Ο Reggie μιλά για τα ζόρια του Wii U και τη Nintendo

31 Ιούλ
Ο Reggie μιλά για τα ζόρια του Wii U και τη Nintendo

Κατά την E3 2016, το ισπανικό site Spanish La Tercera μίλησε με τον επικεφαλής της Nintendo of America, Reggie Fils-Aime. Ο Reggie σχολίασε θέματα όπως την παρουσία της εταιρίας στην έκθεση, τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει σήμερα η Nintendo, τα κινητά τις νέες και τις παλιές της σειρές και τις δυσκολίες του Wii U. Μίλησε λίγο και για το NX και είπε πως οι θαυμαστές της εταιρίας δεν έχουν χάσει την εμπιστοσύνη τους στη Nintendo.

Ο ιστότοπος Nintendo Everything μαζί με τους χρήστες του Gumbatei και bul_ikana είχαν την ευγενή καλοσύνη να μεταφράσουν τη συνέντευξη από τα Ισπανικά στα Αγγλικά και, εμείς με τη σειρά μας, σας την παρουσιάζουμε μεταφρασμένη στα Ελληνικά.

Έχετε κάποια άποψη για τις παρουσιάσεις των Sony και Microsoft;

Πριν τη συνέντευξη αυτή έκανα μια βόλτα για να δω τα εκθέματα και των δύο.

Παρακολουθήσατε όμως τις παρουσιάσεις;

Όχι, απλά πήγα στα περίπτερα. Είναι υπέροχο για τη βιομηχανία που η κάθε εταιρεία παράγει περιεχόμενο, αλλά αυτό που με κάνει ακόμα πιο χαρούμενο είναι να περπατάω στο χώρο της Nintendo και να παρακολουθώ τις τεράστιες ουρές κόσμου που περιμένει να παίξει το Zelda.

Ποιές είναι οι προκλήσεις της Nintendo σήμερα;

Είμαστε εταιρία ψυχαγωγίας και θέλουμε να φτάσουμε όσο περισσότερο κόσμο μπορούμε. Το σκεπτικό είναι να βρούμε τρόπο να διασκεδάσουμε, να βρούμε ιδέες και να εξερευνήσουμε νέα πράγματα, όπως τις κινητές συσκευές.

Γιατί δεν πήρε μέρος η Nintendo στις μεγάλες παρουσιάσεις της E3;

Πιστεύουμε στην E3 και προσπαθούμε να πάρουμε μέρος σε όλες τις σχετικές παρουσιάσεις, θεωρούμε το κάθε event μοναδικό και κάθε χρόνο βρίσκουμε τον καλύτερο τρόπο για να δώσουμε το παρών. Αυτή τη χρονιά είχαμε το νέο Zelda, ένα τίτλο τον οποίο στην κυριολεξία χιλιάδες άνθρωποι θέλουν να παίξουν και πρέπει να δημιουργήσουμε ενδιαφέρουσες εμπειρίες για να τους ικανοποιήσουμε. Γι’ αυτό πιστέψαμε πως μόνο ένα βίντεο δεν ήταν αρκετό και ποιός ξέρει αν του χρόνου σκεφτούμε τι θα είναι καλύτερο. Το να κάνουμε παρουσίαση, ένα Nintendo Direct ή κάτι άλλο.

Πώς αξιολογείτε την εμπειρία και την τρέχουσα κατάσταση με το Miitomo;

Υπάρχει πολύς κόσμος που ασχολείται με το Miitomo. Παρόλα αυτά, για μας είναι εμπειρία μάθησης. Τώρα που μπαίνουμε στις επιχειρήσεις των κινητών, πρέπει να ξέρουμε και να καταλάβουμε το πώς θα το κρατήσουμε φρέσκο. Θα συνεχίσουμε να πειραματιζόμαστε, γιατί τα κινητά είναι ένα από τα χαρτιά μας, όπως και τα video games, το licensing τα εμπορεύματα κλπ.

Κάποτε, λέγατε πως η Nintendo δε θα ασχοληθεί με mobile business γιατί ο χειρισμός δεν είναι επαρκής για τα παιχνίδια της. Το πιστεύετε ακόμη αυτό;

Καμία σειρά δεν είναι εκτός ορίων για τα κινητά και οποιοδήποτε παιχνίδι θα μπορούσε να καταλήξει σε εκείνες τις πλατφόρμες. Οι δημιουργοί μας εργάζονται σκληρα για να προσαρμόσουν τα παιχνίδια με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και είμαι πεπεισμένος πως θα βρουν τον καλύτερο τρόπο να τους κάνουν να δουλέψουν σωστά.

