Ο Miyamoto μιλά για το Star Fox Zero

15 Μαρ

star-fox-zero-wallpaper-02-1024x768-656x492

Άλλη μια συνέντευξη σχετικά με το Star Fox Zero από το Shigeru Miyamoto εμφανίστηκε στο διαδίκτυο. Αυτή τη φορά, η συζήτηση δημοσιεύτηκε από το TIME. Ο Miyamoto μίλησε για την αλλαγή στην προσέγγιση, τις απόψεις του για τη δυσκολια, βελτιώσεις και το ενδιαφέρον για παιχνίδια με αερομαχίες.

Μπορείτε να βρείτε αποσπάσματα της συνέντευξης μεταφρασμένα παρακάτω, αλλά μπορείτε να βρείτε την πλήρη συνέντευξη (στα Αγγλικά) στον ιστότοπο του ΤΙΜΕ εδώ.

Σχετικά με το γεγονός πως το παιχνίδι θυμίζει ταινία μεγάλου μήκους παρά τηλεοπτική σειρά…

Τον καιρό της E3 2014, αυτή ηταν η κατεύθυνσή μας. Στη συνέχεια, αφότου επιστρέψαμε στο Κυότο να δουλέψουμε στο παιχνίδι, είχαμε πληθώρα αντιδράσεων από θαυμαστές της σειράς. Κι αυτό που αποφασίσαμε τότε ήταν να ακολουθήσουμε περισσότερο την κατεύθυνση του Star Fox 64. Οπότε το παιχνίδι θα έχει την αίσθηση μιας μεγάλου μήκους ταινίας και το κάναμε αυτό γιατί θέλαμε να ολοκληρώσουμε το παιχνίδι με ένα τρόπο που θα ικανοποιήση τους παλιούς θαυμαστές.

Αλλά και πάλι έχω την επιθυμία να δημιουργήσω ένα Star Fox με μορφή που να ταιριάζει καλύτερα με την τρέχουσα εποχή, όπου οι άνθρωποι έχουν διαφορετικές απαιτήσεις σχετικά με το διαθέσιμο χρόνο τους. Ένα παιχνίδι που να μπορείτε να παίξετε σε πιο σύντομες δόσεις και με πιο συμπυκωνμένη μορφή. Οπότε θα συνεχίσω να κοιτάζω αυτές τις ιδέες για να δω τι μπορούμε να κάνουμε στο μέλλον…

Σχετικά με την προσπάθεια να προσεγγίσουν νέο κοινό…

Αναγνωρίζουμε πως πιθανώς υπάρχουν νέα παιδιά που θα παίξουν για πρώτη φορά ένα παιχνίδι της σειράς με το Star Fox Zero και ίσως να είναι και το πρώτο παιχνίδι δράσης που θα παίξουν. Οποτε νιώθουμε πως σχεδιάσμε ένα παιχνίδι με τέτοιο τρόπο που να το κάνουμε να καλωσορίζει νέους χρήστες και να τους βοηθήσει να συνηθίσουν σ’ αυτό το στιλ παιχνιδιών δράσης.

Την ίδια ώρα, νιώθουμε πως το παιχνίδι θα είναι πολύ διασκεδαστικό για να το παίζει κανείς με άλλους ανθρώπους στο ίδιο σπίτι. Συγκεκριμένα με το συνεργατικό παιχνίδι, αλλά και με το πολύ απλό στιλ του gameplay βολών του Star Fox Guard, πιστεύουμε πως θα είναι ένας πολυ καλός τρόπος να εισάγουμε κόσμο που μπορεί να μην είναι καλός στο καταιγιστικό είδος δράσης του σύμπαντος του Star Fox.

Σχετικά με τη δυσκολία…

Κάτι που πιστεύω πως παρεξηγείται, και κάτι που δεν υποστηρίζω πολύ, είναι να κάνει κανείς ένα παιχνίδι πολύ εύκολο έτσι ώστε αυτοί που δεν παίζουν παιχνίδια να μπορούν να παίξουν. Προφανώς, μέρος της πρόκλησης είναι να υπάρχει κάποιο εμπόδιο που να πρέπει να ξεπεράσετε. Το να χαμηλώνει το εμπόδιο δε σημαίνει απαραίτητα πως η πρόκληση θα είναι διασκεδαστική. Η διασκέδαση είναι να αποκτά κανείς τις ικανότητες και να νιώθει πως πέτυχε – πως κατάφερε κάτι που είναι δύσκολο.

Πιστεύω λοιπόν πως παιχνίδια δράσης σαν αυτό πρέπει να έχουν ένα επίπεδο δυσκολίας για να πετύχουν την ικανοποίηση. Και συγκεκριμένα, με το Star Fox Zero, αν επιχειρείσει κανείς να ολοκληρώσει το παιχνίδι, θα το βρει αρκετά δύσκολο. Αλλά γι’ αυτό το λόγο έχουμε το Star Fox Guard και τη λειτουργία συνεργασίας στο παιχνίδι. Αυτό που κάνουν είναι να επιτρέπουν σε κόσμο που δε μπορεί να τα βάλει με το επίπεδο δυσκολίας ή πρόκλησης να πάρει μέρος στο gameplay και να απολαύσει τον κόσμο του παιχνιδιού.

Και πέρα από αυτές τις λειτουργίες, έχουμε και κάποιες επιπλέον για όσους τους αρέσει το παιχνίδι, αλλά ζορίζονται σε συγκεκριμένες πίστες. Οπότε για παράδειγμα θα υπάρχει τρόπος να αποκτήσουν ένα άφθαρτο Arwing για να μπορέσουν να δουν τις πίστες. Την ίδια στιγμή ετοιμάζουμε λειτουργίες για θαυμαστές του Star Fox που ψάχνουν για επιπλέον πρόκληση, όπως ένα σκάφος που όχι μόνο προκαλεί, αλλά δέχεται και περισσότερη ζημιά.

Για τις εκτεταμένες δοκιμές που έγιναν για το χειρισμό με τις δύο οθόνες…

Καταλάβαμε πως έπρεπε να κάνουμε το παιχνίδι πιο ευνόητο για όσους το έβλεπαν για πρώτη φορά, οπότε ήταν ένας τομέας που έπεσε πολλή προσπάθεια. Για παράδειγμα, καθώς υπάρχουν τόσα πολλά οχήματα και εφόσον το gameplay διαφέρει ανάλογα με το όχημα, ο κόσμος θα έχει διαφορετικές προσδοκίες για το χειρισμό τους. Αυτά είναι μερικά από τα πράγματα που έχουν αλλάξει.

Επιπλέον, είδαμε το πώς δίνουμε πληροφορίες με τον παίκτη με τη μορφή εικονιδίων στην οθόνη. Επίσης δουλέψαμε στην ανταπόκριση των οχημάτων, γιατί σίγουρα θα υπάρξουν πολύ ικανοί παίκτες που χρειάζονται τη σωστή ανταπόκριση. Αλλά από την άλλη έχουμε τους νέους παίκτες, κι αν ο έλεγχος είναι υπερβολικά ανταποκρίσιμος, τότε θα είναι δύσκολο να παίξουν εκείνοι. Περάσαμε λοιπόν πολύ καιρό προσπαθώντας να βρούμε τη σωστή ισοροπία για την ανταπόκριση του χειρισμού ανάλογα με το όχημα.

Κάτι άλλο που είναι πολύ σημαντικό στο παιχνίδι είναι κάτι που αποκαλούμε target mode. Θα το δείτε στις πίστες με μάχες All Range battle. Τυπικά στο All Range, θα μπορείτε να πετάτε με την κάμερα πίσω από το σκάφος και να πετάτε όπου θέλετε. Και με το target mode, η camera θα απομακρυνθεί και θα κλειδώσει σε μια άποψη που να δείχνει το στόχο σας στο All Range mode. Κι ύστερα θα μπορείτε να πετάτε το σκάφος σας μ’ αυτό τον τρόπο, βλέποντας τα πανέμορφα γραφικά στην τηλεόραση και θα πετάτε προς το στόχο σας στοχεύοντας με ακρίβεια από το gamepad.

Θα χρησιμοποιήσετε επίσης το target mode στις αερομαχίες σας ενάντια στην ομάδα Star Wolf, όπου θα μπορείτε να κλειδωσετε την κάμερα σε κάποιο συγκεκριμένο εχθρό και εν συνεχεία να χρησιμοποιήσετε ένα συνδυασμό της κάμερας που θα ακολουθεί το στόχο ενώ εσείς κάνετε τα εναέρια ακροβατικά σας για θέαμα στην τηλεόραση, ενώ ταυτόχρονα πολεμάτε μέσω του gamepad. Πιστεύω πως θα δημιουργηθούν πολυ διασκεδαστικές μάχες στο παιχνίδι.

Το άλλο πράγμα που έχουμε κάνει είναι, αν πατήσετε το πληκτρο «μείον», μπορείτε να μεταφέρετε την εικόνα από την τηλεόραση στο gamepad και τούμπαλιν. Οπότε αφότου παίξετε το παιχνίδι και μάθετε τις τεχνικές, μπορείτε να παίξετε με το cockpit view στην τηλεόραση κι αυτό προσφέρει ακόμα βαθύτερη αίσθηση ρεαλισμού.

Για το ενδιαφέρον στα παιχνίδια με αερομαχίες…

Πιστεύω πως βρήκαμε ένα σύστημα χειρισμού που πιστεύω πως δουλεύει πολύ καλά με τη σειρά Star Fox και νομίζω πως το τελειοποιήσαμε. Πιστεύω πως μπορόυμε να πάρουμε αυτό το σύστημα χειρισμού και να βρούμε τρόπους να το εφαρμόσουμε, για παράδειγμα, σε μια εμπειρία για μία οθόνη όπου θα μπορείτε να αλλάζετε την προοπτική. Αλλά ελπίζω πως αυτό που θα συμβεί θα είναι πως ο κόσμος που θα παίξει μ’αυτό το νέο σύστημα χειρισμού θα γίνει το νέο κοινό του Star Fox και θα αποκτήσει ενδιαφέρον να παίξει περισσότερα παιχνίδια με αερομαχίες στο μέλλον. Αυτή είναι η πραγματική μου ελπίδα.Πηγή

Ο Miyamoto μιλά για το Star Fox Zero

About The Author
-

Ένας βάρβαρος που βγήκε από τη σπηλιά του στο Βορρά για να γράψει για Νιτέντα. Συμφιλιωμένος πλέον με ξυράφια και ψαλίδια, τριγυρνάει τις νύχτες για αθώα θύματα να προσηλυτίσει στο μαγικό κόσμο των video games. Ο γνωστός MasterV ξαναχτυπά.

Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων