Πολλές νέες πληροφορίες για το ακυρωμένο Project H.A.M.M.E.R.

29 Οκτ

project-hammer1-656x369

Ο Liam Robertson είχε ψάξει να βρει τι είχε συμβεί με το Project H.A.M.M.E.R. νωρίτερα φέτος. Χτες, ο Robertson δημοσίευσε ένα νέο βίντεο το οποίο ρίχνει περισσότερο φως στο ακυρωμένο παιχνίδι του Wii.

Διαβάστε παρακάτω για να δείτε μερικά σημαντικά σημεία από το βίντεο, που θα βρείτε στο τέλος του άρθρου.

    • Ο Shigeru Miyamoto δεν ήταν χαρούμενος που η NST ξόδεψε περίπου $1 εκατομμμύριο σε CGI βίντεο πριν ολοκληρωθεί ο σχεδιασμός του παιχνιδιού και πριν τα αποκαλυπτήρια του παιχνιδιού το 2006
    • Το Mario vs. Donkey Kong 2: March of the Minis είχε τέτοιου είδους βίντεο, από την εταιρία Silver Ant τα οποία είχαν επίσης μεγάλο κόστος

 

      Όλα αυτά είχαν ως αποτέλεσμα ο επικεφαλής των οικονομικών για τα H.A.M.M.E.R. και Mario vs Donkey Kong 2 να δεχτεί επίπληξη από το Miyamoto

 

      Ο Miyamoto χαρακτήρισε την επένδυση στα CGI ως «αχρείαστη»Έτσι έληξε η συνεργασία μεταξύ NST και Silver AntO Katsuhiko Kanno ήταν ο επικεφαλής του παιχνιδιού από τα γεννοφάσκια του και, κατά τα λεγόμενα, ήταν «δύστροπος», «αγενής» και «μη  συνεργάσιμος»Περίπου εκείνη την περίοδο ένας μεγάλος αριθμός από εργαζόμενους της NST έφυγαν με τη δική τους θέληση από την εταιρίαΩς εκ τούτου, το προσωπικό της NST μειώθηκε από 50 ανθρώπους, στα μισάΓια να σταθεροποιηθεί η κατάσταση, προσωπικό μετακινήθηκε από το παιχνίδι σε άλλα μέρη του δικτύου της Nintendo Β. ΑμερικήςΈφεραν το Σχεδιαστή Επιπέδων του Metroid Prime, Jason Behr, για να ορθοδρομήσει τα πράγματα, ο οποίος βρέθηκε στη θέση του αποδιοπομπαίου τράγου για κάθε πρόβλημα του παιχιδιούΟ Behr παρέμεινε στη θέση του ως το 2008 και εν συνεχεία έφυγε για να προσληφθεί στη Monolith ProductionsΜετά απ’όλα αυτά, οι ανώτεροι της NST επιτέλους παρατήρησαν τις προστριβές μεταξύ του Kanno και της υπόλοιπης ομάδαςΤον απομάκρυναν από το παιχνίδι το 2007 και τον αντικατέστησαν με το Masamichi Abe (διευθυντή των Pikmin 1 και 2)

 

      Ο παραγωγός των Metroid Prime, Kensuke Tanabe, ανέλαβε ρόλο επιβλέποντα προς το τέλος της παραγωγής

 

      Δεν είχε μεγάλη επιροή και επισκέφθηκε την NST στα γραφεία της πολύ λίγες φορέςΤο Project H.A.M.M.E.R. θα επανερχόταν ως Wii Crush, ένα casual τίτλο που στόχευε στο κοινό του Wii Sports και θα υποστήριζε το MotionPlus

 

    Στις αρχές του 2009, το παιχνίδι εγκαταλείφθηκε εντελώς.

Πηγή 1, Πηγή 2

Πολλές νέες πληροφορίες για το ακυρωμένο Project H.A.M.M.E.R.

| Nintendo, Wii, Νέα | 0 Comments
About The Author
- Ένας βάρβαρος που βγήκε από τη σπηλιά του στο Βορρά για να γράψει για Νιτέντα. Συμφιλιωμένος πλέον με ξυράφια και ψαλίδια, τριγυρνάει τις νύχτες για αθώα θύματα να προσηλυτίσει στο μαγικό κόσμο των video games. Ο γνωστός MasterV ξαναχτυπά.

Kατηγορίες

Nintendo Next Newsletter

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο newsletter του Nintendo Next για τα τελευταία νέα και τουρνούα στα παιχνίδια της Nintendo.

Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων