Μέσα στο καλοκαίρι, κατά τη διάρκεια της E3, το Game Informer πήρε μια συνέντευξη από το Shigeru Miyamoto.
Γιατί βγήκε στη δημοσιότητα τώρα; Δείτε παρακάτω!
Αρχικά, είχε δοθεί μόνο ένα μέρος της συζήτησης στη δημοσιότητα. Τώρα λοιπόν, με την κυκλοφορία του Super Mario Odyssey προ των πυλών, ο ιστότοπος δημοσίευσε και τα τελευταία αποσπάσματα. Μπορείτε να δείτε μερικές ενδιαφέρουσες αποκρίσεις του Miyamoto παρακάτω.
Η πλήρης συνέντευξη βρίσκεται εδώ.
Θα ξαναδούμε ποτέ κάποιο 2D game με το κλασικό artwork του Yoichi Kotabe;
Είμαστε σχεδόν σε ένα σημείο καμπής. Όταν κοιτάξεις το Μίκυ Μάους, υπάρχει ο κλασικό Μίκυ, αλλά υπάρχει και ο πιο μοντέρνος Μίκυ Μάους. Ο κλασικός είναι ξεχωριστός και ο μοντέρνος Μίκυ είναι πολύ καλοσχεδιασμένος, αλλά έχει χάσει αυτό το κάτι. Αυτό το κάτι είναι θέμα συζήτησης, γιατί θέλουμε να το κρατήσουμε όταν δημιουργούμε χαρακτήρες. Και φυσικά η ομάδα ανάπτυξης οποιουδήποτε Mario game μπορεί να θελήσει να χρησιμοποιήσει τα σχέδια του Kotabe. Από την άλλη, υπάρχει και η ομάδα σχεδιασμού χαρακτήρων που δουλεύει σκληρά για να δημιουργήσει νέα στυλ και νέα έργα. Όταν τελειώσουν, πιστεύω θα δούμε πολλά περισσότερα από τα έργα τους μέσα στα παιχνίδια μας.
Συνεργαστήκαμε πρόσφατα με τη Uniqlo. Είχαμε ένα διαγωνισμό όπου ο κόσμος έστελνε ζωγραφιές κι έτσι θέλουμε να συνεχίσουμε και να εξελίσσουμε νέα art styles.
…Πιστεύω πως το artwork του κ. Kotabe έχει γίνει ενός είδους πρότυπο μέσα στη Nintendο, αλλά θέλουμε οπωσδήποτε να συνεχίσουμε να βλέπουμε το πώς μπορούμε να εξελισσόμαστε όσο περνάει ο καιρός.
Θα ήθελε ο Miyamoto να δει ένα Mario game με πανέμορφο 2D art style, σαν του Rayman Legends;
Πιστεύω πως υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί τρόποι που θα μπορούσαμε να το κάνουμε. Την ίδια στιγμή, αν ρωτήσετε παιδιά του δημοτικού, υπάρχουν πολλοί που δεν αναγνωρίζουν το Mario του κ. Kotabe. Έχουν δει μόνο τον 3D Mario ή το Mario 3D World. Οπότε, πιστεύουμε πως η πρόκληση είναι να προσπαθήσουμε να αναγνωρίζει ο κόσμος κι αυτή την πλευρά του Mario στο μέλλον.
Υπάρχει πιθανότητα ενός remake για το Mario 64;
Υπάρχει ήδη μια έκδοση του Mario 64 στο DS και υπάρχουν και μεταφορές του Zelda στο 3DS. Αλλά αντί να κοιτάμε ένα remake, θα προτιμούσα να σκεφτόμαστε τις μεταφορές. Να εστιάσουμε περισσότερο σε πιο πρόσφατους τίτλους, αλλά να χρησιμοποιούμε τα μοναδικά στοιχεία που φέρνει στο gameplay το Switch. Όταν σκεφτόμαστε το playstyle του Switch, θα ήταν υπέροχο το να μπορούσαμε να παίξουμε όλα τα κλασικά παιχνίδια στην κονσόλα.
Εσείς τι γνώμη έχετε για τα λεγόμενα του Miyamoto;