Το Gamespot από την άλλη είχε ένα διαφορετικό ερώτημα για το Nogami:
Γιατί είναι τόσο διαφορετική η αισθητική του Octo Expansion;
Ίσως είναι δικό μας ιδιαίτερο γνώρισμα, αλλά ξεκινάμε με τη δημιουργία ενός καλοσχεδιασμένου εξωτερικού “κελύφους” για τα παιχνίδια μας. Πιστεύω πως, στους κόσμους που δημιουργούμε προσπαθούμε να προσθέσουμε και ενδιαφέρον περιεχόμενο. Για παράδειγμα ξεκινήσαμε με την αναγκαιότητα της μεταμόρφωσης και καταλήξαμε με τους χαρακτήρες που μετατρέπονται σε καλαμάρια και τούμπαλιν.
Αλλά μετά υπήρχε το ερώτημα: “Γιατί να το κάνουν αυτό; Σε τι κόσμο ζουν;”
Εδώ μπαίνει στο παιχνίδι η φαντασία. Ίσως αυτά τα καλαμάρια ζούσαν σε ένα μακρινό μελλοντικό κόσμο, όπου η ανθρωπότητα δεν υπάρχει για κάποιο λόγο. Σε ενα τέτοιο κόσμο εξελίχθηκαν. Τέτοια πράγματα σκεφτόμαστε όσο προχωράμε.
Η ικανότητα να δώσουμε στη δημιουργία μας ένα ενδαφέροντα κόσμο έρχεται από την ενέργεια που δαπανήσαμε για να απαντήσουμε στο ερώτημα: “Πώς είναι ο κόσμος τους;” Και μετά τη δημιουργία των χαρακτήρων:”Πώς ζουν;” Για να απαντήσουμε, δεν ξεκινήσαμε να δημιουργήσουμε απαραίτητα κάτι με σκοτάδι μέσα του ή με σκοτεινές πτυχές, αλλά θέλαμε κάτι με βάθος. Θέλαμε ο κόσμος να έχει ζωντάνια, να έχει κάποιο σκοπό και να είναι πειστικός.
Όπως και στην πραγματική ζωή, δε ζεις την κάθε μέρα με την ίδια νοοτροπία. Δε χαμογελάς και δε γελάς κάθε μέρα. Με τον ίδιο τρόπο, δώσαμε αυτή την αίσθηση στον κόσμο μας. Δεν υπάρχουν μόνο έντονα χρώματα και καλοπέραση. Υπάρχουν διακυμάνσεις στα συναισθήματα του κόσμου, τα οποία τον κάνουν πιο πειστικό και μαγνητίζουν τον παίκτη.
Έχουμε μια έκφραση στην Ιαπωνία: “Σκοτεινή Nintendo” ή “Η σκοτεινή πλευρά της Nintendo”. Είναι κάτι που έχουν πει οι παίκτες, αλλά θυμάμαι να το είχε αναφέρει και ο κ. Iwata. Δεν προσπαθούμε εσκεμμένα να κάνουμε τα παιχνίδια μας ζοφερά και edgy, αλλά θέλουμε να είναι πιστευτά. Να δίνουν την αίσθηση πως υπάρχει ειδικό βάρος από πίσω.
Είναι κάτι που υποφώσκει στο παρασκήνιο για να δώσει στους χαρακτήρες μια τριδιάστατη αίσθηση.