Γιατί συνεχίζετε να διατηρείτε ελπίδες επιτυχίας από τους ίδους χαρακτήρες; Τι συμβαίνει με τα νέα franchises;

Το 2015 κυκλοφορήσαμε το Splatoon και το Fire Emblem Fates για το 3DS και για πρώτη φορά πουλήσαμε περισσότερα αντίτυπα στις Η.Π.Α. παρά στην Ιαπωνία. Πάντα σκεφτόμαστε το επόμενο Zelda, το Donkey Kong ή το Mario… (παύση). Δεν πιστεύετε πως φέρνουμε νέα franchise;

Προσπαθώ να θυμηθώ το τελευταίο επιτυχημένο franchise της Nintendo

Splatoon! Πέρσι! (γέλια)

Εννοούσα πέρα από το Splatoon, γιατί υπάρχει η σκέψη πως ίσως δε θα έπρεπε να είναι απαραίτητο ένα νέο Zelda και πως θα έπρεπε να περιμένουμε περισσότερα από τη Nintendo.

Περιμένατε το Super Mario Maker; Μάλλον όχι. Σέβομαι όσους συμμερίζονται αυτή την άποψη, αλλά το παιχνίδι πούλησε εκατομμύρια αντίτυπα.

Τώρα όσον αφορά το Wii U, παρεξηγήθηκε από τους θαυμαστές σας;

Όταν κυκλοφόρησε το Wii U, χάσαμε την ευκαιρία να είμαστε ξεκάθαροι με την ιδέα, να επιδείξουμε τις δυνατότητές του και το τι μπορούν να κάνουν οι χρήστες. Kαι μας στοίχισε. Οι πωλήσεις μειώθηκαν, από την αρχή της ζωής του, από την έλλειψη παιχνιδιών. Και παρόλο που έχουμε πουλήσει 13 εκ/μύρια κονσόλες, απέναντι στα 20 και 40 εκ/μύρια των αντιπάλων μας (Microsoft και Sony, αντίστοιχα), αυτό που μας ευχαριστεί περισσότερο είναι πως το Wii U έχει τα παιχνίδια με τα καλύτερα reviews και βαθμολογίες από τους θαυμαστές.

Δεν ήταν πάντα έτσι όμως. Πώς βλέπετε την κριτική για τα γραφικά και το gameplay του Star Fox;

Πιστεύουμε πως η ομάδα μας δημιουργεί περιεχόμενο υψηλής ποιότητας και οι δημιουργοί έχουν το δικαίωμα να πάρουν αποφάσεις που θεωρούν σωστές, όπως το πώς να ελέγχονται οι χαρακτήρες και τα game mechanics. Υπάρχουν κάποιοι που αγαπούν τις επιλογές μας και άλλοι που δεν τις θέλουν. Πιστεύουμε πως όταν παίρνουμε μια απόφαση, αυτό γίνεται γιατί προσφέρουμε το καλύτερο περιεχόμενο και η ιστορία μας επιβεβαιώνει… ο κόσμος ψάχνει διασκέδαση, όχι για teraflops ή πιστότητα γραφικών.

Είναι καλή ιδέα να φέρετε την επόμενη γενιά κονσολών; Οι Sony και Microsoft μόλις ανακοίνωσαν την ανάπτυξη των “Neo” και “Scorpio”.

Ναι. Απολύτως.

Γιατί;

Γιατί πολλές φορές οι δημιουργοί μας έχουν ιδέες που δε μπορούν να υλοποιήσουν στην τρέχουσα γενικά, οπότε πηδάνε στην επόμενη.

Είναι το NX κονσόλα ή πλατφόρμα;

Πάντα πλατφόρμα.

Πώς μπορεί το NX να ικανοποιήσει ή να ανακτήσει τους θαυμαστές;

Δε νομίζω πως χάσαμε την εμπιστοσύνη των θαυμαστών μας. Η ευκαιρία μας είναι να δημιουργήσουμε πλατφόρμες με καταπληκτικό περιεχόμενο, που ξεπερνά τους θαυμαστές και φέρνει νέους παίκτες σε ανταγωνιστικά συστήματα. Παιχνίδια όπως το Zelda, το Mario ή το Smash Bros, θα παίζονται πάντα από τους θαυμαστές, αλλά υπάρχει κι ένας καταναλωτής που θέλει να κάνει το άλμα και εκεί πέτυχε το Wii, όπως και το 3DS. Γιατί στόχευσε παραπάνω από τον τυπικό Nintendo fan.

Ο Reggie μιλά για τα ζόρια του Wii U και τη Nintendo

About The Author
- Ένας βάρβαρος που βγήκε από τη σπηλιά του στο Βορρά για να γράψει για Νιτέντα. Συμφιλιωμένος πλέον με ξυράφια και ψαλίδια, τριγυρνάει τις νύχτες για αθώα θύματα να προσηλυτίσει στο μαγικό κόσμο των video games. Ο γνωστός MasterV ξαναχτυπά.

Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων