Οι Tequila Works και Grey Box διεξήγαγαν ένα Reddit AMA για το Rime.
Συζήτησαν για διάφορα ενδιαφέροντα ζητήματα του παιχνιδιού στο Switch. Πάμε να δούμε!
Το παιχνίδι είναι προγραμματισμένο για ψηφιακή κυκλοφορία σήμερα, με την έκδοση της λιανικής να κυκλοφορεί αργότερα μέσα στο Νοέμβριο. Παρακάτω, θα βρείτε αποσπάσματα από τη συζήτηση.
Οι επιδόσεις του Rime στο Switch.
To RiME τρέχει στα 30 FPS και 720p σε όλο το παιχνίδι docked. Είναι μεγάλη βελτίωση από το πώς ήταν το παιχνίδι όταν είχαμε ανακοινώση την καθυστέρηση της κυκλοφορίας.
Παρόλο που κάναμε εξαιρετική δουλειά με την αύξηση του frame rate, το πρόβλημα που δε λύσαμε είναι ο λόξιγκας του loading. To Rime χρησιμοποιεί data streaming που μας επιτρέπει να φορτώνουμε και να “ξεφορτώνουμε” τμήματα της πίστας για να αξιοποιήσουμε καλύτερα τη μνήμη.
Το RiME έχει πολύ ανοιχτές τοποθεσίες. Είναι απίστευτα δύσκολο να τις μικρύνουμε τόσο που να μην υπάρχει ο “λόξιγκας”. Είχαμε την επιλογήνα βάλουμε loading screens, να ξαναφτιάξουμε το παιχνίδι για να γίνει πιο κλειστό (που θα χαλούσε το όραμα του παιχνιδιού), ή να αφήσουμε το “λόξιγκα” ως έχει και να διατηρήσουμε το παιχνίδι στην αρχική του μορφή. Επιλέξαμε το τελευταίο.
Αξίζει να σημειωθεί πως ο “λόξιγκας” υπάρχει και στις άλλες πλατφόρμες, απλά όχι σε αυτό το βαθμό.
Για το κόστος του Rime στο Switch.
Ειλικρινά, ελπίζω να γίνουμε το παράδειγμα για το πώς να διαχειρίζονται τέτοιες τιμολογιακές διαφορές. Στο τέλος, σκοπός μας είναι να παρέχουμε μια ωραία εμπειρία και μια δίκαιη τιμή σε όλους. Έτσι, επειδή η κατασκευή του προϊόντος για την αγοράμας ανάγκασε να ανεβάσουμε την τιμή λιανικής, έπρεπε να σκεφτούμε τρόπους να γίνει πιο δίκαιο. Στο τέλος, χάρη σε φιλικές διαπραγματεύσεις με τους ενδιαφερόμενους, καταφέραμε να κάνουμε την ψηφιακή έκδοση να έχει την ίδια τιμή με τις άλλες πλατφόρμες. Στη λιανική,προσθέσαμε ένα κωδικό για να κατεβάσετε το soundtrack. Η αντιδράσεις ήταν πολύ θετικές και πιστεύω πως ο κόσμος έδειξε κατανόηση. Θα θέλαμε μόνο να είχαμε βρει αυτή τη λύση πριν ανακοινώσουμε την τιμή!
Κομμένο περιεχόμενο και μεταφορά.
Σε κάθε εργασία υπάρχουν πράγματα που μένουν έξω. Αρχικά υπήρχε άλλος ένας κόσμος στο τέλος του παιχνιδιού, αλλά η εμπειρία ήταν υπερβολική για εκείνο το σημείο. Θα καταλάβετε όταν το παίξετε. Το Rime δε σχεδιάστηκε για το Switch, αλλά ήταν μεγάλη πρόκληση να το μεταφέρουμε χωρίς να αλλοιώσουμε το περιεχόμενο. Φροντίσαμε τα υλικά που άλλαξαν να έχουν την ίδια καλλιτεχνική ποιότητα για να παρέχουμε την ίδια εμπειρία.
HD Rumble;
Το HD Rumble επιτρέπει επιπλέον ακρίβεια στους γρίφους και την ανάδραση του παιχνιδιού. Είναι το καλύτερο σε οποιαδήποτε πλατφόρμα, τελεία και παύλα.
Σχέδια για DLC.
Δεν υπάρχουν σχέδια για DLC. Το RIME σχεδιάστηκε ως μια πληρης εμπειρία.
Η ανάλυση του handheld mode.
Κοιτώντας το handheld mode, έπρεπε να κάνουμε μια επιλογή μεταξύ μείωσης της ανάλυσης, αφαίρεσης ή μετατόπισης τμημάτων της γεωμετρίας ή να υπάρχει μειωμένο framerate. Αποφασίσαμε να κάνουμε το πρώτο, γιατί μας επέτρεψε να διατηρήσουμε τη συνοχή της εμπειρίας. Όλες οι λεπτομέρειες είναι εκεί και δεν είχαμε πρόβλημα με το handheld mode όσο παίξαμε εμείς.
Αν θέλετε να δείτε πώς είναι το παιχνίδι στο Switch, δεν έχετε παρά να ρίξετε μια ματιά παρακάτω: