Είτε το πιστεύετε είτε όχι, μια από τις σημαντικότερες ανακοινώσεις για τη Nintendo στην περασμένη E3 ήταν η αποκάλυψη του Rocket League για το Switch.
Πάμε να δούμε μερικά νέα λοιπόν!
Ο Jeremy Dunham της Psyonix μιλά στο GamesIndustry.
Είναι περισσότερο ένα προϊόν πάθους και πρέπει να το κάνουμε ακριβώς όπως το θέλουμε. Η Nintendo είναι πολύ ανοιχτή και μας δίνει όλους τους πόρους που χρειαζόμαστε, απαντά στις ερωτήσεις μας, μας επιτρέπει να κάνουμε το cross-network play, κάτι πολύ σημαντικό και δεν είχαν κανένα πρόβλημα. Δε δίστασαν καν.
Προσπαθήσαμε να το φέρουμε όσο πιο κοντά γίνεται με τις άλλες εκδόσεις. Στην αρχή, όταν πρωτοκυκλοφόρησε το παιχνίδι, μας ρωτούσαν για φορητές εκδόσεις. Ο κόσμος ήθελε το παιχνίδι το Vita ή στα κινητά. Αλλά η ανάγκη του internet multiplayer σε εκείνες τις πλατφόρμες ήταν πρόβλημα. Αλλά τώρα έχουμε δύο χρόνια εμπειρίας με το σύστημα. Έχουμε όλοι μας Switches και γνωρίζουμε τι είναι. Δε μας ανησυχεί καθόλου η online εμπειρία. Έχουμε αρκετά εργαλεία και δικλείδες ασφαλείας για να φροντίσουμε πως αν παίζετε Rocket League φορητά, μέσω internet, τότε θα μπορέσουμε να το χειριστούμε σωστά και να κάνουμε τον κόσμο ευτυχισμένο.
Αυτό είναι το καλό με την κονσόλα και ένας από τους λόγους που θέλαμε να το κάνουμε. Αν και μπορεί να μην έχει τη δύναμη ενός Xbox One ή ενός PS4, έχει μια μοναδική πλευρά.
Προφανώς, δε θα μοιραζόμαστε δεδομένα. ΚΑι δεν υπάρχει τρόπος να μπει κάποιος και να μας κάνει data mine. Όλα είναι σε δικό μας σύστημα. Εμείς χειριζόμαστε το matchmaking και τους servers, όλα είναι δικά μας, οπότε είμαστε καλυμμένοι. Πιστεύουμε πολύ στο cross-network play. Ειδικά τώρα που το Minecraft ανακοίνωσε πως θα κάνει αυτό που κάναμε εμείς τόσο καιρό. Είναι αναπόφευκτο. Τώρα πόσο καιρό θα πάρει να γίνει γενική πραγματικότητα δεν ξέρω. Αλλά εκεί πηγαίνουμε. Το κλειδί είναι να θέλει και η κοινότητα να στηρίξει την ιδέα.