Ο Sakurai μας μιλά για τις DLC πίστες και τα κοστούμια Mii Fighter του Smash Bros. Wii U/3DS

29 Φεβ

WUPP_AX_scrnBT_95_Ev02d-656x369

Το τελευταίο τεύχος του Nintendo Dream  έχει μια εκτενή συνέντευξη με το Masahiro Sakurai, διευθυντή του Super Smash Bros. for Wii U/3DS. Συζήτησαν τα δύο παιχνίδια γενικότερα, μαζί με συγκεκριμένα θέματα όπως το DLC.

Μπορείτε να διαβάσετε συνοπτικά το απόσπασμα της συνέντευξης σχετικά με το DLC παρακάτω.

Πίστες

Πίστες που επέστρεψαν

Τρεις πίστες επέστρεψαν από το αρχικό Smash: Οι Dream Land, Peach’s Castle και Hyrule Castle. Οι λόγοι που τις επέλεξαν ήταν διάφοροι, αλλά πιο πολύ είχε σχέση με απόριψη των υπολοίπων. Η Kongo Jungle είχε ήδη προστεθεί στο παρελθόν, ενώ η Sector Z υπήρχε ήδη, αν και με τη μορφή της Corneria, παρά τη διαφορά μεγέθους. Στο Ν64 υπήρχαν μόνο 9 πίστες, οπότε έπρεπε να επιλέξουν με βάση τη λογική.

Οι παλιές πίστες όπως η Hyrule Castle μοιάζουν πολύ απλές όταν τις βλέπει κανείς σε HD. Αλλά αν απλά χρησιμοποιήσουν τα ίδια textures με τη Ν64 έκδοση, θα μοιάζουν θολά. Οπότε ξανάφτιαξαν τα textures, κρατώντας το νοσταλγικό συναίσθημα.

Η Pirate Ship  του Brawl επιστρέφει επίσης, αλλά μόνο στο Wii U κι αυτό λόγω των περιορισμών του 3DS, το οποίο δε θα μπορούσε να απεικονίσει την πίστα.

Super Mario Maker

Η πίστα δημιουργήθηκε προς τιμήν των 30 χρόνων του Super Mario Bros. Εφόσον έγινε και για το 3DS, έπρεπε να θέσουν κάποιους περιορισμούς, όπως το οτι μόνο λίγα κομμάτια της πίστας μπορούν να καταστραφούν. Και παρόλο που είναι πίστα του Super Mario Maker, έπρεπε να κάνουν το έδαφος σχετικά τυπικό για να μην είναι πολύ δύσκολο να πολεμήσετε.

Suzaku Castle

Προστέθηκε κάτι πρωτότυπο στα αριστερά της πίστα με πλατφόρμες σε διαφορετικά ύψη. Ο λόγος είναι γιατί ήθελαν την πίστα να χρειάζεται περισσότερη στρατηγική, ειδικά δεδομένου οτι τα 2D fighting games γενικότερα έχουν πολύ απλές και επίπεδες πίστες.

Η πίστα επίσης αλλάζει μουσική όταν κάποιος χαρακτήρας φάει αρκετή ζημιά και χάσει. Η στιγμή της αλλαγής υπολογίζεται από το παιχνίδι.

Midgar

Η ομάδα δεν είχε κάποιο μοντέλο που να μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως σημείο αναφοράς για το παρασκήνιο, οπότε έπρεπε να το φτιάξουν από την αρχή. Έπρεπε επίσης να συλλέξουν μόνοι τους φωτογραφίες, κάτι που έκανε την ανάπτυξη αγχωτική. Στο τελος, έκανα καλή δουλειά με πολύ μεγάλη ακρίβεια.

Η πίστα της Midgar έχει επίσης ένα χαρακτηριστικό του Final Fantasy VII, το οποίο είναι η χρήση των Materia για να κάνετε Summons. Αλλά για να μπουν αυτά στο παιχνίδι, η ομάδα έπρεπε να δολοπλοκήσει. Δεδομένου πως ένας αγώνας διαρκεί περίπου δύο λεπτά, έπρεπε να υπολογίσουν πόσα Summons μπορούν να εμφανιστούν. Ειδικά στην έκδοση 3DS, όπου η φόρτωση δεδομένων είναι πρόβλημα, έπρεπε να θέσουν περιορισμούς στην εμφάνισή τους. Έδωσαν επίσης προσοχή στην απεικόνιση των επιθέσεων των Summons. Για παράδειγμα, το Tetra Flare του Bahamut ZERO ξεκινά από μακριά και μετά πλησιάζει, όπως γινόταν και στο αρχικό παιχνίδι.

