Το Eurogamer δημοσίευσε σήμερα μια συνέντευξη με τον παραγωγό του Sonic Forces, Shun Nakamura.
Ο Nakamura σχολίασε τις αντιδράσεις στο Sonic Mania, το Switch και το Samba de Amigo για το Switch.
Παρακάτω, μπορείτε να βρείτε μερικά απσπάσματα της συνέντευξης με το Nakamura. Η πλήρης συνέντευξη βρίσκεται στο Eurogamer εδώ.
Οι αντιδράσεις που προκάλεσε το Sonic Mania…
Ήταν, προσωπικά, πολύ ενδιαφέρουσα η κυκλοφορία του Sonic Mania. Έλαβε πολύ υψηλές βαθμολογίες και ο κόσμος έλεγε πολύ καλά λόγια για το παιχνίδι. Η άποψη της ομάδας μου είναι πως θα συνεχίσουμε κάνουμε 3D games για το κοινό που απολαμβάνει αυτό το είδος του Sonic. Όταν όμως είδαμε τις αντιδράσεις που προκάλεσε το Sonic Mania, όλη η ομάδα σκέφτηκε πως ήταν πολύ ενδιαφέρον. Πως θα έπρεπε να αναλύσουμε τι άρεσε στον κόσμο και να το βάλουμε σε ένα 3D κόσμο. Να δώσουμε στον κόσμο αυτό που αναζητά και που βρήκε στο Sonic Mania.
Η έκδοση του Sonic Forces για το Switch…
Όταν ήμασταν στο στάδιο του αρχικού σχεδιασμόυ, θέλαμε πολύ να το κάνουμε multiplatform. Άσχετα από το υλισμικό, το παιχνίδι θα είναι το ίδιο. Η βασικά ιδέα είναι πως η εμπειρία πρέπει να είναι η ίδια σε όλα τα μηχανήματα. Κι αυτό έγινε πριν μάθει κανένας τι θα ήταν το Nintendo Switch. Ακόμη κι όταν κάναμε τα σχέδια για τα Xbox One και το PS4, περιμέναμε το νέο υλισμικό της Nintendo. Δε γνωρίζαμε τίποτα γι’ αυτό, είχαμε όμως κανονίσει τον προϋπολογισμό και το πρόγραμμα πριν καν μάθουμε για την ύπαρξή του. Πανικοβληθήκαμε λίγο όταν πιάσαμε το Switch. Ήταν λίγο διαφορετικό από αυτό που περιμέναμε, οπότε έπρεπε να το κάνουμε να δουλέψει. Υπήρχαν μερικές δυσκολίες, αλλά επειδή έχουμε τη δική μας μηχανή, μπορέσαμε να την προσαρμόσουμε πολύ γρήγορα ούτως ώστε να δουλέψει για το Switch με τέτοιο τρόπο, ώστε να είναι η ίδια εμπειρία με τις άλλες εκδόσεις, χωρίς διαφορές.
Ενδιαφέρον για το Samba de Amigo…
Θέλω πολύ να κάνω ένα Samba de Amigo για το Switch. …Θέλω να το κάνω πάρα, πάρα πολύ! Αυτό σας το λέω ως κάποιος που έπρεπε να κατασκευάσει τις μαράκες που συνδέατε στην κονσόλα σας για να παίξετε το αρχικό Samba de Amigo στο σπίτι σας. Όταν κυκλοφόρησε το Wii, το κουτί του είχε μόνο ένα Wiimote και έπρεπε να αγοράσετε άλλο ένα για να παίξετε το παιχνίδι. Γινόταν, αλλά ήταν ένα εμπόδιο. Όταν πρωτοείδα το Switch, σκέφτηκα «Πω πω, αυτό είναι! Δε χρειάζεσαι άλλα περιφερειακά, ούτε άλλα χειριστήρια». Θα με ενδιέφερε πάρα, πάρα πολύ κάτι τέτοιο.