Στο τελευταίο τεύχος του GamesMaster, υπάρχει μια συνέντευξη με τον παραγωγό του Super Mario Odyssey, Yoshiaki Koizumi.
Μπορείτε να βρείτε μερικά αποσπάσματα παρακάτω!
Ο Koizumi μας μίλησε σχετικά με το πώς το νέο παιχνίδι για το Switch ενσωματώνει όλα τα παλιότερα 3D Mario, τα ταξίδια, καθώς και τα πλεονεκτήματα του Joy-Con.
Το Super Mario Odyssey περιέχει το DNA από όλα τα προηγούμενα 3D games…
Είχα ανάμιξη με όλα τα προηγούμενα 3D Mario από το 64. Και όσο σχεδιάζεις και αναπτύσσεις αυτά τα παιχνίδια, κάνεις συνεχώς ανακαλύψεις σχετικά με το τι λειτουργεί σ’ ένα 3D Mario. Οπότε θα έλεγα πως όλα είναι λίγο πολύ διασυνδεδεμένα. Είναι λες και το Super Mario Odyssey έχει το DNA όλων των προηγούμενων 3D Mario μέσα του.
Σχετικά με τη θεματολογία των ταξιδιών…
Ένα από τα κεντρικά θέματα του παιχνιδιού, είναι τα ταξίδια. Ταξιδεύετε κάπου για πρώτη φορά και συναντάτε ανθρώπους ή κατοίκους που έχουν πρωτόγνωρα χαρακτηριστικά, οπότε θα σας προκαλέσει έκπληξη. Η δημιουργία αυτών των νέων χαρακτήρων και των νέων εχθρών ήταν πολύ σημαντικό κομμάτι του γενικότερου συνδυασμού του παιχνιδιού.
Όταν o Mario βρίσκεται στη New Donk City, είναι πολύ πιο κοντός από τους πραγματικούς ανθρώπους που ζουν εκεί, αλλά αυτό είναι κάτι που έχω νιώσει κι εγώ στα ταξίδια μου. Ξέρετε, οι διαφορές στο ύψος των ανθρώπων είναι κάτι που σας κάνει να νιώθετε «Α, ναι. Είμαι στο εξωτερικό τώρα».
Εκμετάλλευση των Joy-Con…
Ένα από τα πρώτα πράγματα που έδειξα στην ομάδα ανάπτυξης του Odyssey, ήταν τα Joy-Con. Και τους είπα: «Σας παρακαλώ να χρησιμοποιείτε τα Joy-Con όταν σχεδιάζετε το παιχνίδι. Το γεγονός πως μπορείτε να τα κρατάτε ξεχωριστά και στα δυο σας χέρια. Το HD Rumble». Την κάθε λειτουργία. Τους ζήτησα να τα λάβουν όλα υπ’ όψιν.