Τα κριτήρια για την επιλογή των Summons ήταν: Οι επιθέσεις τους, το πόσο δημοφιλή είναι και το πώς είναι εμφανισιακά, καθώς και τα χρώματά τους. Οπότε δεν έβαλαν τη Shiva, αλλά πέντε άλλα summons: Ifrit, Ramuh, Leviathan, Odin και Bahamut ZERO. Σκέφτηκαν επίσης να βάλουν και το Fat Chocobo αλλά, μετά από σκέψη (σχετικά με το rendering των πολυγώνων, πόσο διασκεδαστικό θα ήταν κτλ.) αποφάσισαν να μην το βάλουν.

Umbra Clock Tower

Ο ομάδα απέκτησε τα δεδομένα της πίστας από την PlatinumGames, αλλά εφόσον δε μπορούσε να χρησιμοποιηθεί ως είχε στο Smash, έπρεπε να την ανακατασκευάσουν από την αρχή. Το Inspired snake, από τα δεδομένα που έλαβαν, θα έπρεπε να πετάει κρατώντας σε ευθεία τον κορμό του, αλλά όταν είδαν το παιχνίδι έμοιαζε να στριφογυρίζει. Τελικά λοιπόν το έκαναν να συμπεριφέρεται σαν κροταλίας.

Εστίασαν επίσης στο Purgatorio ως χαρακτηριστικό της πίστας της Bayonetta, όπου υπάρχει ένας παράλληλος κόσμος που δε μπορούν να νιώσουν οι άνθρωποι. Όσοι όμως δε γνωρίζουν από Bayonetta, δύσκολα θα το πιάσουν.

Κοστούμια Mii Fighter

Geno

Ο Sakurai πάντα ήθελε να προσθέσει το Geno απο το Super Mario RPG του SNES και νιώθει πως ταιρίαζει απόλυτα στο Super Smash Bros. Σκέφτηκε να τον βάλει και στο Brawl, αλλά ποτέ δεν τα κατάφερε. Ο Geno είναι από τους χαρακτήρες που ζητούνται πολύ συχνά, οπότε παρόλο που δεν κατάφεραν να τον συμπεριλάβουν ως αυτόνομο χαρακτήρα, τουλάχιστον υπάρχει ως Mii costume.

Flying Man

Ο Flying Man προέρχεται από το Mother, ένα παιχνίδι που είναι πολύ παλιότερο από το Super Mario RPG. Στο 3DS, δημιουργήσαμε υλικό για ένα 3D μοντέλο όπως στην πίστα Magicant. Αλλά μετά από σκέψη, αποφάσισαν να δουλέψουν με pixel art και το 3D μοντέλο οδήγησε στο Mii costume.

Inkling

Είχε σχεδιαστεί εξ’αρχής να προστεθούν κοστούμια του Splatoon σύντομα μετά την κυκλοφορία του παιχνιδιου. Όλοι γνώριζαν για την ύπαρξή τους αφού τα είχαν ήδη δείξει στην Ε3 και ο Sakurai είπε πως ήθελαν να προσθέσουν περισσότερους χαρακτήρες από τη Nintendo. Αν υπήρχαν έκτοτε κι άλλοι καινούριοι χαρακτήρες θα είχαν την ίδια αντιμετώπιση.

Rathalos Armor

Αυτό μοιάζει με κυνηγό. Επειδή το κεφάλι είναι πολύ μεγάλο, άλλαξαν τις αναλογίες της στολής για να ταιριάζει με το Mii.

Lloyd

Από την εικοσαετή ιστορία της σειράς Tales of, ο Sakurai πιστεύει πως ο Lloyd (από το Symphonia) ήταν η πιο ταιριαστή προσθήκη. Αν προσέθεταν κάποιον από παλιότερα παιχνίδια όπως τον Cress Albane (πρωταγωνιστή του πρώτου παιχνιδιού, του Phantasia), θα απαιτείτο πολλή επίβλεψη από τους αρχικούς δημιουργούς.

Πηγή

Ο Sakurai μας μιλά για τις DLC πίστες και τα κοστούμια Mii Fighter του Smash Bros. Wii U/3DS

About The Author
-

Ένας βάρβαρος που βγήκε από τη σπηλιά του στο Βορρά για να γράψει για Νιτέντα. Συμφιλιωμένος πλέον με ξυράφια και ψαλίδια, τριγυρνάει τις νύχτες για αθώα θύματα να προσηλυτίσει στο μαγικό κόσμο των video games. Ο γνωστός MasterV ξαναχτυπά.

Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων