O Suckamoto μιλά για το Metroid: Samus Returns

05 Οκτ
O Suckamoto μιλά για το Metroid: Samus Returns

Πήρε το μάτι μας μια συνέντευξη του Game Rant με τον υπεύθυνο του Metroid: Samus Returns, Yoshio Sakamoto.

Μπορείτε να βρείτε μερικά σημαντικά σημεία της παρακάτω:

Ανάμεσα στα άλλα, ο Sakamoto μίλησε για την επιλογή του 3DS ως της πλατφόρμας για τη δημιουργία του Metroid: Samus Returns, καθώς και γιατί το Metroid 2 ήταν ό,τι έπρεπε για remake.

Για να δούμε τι είπε:

 

Γιατί Metroid: Samus Returns στο 3DS και όχι στο Switch;

Ένα από τα θέματα που επιλέξαμε να ακολουθήσουμε αυτή τη φορά ήταν η αξιοποίηση 3D γραφικών και δοι δύο οθόνες. Σην πραγματικότητα, με ενδιέφερε η δημιουργία ενός Metroid που θα επέτρεπε τη μόνιμη απεικόνιση του χάρτη σε μια δεύτερη οθόνη. Επίσης, η αλληλεπίδραση με στοιχεία του UI με ένα άγγιγμα ήταν κάτι που ήθελα από το πρώτο DS. Το 3DS κατέστησε τα 3D γραφικά εφικτά φυσικά και το πιο θσχυρό του υλισμικό επιτρέπει μια εμπειρία υψηλότερης πιστότητας. Για τους δύο αυτούς λόγους πιστεύουμε πως ήταν η σωστή επιλογή.

 

Γιατί η επιστροφή στο Metroid II και όχι στο πρώτο Metroid ή το Super Metroid;

Το Metroid II κυκλοφόρησε παραπάνω από 20 χρόνια πριν. Είναι το χρονικό της πρώτης συνάντησης της Samus με το Baby Metroid. Το περιστατικό είναι σημαντικό για την ιστορία της σειράς και σκεφτόμουν για καιρό πως ο καλύτερος τρόπος να ξαναπούμε την ιστορία για ένα νέο κοινό, θα ήταν μέσω ενός remake.

 

Μπορείτε να βρείτε την πλήρη συνέντευξη εδώ.

 

Συνήθως δε μπαίνω στον κόπο να σχολιάσω τις μπαρούφες του Suckamoto, ωστόσο αυτή τη φορά θα κάνω μια εξαίρεση.

 

Μια άλλη άποψη

Κατά τη γνώμη μου ο λόγος για την επιλογή του 3DS ως πλατφόρμας του Samus Returns είναι η εξής: Μετά το ελεεινό Other M, η Nintendo αποκλείεται να του επέτρεπε να κάνει παιχνίδι με μεγάλο προϋπολογισμό, αν πρώτα δεν αποδείκνυε πως δε θα κατασκεύαζε ένα ναυάγιο. Το damage contol έπιασε μια φορά με το Other M, το οποίο είχε ανθρώπους που υποστήριζαν πως ήταν καλό παιχνίδι. Ναι, οι άνθρωποι αυτοί ήταν οι υπεύθυνοι της Nintendo, οι πληρωμένοι viral marketers και όσοι δεν έχουν γούστο, αλλά και πάλι. Δεύτερη φορά δε θα έπιανε.

Ο λόγος για το remake του Metroid 2 είναι διπλός.

  1. Το Metroid Fusion είναι το αδιέξοδο του Metroid, ακριβώς όπως ήταν και το Metal Gear Solid 2 για τη σειρά MGS. Για να συνεχιστεί η ιστορία μετά από εκείνο το αίσχος, θα έπρεπε να γίνει: Είτε ένα retcon της απαίσιας Fusion Suit, είτε να βγει το αντίστοιχο του MGS4. Ένα by-the-numbers sequel απλά για fanservice. Kαι για να κλείσουν οι τρύπες που είναι πιο βαθιές κι από την κωλοτρυπίδα του Raiden. Δεν είναι τυχαίο που και οι δύο σειρές δεν έχουν παρά prequels και interquels από το 2002.
  2. Ο δεύτερος λόγος είναι γιατί το Metroid 2 είναι το μόνο παιχνίδι από την αρχική σειρά που ο Suckamoto δεν είχε βεβηλώσει. Και όσα επιχειρήματα μπορεί κανείς να φέρει για το πόσο καλό ή μη είναι το Samus Returns, υπάρχει κάτι πολύ σημαντικό που απουσιάζει από το Samus Returns. Η αίσθηση του Metroid.

 

Ας σκεφτούμε το τι ήταν αρχικά η Samus. Μια γυναίκα μέσα σε μια βαριά πανοπλία και με ένα κανόνι στο χέρι. Όσο προχωρά το κάθε παιχνίδι, η Samus γίνεται ένα τανκ με προωθητήρες, οπλισμένη σαν αστακός. Στα 2D Metroids έχει εκφυλιστεί σε βατραχάνθρωπο (Fusion). Ένα ολόκληρο κομμάτι του παιχνιδιού όπου κάνει το θηλυκό ninja με leotard (Zero Mission). Πλέον, η εικόνα της, από τη στολή μέχρι τις κινήσεις είναι αυτή ενός cyborg ninja. Αυτό και μόνο λέει πολλά για το πόσο έχει χάσει την ταυτότητά της η ίδια και η σειρά.

 

 

 

Όπως πάντα περιμένουμε τις δικές σας γνώμες και απόψεις στα σχόλια παρακάτω, ή στο server μας στο Discord!

O Suckamoto μιλά για το Metroid: Samus Returns

About The Author
-

Ένας βάρβαρος που βγήκε από τη σπηλιά του στο Βορρά για να γράψει για Νιτέντα. Συμφιλιωμένος πλέον με ξυράφια και ψαλίδια, τριγυρνάει τις νύχτες για αθώα θύματα να προσηλυτίσει στο μαγικό κόσμο των video games. Ο γνωστός MasterV ξαναχτυπά.

Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων