Project x Zone 2 τι έχει να πει ο Kensuke Tsukanaka για το σενάριο του παιχνιδιού

21 Ιούλ

Project-X-Zone-2-Japan

 

Πληροφορίες για το σενάριο…

Tsukanaka: Όταν συγκρίνεις το σενάριο του πρώτου παιχνιδιού με το δεύτερο, αντιλαμβάνεσαι ότι το πρώτο είχε πιο απλή ιστορία. Το παιχνίδι είχε μια φόρμουλα που είχε σκοπό να συστήσει όλους τους χαρακτήρες από διαφορετικούς κόσμους, να παλέψουν έναν δυνατό εχθρό σε κάθε αποστολή. Αυτό ενόχλησε αρκετούς οπαδούς που ήθελαν κάτι με περισσότερο σεναριακό βάθος.Φυσικά προσπαθήσαμε να ξεφύγουμε από την ίδια παγίδα του προηγούμενου τίτλου. Δώσαμε περισσότερο βάθος όπως και προσαρμόσαμε την ιστορία ώστε οι παίχτες να αναρωτιούνται ποιον χαρακτήρα θα συναντήσουν αργότερα στο παιχνίδι, κάτι το οποίο παραβλέψαμε στο προηγούμενο παιχνίδι. Η κλίμακα του παιχνιδιού όπως και οι περισσότερες διασταυρώσεις από κόσμους και χαρακτήρες μας βοήθησαν σε μία καλύτερη ιστορία.

Οι χαρακτήρες που τελικά δεν μπήκαν στο παιχνίδι αλλά ήθελαν να προσθέσουν οι δημιουργοί…

Tsukanaka: Είναι πραγματικά δύσκολο να απαντήσω σε αυτό. Το μόνο πράγμα που είχαμε στο μυαλό μας ήταν η ισάξια εκπροσώπηση όλως των εκδοτριών εταιριών όπως επίσης οι χαρακτήρες να έχουν σχέση με το σενάριο. Δεν νομίζω πως βάλαμε κανένα χαρακτήρα για την ικανοποίηση των οπαδών, όλοι οι χαρακτήρες όπως θα δείτε έχουν ουσιαστική θέση στο σενάριο και τα γεγονότα. Μερικές προτάσεις απορρίπτονται αυτό που μας ενδιαφέρει είναι οι χαρακτήρες να έχουν κοινά χαρακτηριστικά ώστε να λειτουργήσουν ευεργετικά στο σενάριο. Για αυτό θα δείτε τα ζευγάρια από τους χαρακτήρες μέσα στο παιχνίδι είναι σχεδιασμένα με αυτό τον τρόπο, αρχικά ήταν διαχωρισμένα διαφορετικά. Αρχικά όπως είχαμε σκεφτεί τα ζευγάρια μας περιόριζαν σεναριακά με το τι θα μπορούσαμε να κάνουμε έτσι πήραμε την απόφαση να τους αλλάξουμε σειρά, με αυτό τον τρόπο καταφέραμε να κάνουμε την ιστορία ωραιότερη και πολυπλοκότερη.

Για την συμμετοχή του Kazuma και Goro από το Yakuza Dead Souls…

Tsukanaka: Τους συμπεριλάβαμε όταν γράφαμε το σενάριο και θεωρήσαμε πως ήταν η κατάλληλη στιγμή να παρουσιαστούν. Για παράδειγμα, αν και δεν έχουμε ανακοινώσει κάτι επίσημα, οι Kazuma και Goro έχουν κάτι κοινό με τους χαρακτήρες από το Resident. Ta ζόμπι, οπότε να περιμένετε κάποιου είδους συνεργασία δεν μπορώ να πω περισσότερα, θα δείτε μόλις κυκλοφορήσει το παιχνίδι!

Πως η Summon Night’s Aty έγινε μέρος του Project X Zone 2…

Tsukanaka: Με την Aty γνωρίζουμε όλοι πως προ έρχεται από ένα φανταστικό κόσμο. Υπάρχουν βέβαια και άλλοι χαρακτήρες που έρχονται επίσης από διαφορετικούς φανταστικούς κόσμους—Yuri Lowell & Flynn Scifo—οπότε την βάλαμε στο παιχνίδι επειδή οι κόσμοι από το Summon Night και Tales of Vesperia ενώθηκαν. Άλλος ένας ισχυρός λόγος είναι πως το Summon Night είναι μια  ουσιαστική πνευματική ιδιοκτησία της Bandai Namco.

Για την δημιουργία κινήσεων για τον χαρακτήρα Phoenix Wright, που δεν κινείται καθόλου στο παιχνίδι που πρωταγωνιστεί…

Tsukanaka:Για την ώρα έχουμε δώσει στην δημοσιότητα φωτογραφίες με τον Wright και την Maya να μιλάνε με άλλους χαρακτήρες. Θα δείτε σύντομα πως κινείται από ένα βίντεο παρουσίαση που θα κυκλοφορήσει σύντομα αλλά να σας ενημερώσω πως έχουμε εμπνευστεί τις κινήσεις τους χαρακτήρα από τα παιχνίδια Ace Attorney. Θα αναπαραστήσουμε αρκετές κινήσεις που κάνει στα παιχνίδια του οπότε όλοι οι φίλοι του γνωστού δικηγόρου θα μείνουν ικανοποιημένοι.

Πηγή

Project x Zone 2 τι έχει να πει ο Kensuke Tsukanaka για το σενάριο του παιχνιδιού

About The Author
-

Άγγελος Ζωχιός a.k.a AkiraGr eAthlete στα παιχνίδια Super Smash Bros. Wii U/3DS/Melee, Pokken Tournament, Splatoon και MarioKart.

Ιδιοκτήτης και αρχισυντάκτης του Nintendo Next. Με σιδηρά πυγμή παλεύει μαζί με το ηρωικό party του για την σωστή σας ενημέρωση.

Δημιουργός του ελληνικού τμήματος των Nintendo eSport στην χώρας μας αναγνωρισμένο από την Nintendo of Europe.

Ακολουθείστε με στο twitter, facebook, google+

Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων