Ace Attorney Spirit of Justice συνέντευξη Nintendo Dream

19 Αυγ
Ace Attorney Spirit of Justice συνέντευξη Nintendo Dream

Τον προηγούμενο μήνα στο Nintendo Dream υπήρξε συνέντευξη από τους δημιουργούς του Phoenix Wright: Ace Attorney – Spirit of Justice όπου σας είχαμε δώσει αποσπάσματα. Τώρα θα σας δώσουμε όλες τι λεπτομέρειες για τους χαρακτήρες από το στόμα του ίδιου του δημιουργού Takeshi Yamazaki. Προσοχή ακολουθούν μερικά Spoilers για την ιστορία του παιχνιδιού. Όσοι συνεχίσετε να διαβάζετε σας προειδοποιούμε ότι μπορεί να βρείτε στοιχεία που να φανερώσουν στοιχεία από το σενάριο του τίτλου.

Οι χαρακτήρες

Phoenix Wright

– Πέρασε ένας χρόνος από το Dual Destinies, δεν θα υπάρξουν αλλαγές στον σχεδιασμό του. Όμως έκαναν βελτιώσεις στο 3D μοντέλο του και είναι εντελώς καινούργιο.
– Ξεκίνησαν να δουλεύουν πάνω στους παλιούς χαρακτήρες αμέσως μόλις τελειώσαν τους καινούργιους όπως η Rayfa. Μόλις έκαναν σύγκριση των καινούργιων χαρακτήρων με αυτούς από το Dual Destinies πρόσεξαν σημαντική διαφορά στο σχεδιασμό των 3D μοντέλων.
– Κατέληξαν να επανασχεδιάσουν όλο το cast των χαρακτήρων, οπότε ο Eshiro είχε μεγάλη δυσκολία στο να χειριστεί τον χρόνο της παραγωγής και τον προϋπολογισμό.
– Στην μέθοδο απεικόνισης του Phoenix o Yamazaki επαναφέρει το σενάριο όπου ο Phoenix Wright είναι αντιμέτωπος με ένα πολύ ισχυρό εχθρό, και ο Apollo τον βλέπει σαν πρότυπο.

Apollo Justice

– Όπως με τον Phoenix δεν άλλαξαν το σχεδιασμό του Apollo, αλλά βελτίωσαν το 3D μοντέλο του. Έδωσαν βάση επίσης στον τρόπο με τον οποίο ο Apollo ωριμάζει σε αυτό το παιχνίδι διότι θα βρεθεί αντιμέτωπος με καταστάσεις όπου δεν θα έχει την βοήθεια του Phoenix.
– Στο Dual Destinies, αν και ο Apollo έκανε αρκετά, ο τελικός πρωταγωνιστής ήταν ο Phoenix, ενώ ο Apollo ακολουθούσε στην σκιά του. Σε αυτό το παιχνίδι όμως ήθελαν να έχουν δύο πρωταγωνιστές οπότε σχεδιάστηκε το παιχνίδι με αυτή την βάση..
– Ο Fuse σημείωσε πως ο Yamazaki συμπαθεί τον Apollo υπερβολικά. Ο Yamazaki συνέχισε την συνεργασία μεταξύ του Apollo και της Athena. Έχοντας μια σχέση έμπειρου δικηγόρου και μαθητευόμενου δίνει στον Apollo μεγαλύτερη βαρύτητα και βελτιώνεται και ο χαρακτήρας της Athena όπου μεγαλώνει μέσα από αυτή την συνεργασία..

Athena Cykes

– Ο ρόλος της έπεσε δραματικά σε αυτό το παιχνίδι σε σχέση με το Dual Destinies. Όμως είναι έμπιστη βοηθός του Apollo. Καθιερώθηκε σαν βασικός χαρακτήρας στην σειρά.
– Χρησιμοποιεί ακόμα το Mood Matrix. Ο Yamazaki νομίζει πως είναι καλό να υπάρχουν δύο μηχανισμοί στο παιχνίδι: Επίκληση στην Khura’in και Mood Matrix στην κυρίως χώρα.
– Άμα έβαζαν πολλά σύστηματα ο παίχτης μπορεί να αισθάνονταν πως γίνεται κουραστικό. Όποτε έπρεπε να είναι προσεκτική με τους μηχανισμούς.

