Ο Tezuka μιλά για την επιτυχία του Mario και για πολλά άλλα θέματα

12 Οκτ

takashi-tezuka-mario-656x373

To τελευταίο τεύχος του περιοδικού GamesMaster περιέχει μια συνέντευξη με το γνώριμο πλέον δημιουργό της Nintendo,  Takashi Tezuka. Yπάρχουν μερικά ενδιαφέροντα θέματα τα οποία σχολίασε, τα οποία θέλαμε να παραθέσουμε.

Κατ’αρχάς, ορίστε τι είπε ο Tezuka όταν ερωτηθηκε γιατί ο Mario έχει τόση απήχηση και ποιό το κλειδί της μακροχρόνιας επιτυχίας του.

Προσωπικά, πιστεύω πως ακόμα και πριν ο κόσμος συμπαθήσει το Mario, ήταν το gameplay του Super Mario που αγαπήθηκε. Δημιουργήσαμε το Super Mario Bros δίνοντας πολλή προσοχή στα διαισθητικά συναισθήματα – πράγματα που μπορεί ο καθένας να νιώσει – τα οποία νιώθουν οι παίκτες ενώ παίζουν. Το τρέξιμο έχει πλάκα, όλοι θέλουν να πηδάνε ψηλά, είναι τρομακτικό να πέφτεις και τα καρφιά πονάνε αν πέσεις πάνω τους, κλπ.

Νομίζω πως όλα ξεκίνησαν με το πώς ανταποκρίθηκε ο κόσμος στο gameplay. Απο εκεί ήταν θέμα το πώς συνεχίσαμε να κάνουμε παιχνίδια με το Mario για τόσο καιρό και όλη η δουλειά που έχουμε ρίξει για να φροντίσουμε ο Mario να μη χρησιμοποιηθεί με τρόπο που δεν πρέπει, του επέτρεψε να γίνει τόσο πολυαγαπημένος χαρακτήρας.

Στη συνέχεια, μερικά σχόλια για τα απαραίτητα συστατικά για ένα τίτλο Mario, ανεξαρτήτως τι είδους:

Στο τέλος, όλα παίζονται με την ποιότητα του gameplay. Όσα παιχνίδια Mario και να κυκλοφορήσουμε, αν δεν τα απολαμβάνουν οι παίκτες, θα κάνει κακό στο Matio. Η ποιότητα του οπτικού σχεδιασμού έχει επίσης σημασία. Είναι ζωτικής σημασίας να δουλέψουμε σκληρά για να παρουσιάσουμε στους πάνες την ίδια εικόνα του Mario σε όλα αυτά τα διαφορετικά παιχνίδια.

Σε κάποια φάση, ο Tezuka μίλησε για τη σχέση του με τους Shigeru Miyamoto και Toshihiko Nakago, με τους οποίους έχει περάσει 30 χρόνια:

Θα μπρούσε να πει κανείς πως οι τρεις μας έχουμε περάσει περισσότερο καιρό αναμεταξύ μας, παρά με τα αγαπημένα μας πρόσωπα! Συνήθως τρώμε μεσημεριανό και δείπνο μαζί και μιλάμε μεταξύ μας πιο πολύ απόσο με οποιονδήποτε άλλο! Συζητάμε για πολλά θέματα – για τα πάντα, απο εργασιακά μέχρι οικογενειακά – με στόχο να κατανοήσουμε ο ένας τον τρόπο σκέψης του άλλου. Μερικές φορές κάποιος απο μας λέει κάτι αναπάντεχο και πάντα έχει πλάκα όταν συμβαίνει αυτό.

Κάτι που κάνουμε συχνά όταν πρέπει να αποφασίσουμε κάτι είναι να ρωτάμε τη γνώμη άλλων, ακόμη κι αν ξέρουμε πως η απάντηση θα είναι καταφατική. Στη συνέχεια τη χρησιμοποιούμε ως επιχείρημα για τις αποφάσεις μας. Ή, αντίθετα, κοιτάμε να δούμε αν άλλοι έχουν αντίθετη άποψη και μετά αποφασίζουμε να μην ακολουθήσουμε κάποιο σχέδιο.

Τέλος, ο Tezuka είπε μερικά λόγια για τις ελπίδες του για το μέλλον του Mario:

Το γεγονός πως ο Mario έχει αγαπηθεί τόσο πολύ ως τώρα είναι απλά θαυμαστό, αν και προφανώς είναι εν μέρει αποτέλεσμα της ανείπωτης δουλειάς αμέτρητων ανθρώπων και δε μιλάω μόνο για τους ανθρώπους της ίδιας της Nintendo. Είναι αδύνατον να φανταστώ τι θα γίενι ο Mario στο μέλλον, οπότε είμαι ενθουσιασμένος να δω τι θα γίνει. Ωστόσο, ελπίζω πως ακόμα και μετά απο 30 χρόνια, ο Mario θα συνεχίσει να είναι ο κεντρικός videogaming χαρακτήρας της Nintendo.

Πηγή

Ο Tezuka μιλά για την επιτυχία του Mario και για πολλά άλλα θέματα

About The Author
- Ένας βάρβαρος που βγήκε από τη σπηλιά του στο Βορρά για να γράψει για Νιτέντα. Συμφιλιωμένος πλέον με ξυράφια και ψαλίδια, τριγυρνάει τις νύχτες για αθώα θύματα να προσηλυτίσει στο μαγικό κόσμο των video games. Ο γνωστός MasterV ξαναχτυπά.

Kατηγορίες

Nintendo Next Newsletter

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο newsletter του Nintendo Next για τα τελευταία νέα και τουρνούα στα παιχνίδια της Nintendo.

Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων