Ο παραγωγός του Splatoon μιλά για τις απαρχές του παιχνιδιού τα 4-vs-4 ματς, το όνομα και άλλα

10 Αυγ

splatoonlogo

To τελευταίο τεύχος του ιαπωνικού περιοδικού Nintendo Dream έχει μια συνέντευξη με άλλον ένα απο τους δημιουργούς του Splatoon. Αυτή τη φορά, τον παραγωγό Hisashi Nogami.

Γυρνώντας στις ρίζες του Splatoon, ο Nogami σχολίασε το πώς ο διευθυντής προγραμματισμού, Shintaro Sato είχε την ιδέα με το μελάνι. Ο Sato έγραψε ένα πρόγραμμα για ένα σύστημα ζωγραφικής, το οποίο περιείχε εναπόθεση υφών σε μοντέλα και επεξεργασία σκιών. Εκείνο τον καιρό σκέφτηκε «αν αντικαταστήσω μια σκιά με τη δυνατότηα να βάψω ένα χρώμα, αυτός δε θα ήταν καινούριος τρόπος να παίξω;»

Ο Nogami μίλησε επίσης για την απόφαση για αγώνες 4 εναντίον 4 στο Splatoon:

Nogami: Δεν είναι οτι δε θα μπορούσαμε να κάναμε αγώνες 3 εναντίον 3, αλλά αν μόνο ένας παίκτης τη βάψει, η ισορροπία αλλάζει δραστικά και η αντίπαλη ομάδα μπορεί να σπρώξει το παιχνίδι με τη μία.

Απο την άλλη, όταν αυξήσαμε τον αριθμό των παικτών, τότε το αποτέλεσμα του βαψίματος ενός παίκτη ήταν πολύ μικρό.

Όταν όμως δοκιμάσαμε το 4 με 4, τότε το βάψιμο ενός έβαζε την ομάδα σε αρκετά δυσμενή θέση. Είναι κάτι σαν τα παιχνίδια δύναμης στο ice hockey.

Στη συνέχεια ακολούθησε μια συζήτηση για το πώς γεννήθηκε το Super Jump:

Nogami: Ο Διευθυντής Tsubasa Sakaguchi είχε την ιδέα για τη λειτουργία Super Jump αλλά η χρήση του Gamepad ήταν μια απο τις κεντρικές ιδέες της ανάπτυξης απο την αρχή.

Για να πω την αλήθεια, όταν εφαρμόσαμε το Super Jump για πρώτη φορά, οι χαρακτήρες ήταν ακόμα κουνέλια.

Αλλά όταν άλλαξαν σε καλαμάρια, υπήρχε ενα θέμα με το αν θα μπορούσαν να πηδήξουν…

Nintendo Dream: Είναι καλαμάρια που πηδανε στον αέρα; [γέλια]

Nogami:Ακριβώς. Άρα έχει κάποια λογική απο πίσω. [γέλια]

Τέλος, ο Nogami σχολίασε τις άλλες πιθανές ονομασίες του Splatoon. Ένας μεγάλος ανταγωνιστής ήταν το Ιkasukiz.

Το Ikasukiz έχει τέσσερις έννοιες: ‘Ika’ (καλαμάρι) and ‘Ikasu’ (το να είναι κάποιος στιλάτος), επιπλέον το ‘Kiz’ (παιδια) and ‘Sukiz’ (καλαμάρια). Αν και ήταν ταιριαστό όνομα, ο Nogami εξήγησε πως αυτό θα έπιανε μόνο στην Ιαπωνία. Η ομάδα ήθελε κοινό τίτλο παγκοσμίως, οπότε τελικά επελέγη το Splatoon.

Πηγή

Ο παραγωγός του Splatoon μιλά για τις απαρχές του παιχνιδιού τα 4-vs-4 ματς, το όνομα και άλλα

| Συνέντευξη | 0 Comments
About The Author
-

Ένας βάρβαρος που βγήκε από τη σπηλιά του στο Βορρά για να γράψει για Νιτέντα. Συμφιλιωμένος πλέον με ξυράφια και ψαλίδια, τριγυρνάει τις νύχτες για αθώα θύματα να προσηλυτίσει στο μαγικό κόσμο των video games. Ο γνωστός MasterV ξαναχτυπά.

Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων