Όσοι αγοράσατε την ειδική έκδοση του Xenoblade Chronicles 2 πήρατε κι ένα art book. Ανοίξτε το και μέσα υπάρχει ένα μήνυμα του Tetsuya Takahashi!
Για να δούμε τι λέει:
Το μήνυμα του Tetsuya Takahashi σχετικά με την τέχνη του Xenoblade Chronicles 2
Διακόσιες είκοσι… Ακουγόταν τρομακτικός αριθμός σελίδων όταν το πρωτοάκουσα. Αλλά μετά είδα πόσο artwork υπάρχει και κατάλαβα πως μάλλον, πιθανόν… όχι, αναμφίβολα, αποκλείεται να το συμπεριλάβουμε όλο.
Οπότε ξεκίνησα ευχαριστώντας όλους τους καλλιτέχνες για αυτό το κατόρθωμα. Τα παιχνίδια που φτιάχνουμε απαιτούν πολύ σχεδιασμό και σκίτσα, αυτή τη φορά όμως φτάσαμε σε νέα ύψη. Αυτό δεν είναι περίεργο, αυτές τις μέρες είναι σπάνια εφικτό να δημιουργήσεις ένα παιχνίδι μόνο με το προσωπικό που έχεις ανά χείρας. Οι συνεισφορές που δεχόμαστε από πολλούς εξωτερικούς συνεργάτες εξυψώνουν την ποιότητα, σε κάτι που είμαστε περήφανοι να δείξουμε στον κόσμο.
Σε τέτοιο περιβάλλον ανάπτυξης, η δύναμη της τέχνης δε μπορεί να μεγαλοποιηθεί. Ένα μόνο καλλιτέχνημα μπορεί να εκφράσει την όψη, την αίσθηση και τη φύση του αντικειμένου που θα δημιουργήσουμε. Για να περιγράψουμε όλες αυτές τις ποιότητες με λέξεις μόνο… ας πούμε οτι θα ήταν δύσκολο, αν όχι αδύνατο, να περάσουμε το ίδιο νόημα.
Η δύναμη του Concept Art
Αν και αληθεύει πως το concept art υπάρχει κυρίως ως η βάση για το σχεδιασμό μοντέλων και αντικειμένων στο παιχνίδι, εκπληρώνει κι άλλους σημαντικούς ρόλους. Το artwork έδωσε ζωή σε χαρακτήρες που σχεδιάζαμε από τα πρώτα στάδια, μέχρι τις εκφράσεις του προσώπου τους. Έτσι, όλοι οι χαρακτήρες είναι πολύ πιο εκλεπτυσμένοι και το συναισθηματικό εύρος τους βγαίνει μέσα στο τελικό προϊόν.
Στο πρώτο Xenoblade, αυτό το character design artwork απλά δεν υπήρχε. Είχαμε μόνο σχέδια για τα κοστούμια που φορούσαν οι χαρακτήρες. Έτσι αναγκαστήκαμε να δημιουργήσουμε CG character models που θα ταίριαζαν στα ρούχα. Επιπλέον, το μόνο artwork που κυκλοφόρησε ήταν από τα ρετουσαρισμένα CG models. Δεν υπήρχε καθόλου concept art, όχι σε τέτοιο βαθμό. Αυτό εκφράζει ένα γενικότερο ελάττωμά μας εδώ στη Monolith. Αλλά, αυτή τη φορά, ο Saito-san (Masatsugu Saito – Main Character Design) και ο Tek-kun (Tetsuya Nomura – Torna Character Design) μας κάλυψαν και μας στήριξαν στο σχεδιασμό των χαρακτήρων και πραγματικά τους ευχαριστώ για τις προσπάθειές τους.
Από την άλλη μεριά, στη Monolith περηφανευόμαστε για το σχεδιασμό των σκηνικών και των τεχνολογικών gadgets. Όταν ξεκινάω να φτιάξω ένα παιχνίδι, τίποτα δε μου ανάβει τη φωτιά της δημιουργίας πιο πολύ από τα λεπτομερή, ποιοτικά υλικά που μας φέρνουν οι καλλιτέχνες μας. Τους είμαι απίστευτα ευγνώμων. Καθώς το γράφω αυτό ένα αυγουστιάτικο απόγευμα, λίγο πριν το παιχνίδι μας γίνει mastered, δεν είμαι σίγουρος τι θα περιέχει το βιβλίο που κρατάτε. Αλλά αν οι επιλογές εκφράσουν την τέχνη και τη φροντίδα που ρίχνουμε στις δημιουργίες μας, τότε κάναμε καλή δουλειά.