώ. Στο τέλος, σκοπεύουμε να αυξήσουμε τον αριθμό των καταναλωτών που απολαμβάνουν να παίζουν παιχνίδια τακτικά για πολλά χρόνια στο μέλλον.

08l-1

Έχουμε επισημάνει επανηλειμένως τη σημαντικότητα του γυναικείου κοινού για να αυξήσουμε την ορμή του Nintendo 3DS στην ιαπωνική αγορά. Το Rhythm Tengoku που κυκλοφόρησε τον περασμένο Ιούνιο, όχι μόνο έδειξε μια σταθερή αύξηση στις πωλήσεις όσο πλησίαζαν οι γιορτές για το ποσό των 700 χιλιάδων πωλήσεων μέχρι στιγμής, αλλά έδειξε και πως παραπάνω από τους μισούς καταναλωτές που έπαιξαν το παιχνίδια για πρώτη φορά ήταν γυναίκες. Ταυτόχρονα, το ποσοστό των παιδιών κάτω των 12 που έπαιξαν το παιχνίδι για πρώτη φορά αυξήθηκε επίσης.

Επιπλέον, το Animal Crossing: Happy Home Designer, το οποίο πούλησε 1,4 εκατομμύρια αντίτυπα στην ιαπωνική αγορά και το DISNEY MAGIC CASTLE MY HAPPY LIFE 2 της BANDAI NAMCO Entertainment Inc. συνεχίζουν να πουλούν καλά στο γυναικείο κοινό.
Μεσα από αυτές τις δραστηριότητες, όπως το στήσιμο ενός ιστοτόπου αφιερωμένου μόνο στις γυναίκες με τίτλο “Nintendo 3DS for girls” και των events σε εμπορικά κέντρα και άλλες εγκαταστάσεις, έχουμε αντιδράσεις που δείχνουν πως μπορέσαμε να προσελκύσουμε ένα ευρύτερο κοινό γυναικών που δεν είχαν ως τώρα ενδιαφέρον για τα παιχνίδια.09l-1

Το παραπάνω γράφημα δείχνει τη σύγκριση μεταξύ των πωλήσεων υλισμικού του Νintendo 3DS για το 2014 και 2015 στις Η.Π.Α. και την Ευρώπη.

Πέρσι, με την κυκλοφορία του New Nintendo 3DS το Φεβρουάριο και τη μείωση της τιμής του Nintendo 2DS πετύχαμε θετικά αποτελέσματα που διατήρησαν την ορμή του περασμένου έτους.

10l

Το παραπάνω γράφημα δειχνει τη σύγκριση μεταξύ των πωλήσεων λογισμικού που διένειμε η Nintendo για το Nintendo 3DS μέσα στο 2014 και το 2015 στις Η.Π.Α. και την Ευρώπη.

Οι πωλήσεις δεν έφτασαν αυτές του 2014, όπου τα Super Smash Bros. for Nintendo 3DS και Pokémon Omega Ruby/Alpha Sapphire κυκλοφόρησαν στα τέλη της χρονιάς. Η διαφορές μεταξύ 2014 και 2015 για την ευρωπαϊκή αγορά που φαίνονται με τις μοβ γραμμές είναι σχετικά μικρές κι αυτό ήταν αποτέλεσμα των συγκριτικά  δυνατών πωλήσεω των αειθαλών τίτλων και των “Nintendo Selects” καθώς και από το αυξημένο γυναικείο κοινό.

11l

Έχουμε πει στο παρελθόν πως είναι σημαντικό για τις αγορές του εξωτερικού να αυξήσουμε τις πωλήσεις του Nintendo 3DS διατηρώντας ταυτόχρονα ενεργούς αειθαλείς τίτλους και να μη βασιζόμαστε μόνο σε νέους τίτλους.

Οι κόκκινες ράβδοι στο γράφημα δείχνουν τις πωλήσεις τίτλων με μειωμένες τιμές της σειράς “Nintendo Selects” που ξεκινήσαμε να πουλάμε στην Ευρώπη τον περασμένο Οκτώβριο.

Επίσης, οι γκρίζες ράβδοι αναπαριστούν τις πωλήσεις των ίδιων τίτλων για την ίδια περίοδο το προηγούμενο έτος, και δείχνουν τη σύγκριση μεταξύ των δύο αριθμών.

Ακόμα και μετά την πάροδο του χρόνου από την κυκλοφορία και την ηρεμία των πωλήσεων, καταφέραμε να επαναφέρουμε την ορμή των παλαιότερων τίτλων προσελκύοντας καταναλωτές με την άποψη της αξίας. Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις και η αύξηση του nintendogs + cats ήταν αυξημένες, το οποίο φαίνεται πως στηρίχθηκε από γυναίκες καταναλωτές.
Θα ενθαρρύνουμε τις νέες γυναίκες καταναλωτές να συνεχίσουν να παίζουν διάφορους τίτλους προτείνοντας επιλεγμένους τίτλους από αυτούς που έχουμε κυκλοφορήσει στο παρελθόν με πιο προσιτές τιμές και στην ιαπωνική αγορά.Οι συνολικές πωλήσεις του υλισμικού του Nintendo 3DS έφτασαν τα 20 εκατομμύρια στην Ιαπωνία και τα 54 εκατομμμύρια παγκοσμίως, παρέχοντας επαρκές έδαφος για να βγάλουμε κέρδη από τις πωλήσεις λογισμικού.Όπως εξήγησα στην επέκταση σε παιδιά και γυναίκες, πιστεύουμε πως υπάρχουν ακόμα πολλοί τίτλοι στον υπάρχοντα κατάλογό μας που έχουν τη δυνατότητα να παιχτούν από καταναλωτές που μέχρι πρότινος δεν ενδιαφέρονταν, ανάλογα με το πώς τους προσελκύουμε. Θα σκεφτούμε δυναμικά τακτικές marketing όπως τα “Nintendo Selects” που θα δημιουργήσουν μια αίσθηση του επείγοντος για να παρακινήσουμε τους πελάτες να κάνουν αγορές.
Όσον αφορά το υλισμικό, όπως το Monster Hunter X (Cross) ώθησε τους καταναλωτές να αγοράσουν το New Nintendo 3DS και να αντικαταστήσουν το παλιό τους Nintendo 3DS, μπορούμε στο μέλλον να αναμένουμε δυνατούς τίτλους που μπορούν να παράγουν ζήτηση για αντικατάσταση παλιότερου υλισμικού με το νέο μοντέλο. Σχεδιάζουμε να συνεχίσουμε την κυκλοφορία νέων τίτλων για να φροντίσουμε να το απολαύσουν για αρκετό καιρό ακόμα.Σχεδιάζουμε επίσης τακτικές marketing για να αναζωογονήσουμε ολόκληρη την επιχείρηση του Nintendo 3DS. Στις 27 Φεβρουαρίου του 2016 που είναι ακριβώς 20 χρόνια από την κυκλοφορία του Pokémon Red Version/Green Version στο Game Boy στις 27 Φεβρουαρίου του 1996, θα κυκλοφορήσουμε ειδικά πακέτα Pokémon παγκοσμίως.
Τέσσερις ειδικές εκδόσεις Nintendo 2DS με τις Pokémon Red Version/Green Version/Blue Version/Yellow Version προεγκατεστημένες θα κυκλοφορήσουν στην Ιαπωνία.
Την ίδια μέρα, τρεις ειδικές εκδόσεις Nintendo 2DS με τις Pokémon Red Version/Blue Version/Yellow Version προεγκατεστημένες θα κυκλοφορήσουν στην Ευρώπη και μια νέα έκδοση του New Nintendo 3DS με τις Pokémon Red Version/Blue Version προεγκατεστημένες, μαζί με δύο νέα καλύμματα θα κυκλοφορήσουν στις Η.Π.Α.

Πηγή 1, Πηγή 2

Ο Kimishima μιλά για τις πωλήσεις υλισμικού και λογισμικού του 3DS

About The Author
-

Ένας βάρβαρος που βγήκε από τη σπηλιά του στο Βορρά για να γράψει για Νιτέντα. Συμφιλιωμένος πλέον με ξυράφια και ψαλίδια, τριγυρνάει τις νύχτες για αθώα θύματα να προσηλυτίσει στο μαγικό κόσμο των video games. Ο γνωστός MasterV ξαναχτυπά.

Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων