Περισσότερες πληροφορίες για το Metroid Prime: Federation Force

08 Αυγ

metroid-prime-federation-force-656x369Σε μια νέα συνέντευξη για το Metroid Prime: Federation Force, ο παραγωγός Kensuke Tanabe μίλησε για περισσότερα πράγματα για το παιχνίδι. Παραθέτουμε τα σημαντικότερα σημεία, όπως αυτά εμφανίζονται στο nintendoeverything.com και στο τέλος μπορείτε να βρείτε πηγή για ολόκληρη τη συνέντευξη. Ο Tanabe μίλησε:

Σχετικά με την πιθανότητα υποστήριξης amiibo στο παιχνίδι:

Αν και έχω μερικές ιδέες, δε μπορώ να σας πω κάτι αυτήν τη στιγμή επειδή τίποτα δεν έχει τελειοποιηθεί. Αν είναι δυνατόν, θα ήταν ωραία να είχαμε ένα amiibo για το mech.

Για τις αρνητικές αντιδράσεις:

Πραγματικά βρέθηκα προ εκπλήξεως από τις αντιδράσεις, επειδή όσον αφορά την ανάπτυξη του παιχνιδιού, έχω δώσει μεγάλη έμφαση στο gameplay και στην αίσθηση του παιχνδιού όταν το παίζεις – όπως και στη δημιουργία ενός κόσμου που θα ταιριάζει στο σύμπαν της σειράς Metroid Prime. Νομίζω ότι οι άνθρωποι ασχολούνται υπερβολικά με τον οπτικό τομέα, όπως τον έχουν δει από videos στο internet. Και πάλι, θα είναι διαφορετικό όταν το παίζετε εσείς οι ίδιοι.

Ενώ υπάρχουν όντως μεγάλες αντιδράσεις, όπως λέτε, είναι η τέλεια ευκαιρία για εμάς να αντιστρέψουμε την κατάσταση και να κάνουμε τους ανθρώπους να αρχίσουν να το συμπαθούν. Αφού ήδη έχει την προσοχή του κόσμου, υπάρχει πάντα τρόπος να λειτουργήσει θετικά – να τραβήξει το ενδιαφέρων των παικτών με καλό τρόπο.

Αισθάνομαι ότι είναι παρόμοιες αντιδράσεις με αυτές που λάβαμε στην αποκάλυψη του Wind Waker. Όσο περνούσε ο καιρός, ο κόσμος άρχισε να αντιλαμβάνεται το παιχνίδι και πιστεύω ότι το ίδιο θα συμβεί και με το Federation Force.

Ένα μήνυμα για όσους έχουν αμφιβολίες για το παιχνίδι:

Πρώτον, θα ήθελα να δουν το παιχνίδι από πρώτο χέρι, να δουν την αίσθηση που σου δίνει όταν το παίζεις, όχι μόνο να κρίνουν από το πως φαίνονται τα γραφικά σε μια μεγάλη οθόνη.

Για τις ομοιότητες και τις διαφορές με το Metroid Prime: Hunters:

Εκ πρώτης όψεως, μπορεί να φαίνεται ότι υπάρχουν ομοιότητες, αλλά είναι πολύ διαφορετικό από το Hunters. Στο τελευταίο, η βασική ιδέα ήταν να φέρουμε νέους bounty hunters (κυνηγούς επικηρυγμένων) στο σύμπαν του Metroid Prime. Το ίδιο το παιχνίδι εστίαζε περισσότερο στο στο μονό παρά στο παιχνίδι πολλών παικτών – αυτό ήταν ένα έξτρα. Το περιβάλλον ήταν περισσότερο φτιαγμένο για να δοκιμάσει την ικανότητά σας να επιβιώσετε. Αυτή τη φορά, (στο Federation Force), θα πρέπει να λειτουργείτε σαν ομάδα και να έχετε στρατηγική για κάθε μάχη στις αποστολές σας. Αν δείτε πώς είναι το παιχνίδι όταν παίζετε, είναι ακριβώς όπως τα παιχνίδια Prime, όταν θα έχετε την ευκαιρία να το ζήσετε.

Για το χρονικό σημείο της ιστορίας στο σύμπαν του Metroid:

Πρώτα από όλα, ο Yoshio Sakamoto είναι πίσω από την κύρια σειρά και την ιστορία. Εγώ διοικώ τη σειρά Prime. Κάναμε μία συζήτηση για να αποφασίσουμε που ακριβώς θα ήταν ένα καλό σημείο για να εισάγουμε το σύμπαν του Prime μέσα στη γενικότερη ιστορία της σειράς Metroid. Το καλύτερο σημείο είναι ανάμεσα στο Metroid II και το Super Metroid. Όπως ξέρετε, υπάρχουν πολλά παιχνίδια στη σειρά Prime, αλλά όλα λαμβάνουν χώρα σε εκείνη τη χρονική περίοδο. Η σειρά Metroid ακολουθεί μία χρονική αλληλουχία, αλλά με το σύμπαν των Prime, πρέπει να το επεκτείνουμε όσο γίνεται σε εκείνο το σημείο.

Δεν υπάρχει πολύ συγκεκριμένο σημείο μέσα στην ιστορία των Prime, αλλά το Federation Force θα δένει με τα Prime 1, 2, 3 και Hunters με κάποιο τρόπο.

Σχετικά με το αν έχει ληφθεί κάποια τελική απόφαση:

Ένας από τους κυνηγούς που εμφανίστηκαν στο Hunters λέγεται Sylux. Έχουμε μία ιδέα για να προστεθεί αυτός ο χαρακτήρας και να φτιάξουμε μία ιστορία ανάμεσα σε αυτόν και τη Samus. Σύμφωνα με αυτή τη λογική, η ιστορία θα συμβαίνει μετά το Prime 3. Αλλά θα αναμιγνύεται και η Federation Force (οι Ομοσπονδιακές Δυνάμεις) και θα ταιριάζει με τη γενικότερη ιστορία.

Για το μέγεθος της ιστορίας:

Έχουμε ένα σενάριο για το παιχνίδι. Ο παίκτης θα είναι μέλος της Galactic Federation (Γαλαξιακή Ομοσπονδία). Θα επιλεχθεί για να περάσει από εκπαίδευση και να προετοιμαστεί για κανονικές αποστολές, όπως αναφέρθηκε νωρίτερα. Θα κάνει έρευνα στους τρεις πλανήτες που θα υπάρχουν στο παιχνίδι. Ένα μέρος αυτής της εκπαίδευσης είναι το Blast Ball. Καθώς παίζετε, αφού περάσετε όλες αυτές τις δοκιμασίες, όταν θα ερευνάτε τους πλανήτες, θα ανακαλύψετε ότι αν και νομίζατε ότι οι πλανήτες είναι μόνο κατεστραμμένα ερείπια, στην πραγματικότητα οι Space Pirates (Διαστημικοί Πειρατές) καταστρώνουν ύπουλα σχέδια για να επιτεθούν στην Galactic Federation. Δημιουργούν ένα μυστικό όπλο, το οποίο εσείς θα ανακαλύψετε τυχαία. Η αποστολή σας θα είναι να σταματήσετε τα σχέδιά τους. Μέσα στα όρια αυτών των αποστολών, θέλω να έχω μια ειδική αποστολή που θα συνδέει τα γεγονότα με το μέλλον.

Αυτό το παιχνίδι είναι πιο κοντά στο Prime 3. Καθώς ολοκληρώνετε κάθε αποστολή, θα μπορείτε να προχωρήσετε και στην πλοκή, θα μαθαίνετε περισσότερες πληροφορίες. Θα πρέπει να κάνετε μία μικρή πρόοδο πριν να είστε σε θέση να μάθετε τις σας ετοιμάζουν οι Space Pirates.

Δε θα υπάρχει κάποια προκαθορισμένη σειρά για να παίξετε τις αποστολές. Θα έχετε τρεις αποστολές από τις οποίες θα επιλέγετε όποια θέλετε. Όταν πετύχετε και στις τρεις, θα ξεκλειδώσετε τις τρεις επόμενες, και έτσι θα προχωράτε και το σενάριο.

Για το μέλλον της σειράς:

Η ιστορία γύρω από το Phazon και τη Dark Samus  έχει ολοκληρωθεί. Για το μέλλον, αυτό που σκέφτομαι είναι ένα γεγονός μεταξύ Sylux και Samus και τη σχέση τους με τη Federation Force. Αν και ακόμα δεν ξέρω πόσα παιχνίδια μπορεί να φτιαχτούν με το εν λόγω θέμα, υπάρχει κάτι που έχει κάνει το/τη Sylux (το γένος δεν είναι γνωστό) να μισεί τη Samus. Κατά αυτόν τον τρόπο, μπορεί να υπάρχει ένα μικρό πισωγύρισμα στην ιστορία για να γίνει μία μικρή επεξήγηση, για να μάθουμε τι έχει συμβεί μεταξύ τους.

Σχετικά με Federation Force και αν θα λειτουργεί σαν πρόλογος σε μελλοντικά κεφάλαια της σειράς Prime:

Μπορείτε να το θέσετε και έτσι, αλλά προφανώς, θα μάθετε περισσότερα για το σύμπαν του Metroid Prime από αυτό το παιχνίδι. Είναι σίγουρο πως φτιάχνουμε αυτό το παιχνίδι με σκοπό οι παίκτες να το απολαύσουν όπως έκαναν και με τα προηγούμενα παιχνίδια Prime. Για αυτό το λόγο, ανυπομονώ να το παίξουν όλοι.

Για το αν έχει αναμιχθεί η Retro Studios στην ανάπτυξη του παιχνιδιού:

Όλη η ανάπτυξη γίνεται από τη Next Level Games. Υπήρχε μόνο ένα μέρος, ο σχεδιασμός των mechs, όπου η Retro επιτηρούσε τη διαδικασία.

Για το εκπληκτικό γεγονός ότι ο ίδιος ο Kensuke Tanabe φτιάχνει νέο Metroid Prime αλλά χωρίς την βοήθεια της Retro Studios:

Πάντα δούλευα με τη Next Level Games σε παιχνίδια όπως τα Mario Strikers, Punch-Out!! και Luigi’s Mansion 2, άρα πάντα είχαμε καλή σχέση. Αν και υπάρχουν κι άλλοι τίτλοι, όπως το Hunters, που έχει φτιαχτεί από την NST, αυτή τη φορά, δεν υπήρχε η ευκαιρία λόγω συγκυριών, και έτσι έφερα την ιδέα στη Next Level Games, οι οποίοι ήταν κατενθουσιασμένοι και είπαν «Σίγουρα θα θέλαμε να το αναλάβουμε!» Έτσι ξεκινήσαμε να το φτιάχνουμε μαζί.

Μπορούμε να περιμένουμε νέα για το μυστικό project της Retro Studios σύντομα;

Δεν είμαι και πολύ σίγουρος τι ακριβώς φτιάχνουν αυτόν τον καιρό.

Πηγή

Περισσότερες πληροφορίες για το Metroid Prime: Federation Force

About The Author
-

Παναγιώτης Βελώνιας, a.k.a. FoM (και FoMPerama). Ξεκίνησε με ένα Gameboy και λάτρεψε το κατά πολλούς απαίσιο Super Mario Land. Αλλά ήταν το πρώτο που είχε παίξει! Πήρε Nintendo 64, Gamecube, Wii, DS, 3DS, Wii U και new 3DS Majora’s Mask Edition. Αμετανόητος Νιντεντάς. Στον ελεύθερο χρόνο του (από τα games) μπορεί να διδάσκει Αγγλικά. Αγαπάει όλα τα Nintendo Franchises εξίσου, αλλά αν του είχαν πιστόλι στο κεφάλι για να διαλέξει μόνο ένα παιχνίδι ως το αμέσως επόμενο από τη Nintendo, θα ήταν το F-Zero. It’s been too damn long.

Επίσης, έχει αγοράσει και μαθαίνει Ocarina. Αλήθεια.

Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων