Κατά τη διάρκεια της GDC την περασμένη εβδομάδα, το ο παραγωγός του Splatoon 2, Hisashi Nogami έδωσε μερικές συνεντεύξεις.
Μίλησε για αρκετά θέματα του παιχνιδιού, μερικά από τα οποία μπορείτε να βρείτε παρακάτω:
Ξεκινάμε με μερικά αποσπάσματα της συνέντευξης του Νogami με το Game Informer. Μπορείτε να βρείτε την πλήρη συνέντευξη εδώ.
Η απόφαση για την κυκλοφορία του Octo Expansion…
Υπάρχουν αρκετοί λόγοι που μας ώθησαν να προσωρήσουμε με το single-player expansion. Ένας από τους σκοπούς του single player – ή Hero mode όπως το λέμε – ήταν να δώσουμε στους παίκτες ένα χώρο προπόνησης για τα διάφορα όπλα και στρατηγικές.
Μετά την κυκλοφορία του παιχνιδιού, συνεχίσαμε να δημιουργούμε νέα όπλα και έχουμε δει τους παίκτες να τα χρησιμοποιούν με πολλούς τρόπους. Είχαμε και νέες ιδέες που θέλαμε να δοκιμάσουμε, νέες καταστάσεις για να προκαλέσουμε τους παίκτες. Όλα αυτά τα κρατούσαμε. Ο ένας λόγος λοιπόν είναι γιατί μετά από τόσο καιρό είμαστε σίγουροι οτι έχουμε αρκετές ιδέες για μια ικανοποιητική single-player εμπειρία.
Ο άλλος λόγος είναι να χρησιμοποιήσουμε το single-player για να υλοποιήσουμε αφηγηματικά στοιχεία. Είτε αυτά είναι οι χαρακτήρες των Off the Hook που έχουμε δει μόνο στα νέα ως τώρα, είτε αυτός είναι ο Captain Cuttlefish, ο οποίος λείπει από το πρώτο παιχνίδι. Τώρα θα μπορείτε να τον συναντήσετε και να μάθετε τι κάνει τόσο καιρό.
Θέλουμε να συνεχίσουμε να δίνουμε στους θαυμαστές με νέα στοιχεία gameplay και story που συγκροτούν μια ικανοποιητική ποσότητα νέου περιεχομένου. Είναι κάτι που είμαστε σίγουροι πως αξίζει ως Paid DLC. Και νιώσαμε πως ταιριάζει καλύτερα ως single-player περιεχόμενο.
Είμαστε πολύ ευαίσθητοι με την προσθήκη όπλων επί πληρωμή στο multiplayer, γιατί αυτό θα δημιουργούσε ανισοροπίες μεταξύ των παικτών. Θέλουμε το multiplayer να παραμείνει ισότιμο για όλους. Να είναι μέρος που θα διαφαίνονται οι ικανότητες των παικτών και αυτές να καθορίζουν τη νίκη. Παρόλα αυτά, θέλουμε να μπορούν οι παίκτες να δώσουν τη δική τους αισθητική στα octolings του multiplayer.
Τι μας περιμένει στο Octo Expansion;
Έχουμεπει πως υπάρχουν πάνω από 80 πίστες και ανάμεσά τους υπάρχουν και σύντομες, αλλά και πιο μεγάλες πίστες. Στα single-player campaign μας ως τώρα, οι πίστες ήταν τύπου: Ξεκινάμε στο Α και πάμε στο σημείο Β και τέλος. Αυτό δεν ισχύει απαραίτητα στο Octo Expansion. Αντίθετα, θα έχετε στόχους που είναι συγκεκριμένοι στην κάθε αποστολή.
Ανάμεσά τους, μερικοί χρειάζονται αρκετό χρόνο, ενώ άλλοι μπορύν να επιτευχθούν αμέσως. Όλα έχουν να κάνουν με την ικανότητα του παίκτη. Ελπίζουμε οι διαφορέςστα stage objectives να δώσουν αρκετό διασκεδαστικό περιεχόμενο σε όλους…
Τα Inklings στο Mario Kart και το Smash Bros
Φυσικά χαίρομαι όταν βλέπω τον κόσμο να ενθουσιάζεται από τους χαρακτήρες, αλλά προσωπικά το παιχνίδι το βλέπω σαν ένα παιδί που βοήθησα να έρθει στον κόσμο. Όταν βλέπω το παιχνίδι να έχει τόσο μεγάλη αποδοχή νιώθω υπέροχα.
[…]
Οι χαρακτήρες μας στο Mario Kart ή το Smash Bros. είναι σαν επιβεβαίωση πως κάναμε καλές επιλογές στη δημιουργία τους. Είναι ανταμοιβή για μας το να βλέπουμε να τους αποδέχεται ο κόσμος και να δυναμώνουν με την εμφάνισή τους σε άλλα παιχνίδια.
Αυτή όμως δεν ήταν η μόνη συζήτηση που έγινε με το Game Informer!
Στη σελίδα 2 θα δείτε το δεύτερο μέρος της, που είναι λίγο πιο χαλαρό, ενώ στην τρίτη τα σχόλια του Nogami για τη σκοτεινή ατμόσφαιρα του Octo Expansion!