Παλιό δεν είναι το Aria of Sorrow; Ναι, αλλά ενόψει της κυκλοφορίας του Bloodstained: Ritual of the Night, οι fans μετέφρασαν παλιές συνεντεύξεις του Koji Igarashi.
Γιατί επιλέχθηκε το Game Boy Advance ως η πλατφόρμας για τη συνέχεια των Castlevania;
16 χρόνια μετά λοιπόν, ο ιστότοπος Shmuplations μετέφρασε δύο συνεντεύξεις με τους δημιουργούς του, κλασικού πλέον, Castlevania: Aria of Sorrow. Αν δεν γνωρίζετε το παιχνίδι, ήταν το τρίτο Castlevania του GBA και το δεύτερο φορητό παιχνίδι της σειράς με επικεφαλής τον Koji Igarashi.
Πάμε λοιπόν να δούμε ποιοί λόγοι οδήγησαν στην επιλογή του GBA για να συνεχιστούν τα 2D Castlevania. Υπενθυμίζουμε πως η συνέντευξη είναι από το 2003, οπότε μη σας παραξενέψει η χρήση ενεστώτα για γεγονότα που συνέβησαν σχεδόν 15 χρόνια πριν!
Εν μέρει γιατί το Circle of the Moon πουλησε πολύ καλά στο GBA και γιατί είχα καταλάβει από νωρίς πως αυτή θα ήταν η εποχή του GBA. Στο σημερινό κόσμο, αν επιχειρήσουμε να βγάλουμε ένα 2D game σε κάτι σαν το PS2, τότε θα πάρει χαμηλές βαθμολογίες (σε σχέση με 3D τίτλους). Οι σκληροπυρηνικοί παίκτες ακόμα λατρεύουν τα 2D, αλλά για το ευρύ κοινό θεωρείται δυστυχώς «κατώτερο» του 3D. Το Symphony of the Night ήταν παιχνίδι του PlayStation και πολλοί θα ήθελαν να δούν ένα sequel στο PS2. Τελικά όμως η δημιουργία ενός 2D game για το PS2 είναι πιο δύσκολη απ’ όσο νομίζετε.
Για το GBA από την άλλη, το 2D είναι το δεδομένο. Στα γραφικά έχει παρόμοιες δυνατότητες με το Super Famicom και η ανάπτυξη δεν είναι τόσο δύσκολη στη διαχείριση. Είναι ωραίο, γιατί ένα παιχνίδι που βγαίνει στο GBA δέχεται δίκαιες κριτικές και το εκτιμούν ως 2D game. Οπότε ναι, με όλα αυτά υπόψιν, δε μπορώ να φανταστώ οτι θα φτιάξω 2D game σε διαφορετική κονσόλα. Και προσωπικά, λατρεύω τα 2D games.