Maya Fey

Maya Fey

– Είχαν αποφασίσει εξ αρχής πως θα υπήρχε η Maya στο παιχνίδι. Θα ήταν ο βασικός χαρακτήρας που θα χρησιμοποιούσε την επίκληση. Οπότε ο Fuse άρχισε να την σχεδιάζει παράλληλα με το βασίλειο Khura’in.

– Ο Fuse έπρεπε να σκεφτεί πως η Maya έχει ενηλικιωθεί. Όπως η Pearl στο Dual Destinies, 9 χρόνια έχουν περάσει από την τελευταία της εμφάνιση, οπότε οι fans μπορεί να έχουν ήδη σχηματίσει μια φανταστική εικόνα πως η 28χρόνη Maya μπορεί να μοιάζει.
– Για να το αντιμετωπίσει αυτό ο Fuse ζωγράφισε την Maya από το πρώτο παιχνίδι προσπαθώντας να φανταστεί την ενηλικίωσή της χωρίς να χαλάσει την εικόνα που μπορεί να είχαν σχηματίσει οι fans.

– Ζωγράφισε πολλά πρόσωπα για την Maya αλλά διάλεξε το πιο κοντινό που μοιάζει στην αρχική της εμφάνιση,σχεδίασε ακόμα και ένα πρόσωπο που έμοιαζε την Mia Fey, αλλά στο τέλος ο Yamazaki διάλεξε το ιδανικό. Το αποτέλεσμα κρίθηκε στο σημείο όπου ανεξάρτητα πόσο η Maya έμοιαζε την Mia δεν άλλαζε το γεγονός πως είχε τα δικά της μοναδικά χαρακτηριστικά.

– Για τα ρούχα της δεν άλλαξαν ιδιαίτερα το γενικό σχεδιασμό. Όμως αφού η Maya πάει στο Khura’in για εκπαίδευση ώστε να γίνει αρχηγός της φατρίας Kurain έκαναν τα ρούχα να μοιάζουν σαν της μητέρας της Misty Fey,όπως τα μακρυά μανίκια και οι χάντρες γύρω από το στήθος της.
– Όταν αποκαλύφθηκε το σχέδιο του χαρακτήρος όλοι οι οπαδοί ήταν ενθουσιασμένοι οπότε ο Eshiro ήταν πολύ χαρούμενος.
– Ο Eshiro βλέπει το σχεδιασμό της όπως ο πατέρας το παιδί του, είναι σαν να βλέπει την ίδια του την κόρη να μεγαλώνει μετά από 9 χρόνια, οπότε πιστεύει ότι το σχέδιό του είναι ικανοποιητικό.

– Όσο για το σενάριο ήταν η πρώτη φορά όπου ο Yamazaki και οι υπόλοιποι ομάδα έπρεπε να γράψει διάλογο για την Maya. Οπότε ήταν νευρικοί στην αρχή. Δεν ήθελαν να αλλάξουν τα βασικά αλλά έπρεπε να δείξουν πως ωρίμασε.
– Υπήρχε βέβαια η επιλογή να την κάνουν μια συμβατική ενήλικα αλλά δεν νομίζω να ήθελε κανείς να το κάνει αυτό. Όμως τώρα είναι 28 χρόνων δεν μπορείς να την κρατήσεις να συμπεριφέρεται όπως το παρελθόν.
– Αν φανταστούμε πως ο Phoenix είναι στα 35, και η Maya είναι 28, ο δημοσιογράφος αστειεύτηκε ότι η Ιαπωνική προσφώνηση για την Maya θα άλλαζε από “chan” σε “san” και όλοι ξέσπασαν σε γέλια..

– Είναι σπάνιο φαινόμενο στα παιχνίδια να έχεις το άγχος ότι οι χαρακτήρες μεγαλώνουν. Αυτό είναι πρόβλημα με την σειρά γενικά (Ace Attorney)καθώς προσπαθούν να συνεχίσουν την σειρά.
– Για αυτό το λόγο ο Yamazaki έπρεπε να φανταστεί γεγονότα που συνέβησαν στην Maya στα χρόνια που πέρασαν, αλλά ταυτόχρονα να φαίνεται πως διασκεδάζει στις συζητήσεις.
– Επίσης ο Yamazaki για τον Nick (Phoenix) για πρώτη φορά στο Dual Destinies. Γράφοντας για την Maya ήταν το ίδιο νευρικός όπως τότε. Είναι δύσκολο να γράφεις για χαρακτήρες που έχουν ήδη μια καθορισμένη προσωπικότητα. Έπρεπε να ανατρέξει σε παλιότερα παιχνίδι για αναφορές.

Nahyuta Sahdmadhi

Nahyuta Sahdmadhi

– Όλοι παρατηρούν τον αιωρούμενο μανδύα που τον ακολουθεί. Η Ema τον αποκαλεί “αιθέριο εισαγγελέα”, ο δημοσιογράφος αναρωτήθηκε αν ο καθένας στο Khura’in μπορεί να έχει τα ίδια ρούχα. Ο Yamazaki αναφέρθηκε πως δεν ισχύει. Είναι μια ειδική ικανότητα του Nayuta, είναι συνδεδεμένη με την δύναμη του βουδισμού.

– Όταν σχεδιάζεις ένα νέο εισαγγελέα είναι σημαντικό να τον κάνεις να φαίνεται επιβλητικός. Ο προηγούμενος στο (Dual Destinies’ Simon Blackquill) είχε το σημάδι του καταδίκου οπότε δημιουργούσε φόβο σε όσους τον αντιμετώπιζαν. Αυτή την φορά έχουμε έναν εισαγγελέα όπου ξεπερνά την ανθρώπινη διανόηση οπότε είναι μοναδικός αντίπαλος για τον Phoenix.
– Αφού αποφασίσαμε ότι θα είναι η δίκη σε ξένο έδαφος (Khura’in Kingdom), ο εισαγγελέας έπρεπε να είναι διεθνούς φήμης ώστε να ταξιδεύει μεταξύ του Khura’in και της κυρίως χώρας. Με αυτό υπόψιν σχεδιάσαμε ένα κατήγορο με Ασιατικά χαρακτηριστικά, και καταλήξαμε να σχεδιάσουμε ένα χαρακτήρα όπου τον μεγάλωσε ένας θεός. Μπορεί να δει ακόμα την πορεία της δίκης ακόμα και μέσα από τις δυσκολίες αυτής.

– Ο Yamazaki ήθελε να δημιουργήσει τον (Journey to the East’s) Sun Wukong που χορεύει μέσα στην παλάμη του Βούδα,οπότε ο αιωρούμενος μανδύας συμβολίζει την δύναμή του.
– Στην αρχή ήθελε ο Fuse να κάνει ο φύλο του αμφιλεγόμενο όπως του Priest Sanzang (επίσης από το Journey to the East), και να έχει πλήρη ουδετερότητα όπως ο Βούδας. Αυτή η σελίδα έχει μια πολύ θηλυπρεπή εμφάνιση. Όμως ο Eshiro είπε να τον κάνουν πιο ανδροπρεπή οπότε ο Fuse άλλαξε τον σχεδιασμό του.
– Όταν ρωτήθηκε ο Eshiro για αυτή την αλλαγή είπε πως όταν κάνεις σύγκριση με την λέξη κλειδί “δυναμικός” δεν φαινόταν να μοιάζει καθόλου με τον όρο της λέξης. Το αρχικό σχέδιο ήταν μάλλον χαριτωμένο πάρα με αυτό που ψάχναμε. Μόλις ο Eshiro είπε στον Fuse να τον κάνει περισσότερο αρρενωπό, ο Fuse έκανε ένα σχέδιο όπου είναι πολύ κοντά στο τελικό. Όταν στον Eshiro δόθηκε η εξήγηση πως ο χαρακτήρας είναι πολύ καλός αλλά θεωρεί τους εγκληματίες κατώτερους έδωσε την έγκρισή του στο τελικό σχέδιο.

– Συζητώντας για την τελική του φράση “Satra”, ήρθε από τον Yamazaki. Από την αρχή ο χαρακτήρας του Nayuta ήταν βασισμένος στην αναφορά του “εγκαταλελειμμένου”, οπότε είναι συνηθισμένο για αυτόν να λέει “είσαι ένοχος τώρα είναι η ώρα να το παραδεχθείς” or “Σε παρακαλώ δέξου το φως” στους κατηγορούμενους. Το τελευταίο προφέρετε ‘Satorinasai’ Ιαπωνικά. Η προστακτική προσφώνηση είναι  ‘Satore!’ (δέξου την φώτιση) δείχνει πιο επιβλητικό οπότε ο Yamazaki σκέφτηκε το ‘Satora!’ (εκλατινισμένο προφέρετε Satra!).
– Αφού πει το Satra, ο Nayuta προσφωνεί ένα ξόρκι στο όποιο έχει την σημασία του. Ο Yamazaki το αφήνει στην κρίση του παίχτη να το ερμηνεύσει όπως θέλει.
– Το ξόρκι γίνεται στα Ιαπωνικά, και γίνεται με κανονική προσφώνηση όπου ακόμα και ο ηθοποιός που υποδύεται τον Nayuta έχει πρόβλημα να το προφέρει.

– Μετά το ξόρκι γίνεται επίσης και μια κίνηση με το χέρι. κανένας δεν μπορεί να κάνει αυτή την κίνηση ούτε καν ο Fuse, είναι υπερβολικά γρήγορη.
– Ο Fuse ήθελε να κάνει την κίνηση γρήγορη εξ αρχής. Το θέμα ήταν πως οι κινήσεις δεν μπορεί να τις δει το ανθρώπινο μάτι όποτε άφησε κάποιες πόζες έξω. Όταν η ομάδα έκανε την κίνηση στο παιχνίδι σχεδίασαν και τις κινήσεις των χεριών ώστε να ταιριάζει στην πόζα. Για αυτό το λόγο ο Fuse δεν μπορούσε να κάνει την κίνηση.

– Όσο για το όνομα του Nayuta’s , υπήρχαν πολλές ιδέες για αυτό, αλλά το όνομα Nayuta υπήρχε από την αρχή στα σχέδια, το χρησιμοποιούν ακόμα και σαν αρχικό ενδεικτικό του ονόματος. Τελικά το όνομα (Nayuta) είχε την αίσθηση του μυστηριώδους και του θεϊκού στο νόημα του όποτε και έμεινε.
– Άλλο ένα στοιχείο του ονόματος είναι πως δεν δείχνει κάποια εθνικότητα και προφέρετε ουδέτερα. Μοιάζει και Ιαπωνικό αλλά και Ασιατικό την ίδια στιγμή. Ο κόσμος μπορεί να το αισθανθεί στην αρχή ότι μοιάζει οικείο αλλά και ξένο την ίδια στιγμή.

 

Ace Attorney Spirit of Justice συνέντευξη Nintendo Dream

About The Author
- Άγγελος Ζωχιός a.k.a AkiraGr Ιδιοκτήτης και αρχισυντάκτης του Nintendo Next. Με σιδηρά πυγμή παλεύει μαζί με το ηρωικό party του για την σωστή σας ενημέρωση. Δημιουργός του ελληνικού τμήματος των Nintendo eSport στην χώρας μας. Ακολουθείστε με στο twitter, facebook, google+

Kατηγορίες

Nintendo Next Newsletter

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο newsletter του Nintendo Next για τα τελευταία νέα και τουρνούα στα παιχνίδια της Nintendo.

Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων