Χωρίς την ύπαρξη του SNES Classic Edition, το Star Fox 2 θα είχε κλειστεί μόνιμα στο χρονοντούλαπο της ιστορίας από τη Nintendo.
Το παιχνίδι ποτέ δεν επρόκειτο να κυκλoφορήσει μετά την οριστική ακύρωσή του είκοσι και πλέον χρόνια νωρίτερα. Παρά το γεγονός πως το παιχνίδι ήταν, ουσιαστικά, ολοκληρωμένο. Ο λόγος ήταν η επικείμενη, τότε, κυκλοφορία του Nintendo 64.
Τώρα, το Star Fox 2 έκανε τελικά το επίσημο ντεμπούτο του στο SNES Classic. Ποιός ήταν όμως ο λόγος που οδήγησε στην εμφάνισή του στη μικροκονσόλα;
Το Famitsu ρώτησε τη Nintendo και τώρα ξέρουμε!
Οι συνθήκες της ανάστασης του Star Fox 2 εν έτει 2017:
Οι Kazuhiro Maruyama, Takao Shimizu και Kazuyoshi Nishi εξηγούν και, χάρη στο Siliconera σας φέρνουμε τις απαντήσεις:
Takao Shimizu, Υπεύθυνος σχεδιασμού και ανάπτυξης: Από την αρχή, όποτε σκεφτόμασταν τι θα μπορούσαμε να προσθέσουμε σε ένα υποθετικό SNES Classic, ένα από τα προβλήματα ήταν οι τίτλοι που αξιοποιούσαν το Super-FX chip, όπως τα Star Fox και Yoshi’s Island. Φυσικά, γνωρίζαμε και για το Star Fox 2 και συζητούσαμε για πιθανή προσθήκη των τίτλων αυτών, αν καταφέρναμε να εξομοιώσουμε το Super-FX chip.
Kazuhiro Maruyama, Υπεύθυνος ανάπτυξης υλισμικού: Εκείνη την περίοδο, δε γνωρίζαμε αν θα δούλευε τελικά ο εξομοιωτής ή όχι.
Shimizu: Στο τέλος, δε θα μαθαίναμε την απάντηση ποτέ, εκτός αν αφήναμε τη NERD (Nintendo European Research & Development) να το δοκιμάσει. Οπότε, επιχείρησαν να βρουν τη λύση παράλληλα με την ανάπτυξη του NES Classic. Κάτι ακόμη που ήταν σημαντικό, ήταν το οτι βρήκαμε τα πλήρη δεδομένα του Star Fox 2. Υπήρχαν ακόμη, σε Ιαπωνικά και Αγγλικά.
Nishi: Αυτό ήταν πολύ σημαντικό.
Shimizu: Ο πηγαίος κώδικας υπήρχε επίσης, οπότε σκεφτήκαμε πως θα μπορούσαμε επιτέλους να το δουλέψουμε σωστά. Ο παραγωγός Shimada και ο διευθυντής του Star Fox 2, Eguchi, διαπραγματεύτηκαν με το Miyamoto. Στη συνέχεια, έδωσαν τα δεδομένα στη NERD. Και σύντομα, ξεκίνησε η εξομοίωση του Super-FX chip.
Ο Maruyama πρόσθεσε πως η Nintendo γύρισε να ελέγξει αν το Star Fox 2 ήταν ακόμη διασκεδαστικό, για να κρίνουν αν αξίζει να μπουν στον κόπο. Ευτυχώς, ο Shimizu είπε: «Τα αποτελέσματα μας έδειξαν πως ήταν καλό, οπότε συμπεριλήφθηκε στη λίστα με τα παιχνίδια».