Η Shin’en μιλά για το περαλθόν, το FAST Racing Neo και τη Nintendo

H Nintendo πρόσφατα δημοσίευσε ενα βίντεο-συνέντευξη με τη Shin’en στο γερμανικό κανάλι της στο YouTube. Ο Martin Sauter, καλλιτεχνικός διευθυντής του studio, απάντησε σε ερωτήματα της κοινότητας. Μίλησε για την ιστορία της Shin’en, για το FAST Racing Neo, το ενδιαφέρον του στις κονσόλες της Nintendo και πολλά ακόμη.

Διαβάστε τη μετάφραση της συνέντευξης στα ελληνικά παρακάτω!

Q: Πόσο καιρό υπάρχει η Shin’en Games; Ποιό ήταν το πρώτο της παιχνίδι;

A: Η Shin’en υπάρχει από το 1998. Αρχικά ανέπτυσσε μια μηχανή ήχου για κονσόλες που σας επέτρεπε να παίζετε μουσική – εκείνο τον καιρό ήταν πολύ εξελιγμένη τεχνολογία. Η Shin ‘en συνέθετε επίσης μουσική για περίπου 200 παιχνίδι, συμπεριλαμβανομένων τίτλων όπως τα Tomb Raider. Αργότερα η ομάδα άρχισε να αναπτύσσει τα δικά της παιχνίδια, αρχικά στα Game Boy Color και Game Boy Advance. Παιχνίδια όπως τα Iridion 3D και Maya the Bee, το Nano Assault στο 3DS, το Art of Balance και τώρα το FAST Racing Neo  για το Wii U.

Q:  Ποιά είναι η αγαπήμένη σας πίστα στο FAST Racing Neo;

A: Λοιπόν, εγώ τις σχεδίασα τις περισσότερες, οπότε τις αγαπώ όλες με τον τρόπο τους, αλλά η αγαπημένη μου είναι η Kamagori City. Η πίστα με την γιγάντια αράχνη που προσπαθεί να σας ποδοπατήσει.

Q: Μπορείτε να νικήσετε τα πιο δύσκολα κύπελλα στο παιχνίδι χωρίς πρόβλημα;

A: Ναι, μπορούμε. Είναι αρκετά δύσκολο μερικές φορές, ειδικά στη δυσκολία Hyper Sonic difficulty. Ακόμη κι εμείς δυσκολευόμαστε εκεί, αλλά γίνεται.

Q:  Γίνεται να κάνετε το παιχνίδι πιο εύκολο για αρχάριους;

A:  Το ακούμε συχνά αυτό. Θα το σκεφτούμε σοβαρά και θα δούμε τι μπορούμε να κάνουμε στο μέλλον.

Q: Πόσο καιρό πήρε η ανάπτυξη του παιχνιδιού;

A: Περίπου δύο χρόνια, που το κάνει το μεγαλύτερο project που έχουμε αναλάβει, αλλά άξιζε.

Q: Απο πού βρίσκετε έμπνευση για τις πίστες; Κοιτάτε άλλα παιχνίδια ή αληθινές τοποθεσίες;

A: Εξαιρετικό ερώτημα. Η απάντηση είναι ήδη στην ερώτηση. Κοιτάμε φωτογραφίες από τοπία και ταινίες επιστημονικής φαντασίας και λέμε «Ρε, δε θα μπορούσαμε να το βάλουμε κι αυτό στο παιχνίδι;». Θα μπορούσε να είναι τα πάντα, από τοπία μέχρι σκηνές από ταινίες ή αλλα παιχνίδια. «Ωραίο αυτό, ας το κάνουμε κι αυτό!»

Q: Γιατί επιλέξατε το Wii U ως την πλατφόρμα του FAST Racing Neo;

A: Είμαστε τόσο καιρό Nintendo developers, είναι προφανές πως είμαστε Nintendo fanboys, έχουμε μεγαλώσει με αυτές τις κονσόλες και έχουμε πολύ καλή σχέση με τη Nintendo. Πιστεύουμε πως τα Nintendo games είναι τόσο καλοσχεδιασμένα που μας εμπνέουν να επιτύχουμε κι εμείς το ίδιο επίπεδο ποιότητας με τα δικά μας παιχνίδια. Η κατάσταση στην αγορά μας συμφέρει επίσης. Τα παιχνίδια μας δουλεύουν καλά στις κονσόλες της Nintendo. Χαιρόμαστε να αναπτύσσουμε παιχνίδια για τις κονσόλες της Nintendo και ελπίζουμε να μπορούμε να το κάνουμε και στο μέλλον.

Q:  Είχατε στόχο να κάνετε ένα πνευματικό διάδοχο του F-Zero με το FAST Racing Neo;

A:  Όχι, δε θέλαμε να κάνουμε ένα πνευματικό διάδοχο του F-Zero. Θέλαμε να κάνουμε ένα φουτουριστικό racing game και να προσελκύσουμε κόσμο που του αρέσει να παίζει τέτοια παιχνίδια. Όλοι όσοι το έχουν παίξει ξέρουν πως δεν είναι το ίδιο με το F-Zero. Το κεντρικό gameplay μοιάζει – οδήγηση σε μια πίστα σε υπερηχητικές ταχύτητες. Αν σας αρέσει το F-Zerο, ελπίζουμε να σας αρέσει και το δικό μας παιχνίδι. Προφανώς θέλαμε να προσελκύσουμε τους θαυμαστές του, αλλά όχι να κάνουμε ένα F-Zero game.

Q: Tι στόχο είχατε με το παιχνίδι; Τον πετύχατε;

A: Πρωταρχικός στόχος ήταν να κάνουμε ένα καλό παιχνίδι και τον πετύχαμε! [γέλια]

Μετά, θέλαμε ο κόσμος να παίξει το παιχνίδι μας και να του αρέσει – το καλύτερο παιχνίδι να κάνεις, δεν έχει νόημα αν δεν το αγοράσει κανένας και δε μιλήσει γι’ αυτό. Το καταφέραμε, το παιχνίδι είχε πολύ καλή αποδοχή και είμαστε 100% χαρούμενοι. Υπάρχει πάντα περιθώριο για βελτίωση, αλλά είμαστε χαρούμενοι με το πού βρισκόμαστε τώρα. Ελπίζουμε επίσης πως ο κόσμος θα απολαύσει το νέο DLC pack και τη retail version.

Q:  Έχετε κάνει shoot’em ups, platformers, puzzles games και racing games – τι θα κάνετε μετά;

A: Δε μπορώ να δώσω απάντηση αυτή τη στιγμή. Δεν ξέρουμε ούτε κι εμείς. Πάντα δουλεύουμε σε πρωτότυπα για διάφορα είδη παιχνιδιών. Μόλις κάναμε ένα racing game, οπότε μπορεί να κάνουμε κάτι άλλο την επόμενη φορά.

Q: Θα συνεχίσετε σε Nintendo platforms στο μέλλον;

A: Ναι. Είμαστε περήφανοι που δουλεύουμε με τη Nintendo και που μας στήριξαν με το νέο πρόγραμμα Nintendo Selects. Μας βοηθαει και ελπίζουμε να βοηθά και τη Nintendo. Είμαστε χαρούμενοι που συνεργαζόμαστε κι έχουμε την ευκαιρία να κάνουμε μεγάλα παιχνίδια.

Πηγή

Η Shin’en μιλά για το περαλθόν, το FAST Racing Neo και τη Nintendo

About The Author
- Ένας βάρβαρος που βγήκε από τη σπηλιά του στο Βορρά για να γράψει για Νιτέντα. Συμφιλιωμένος πλέον με ξυράφια και ψαλίδια, τριγυρνάει τις νύχτες για αθώα θύματα να προσηλυτίσει στο μαγικό κόσμο των video games. Ο γνωστός MasterV ξαναχτυπά.