Συνέντευξη από τον παραγωγό του Metroid Prime: Federation Force

01 Αυγ

Πρόσφατα, το περιοδικό CGMagazine έκανε μια συνέντευξη με τον Kensuke Tanabe, παραγωγό του Metroid Prime και του Metroid Prime: Federation Force. Ρωτήθηκε για τον επερχόμενο τίτλο και απάντησε:

Από που προήλθε η ιδέα για το Blast Ball και πώς σκεφτήκατε να πάρετε το Metroid Prime και να το εισάγετε στον κόσμο των ανταγωνιστικών shooters (παιχνίδια βολών);

Πρώτα από όλα, θα ήθελα να σας πω ότι το Blast Ball είναι ένα μέρος του παιχνιδιού που λέγεται Federation Force. Όταν εργαζόμουν πάνω στη σειρά Metroid Prime, πάντα σκεφτόμουν αν έπρεπε να δω το παιχνίδι από διαφορετική οπτική. Έτσι έχετε δει και το Metroid Prime: Hunters, το οποίο είναι η προσπάθειά μου να φέρω νέους κυνηγούς κεφαλών (bounty hunters) στη σειρά. Η ίδια η σειρά ανήκει στον κύριο Sakamoto, αλλά μέσα στη σειρά Metroid Prime, δεν έχω δει κάτι που να εστιάζει στον πόλεμο μεταξύ της Galactic Federation (Γαλαξιακή Ομοσπονδία) και των Space Pirates (Διαστημικοί Πειρατές), και εγώ προσπαθώ να αποκαταστήσω την ισορροπία σε αυτόν τον τομέα. Αυτό είναι κάτι που σκεφτόμουν και αισθανόμουν ότι οι παίκτες θα είχαν την ίδια περιέργεια. Θα ήθελαν να γνωρίζουν μερικά παραπάνω για το θέμα και αυτή είναι η βασική ιδέα πίσω από το Metroid Prime: Federation Force και είναι κάτι που πάντα είχα στο πίσω μέρος του μυαλού μου. Κατάφερα να το επιτύχω μετά από 10 περίπου χρόνια. Κάπως έτσι αποφάσισα να έχουμε και το συνεργατικό παιχνίδι με έως τέσσερις παίκτες.

Έχοντας το συνεργατικό παιχνίδι κατά νου, κατανοώ ότι στα παιχνίδια βολών πρώτου προσώπου υπάρχουν παίκτες διαφόρων επιπέδων. Κάποιοι είναι πολύ καλοί και έχουν εξελιχθεί στο είδος, ενώ άλλοι όχι και τόσο. Ήθελα να έχω και ένα είδος παιχνιδιού στο οποίο όλοι μπορούν να παίξουν μεταξύ τους σε παρόμοιο επίπεδο δυσκολίας, αυτή είναι η ουσία του Blast Ball. Αν είχαμε ένα παιχνίδι όπου οι παίκτες σκοτώνουν ο ένας τον άλλο, προφανώς οι προσωρημένοι παίκτες θα κατατρόπωναν τους υπόλοιπους. Οι πρωτάρηδες δε θα είχαν καμία ευκαιρία να κουνηθούν. Αν δείτε την τεράστια μπάλα στη μέση του γηπέδου, είναι πολύ πιο εύκολο να την πετύχετε και αυτό βάζει τους πάντες σε ένα ισορροπημένο παιχνίδι ανεξάρτητα από την ικανότητα του καθενός. Άλλο ένα πράγμα που πρέπει να σημειωθεί είναι ότι αν οι παίκτες παίξουν το Blast Ball, θα μπορούν να μάθουν το χειρισμό και να μπουν πιο εύκολα στην κεντρική ιστορία. Άρα ενώ θα διασκεδάσουν αρκετά παίζοντας το βασικό παιχνίδι, με το Blast Ball θα μπορέσουν να μάθουν να παίζουν χωρίς περίπλοκα μαθήματα (tutorials) στην αρχή του παιχνιδιού.

Δηλαδή το Blast Ball θα λειτουργεί και ως είδος εκμάθησης για το Federation Force;

Ναι.

Από ό,τι έχω καταλάβει, το Blast Ball είναι ένα ολοκληρωμένο παιχνίδι, αλλά είναι επίσης μέρος του Federation Force. Σωστά;

Ναι, στο ίδιο το Federation Force υπάρχει μία κεντρική ιστορία στην οποία επιλέγεται ένα νέο μέλος της Galactic Garrison (Γαλαξιακή Φρουρά). Οι παίκτες θα περνάνε μία εκπαίδευση και θα προετοιμάζονται για μάχη. Είναι παρόμοιο με την αποφοίτηση. Μία τελική δοκιμασία για τα καλύτερα μέλη της ομάδας.

Το Blast Ball συμπεριλαμβάνεται στο Federation Force;

Ναι. Ενώ αυτή είναι η ιστορία πίσω από το Blast Ball, μπορείτε επίσης να επιλέξετε να παίξετε Blast Ball όποτε θέλετε από το βασικό μενού, όποτε θέλετε να εξασκηθείτε.

Μπορείτε να μου εξηγήσετε λίγο τι ακριβώς είναι το Federation Force και τι μπορούν να περιμένουν οι παίκτες;

Είχα βάλει επίτηδες το multiplayer στο Hunters ως μέσο εξάσκησης, αλλά αυτή τη φορά ήθελα να εστιάσω στο συνεργατικό παιχνίδι για να παίζετε με τους φίλους σας. Αν υπήρχαν τέσσερις Samus για όλους τους παίκτες, θα ήταν κάπως περίεργο. Σκέφτηκα, λοιπόν, ας πούμε την ιστορία της Federation Force (Ομοσπονδιακές Δυνάμεις) που μάχονται στο πλευρό της Galactic Federation εναντίον των Space Pirates, αυτό θα ήταν πιο ενδιαφέρον. Έτσι, η ίδια η ιστορία αφορά ένα αστρικό σύστημα που περιλαμβάνει 3 πλανήτες. Ένας από αυτούς έχει τα ερείπια ενός εργοστασίου που χρησιμοποιούσε κάποτε η Galactic Federation αλλά έχει εγκαταλειφθεί πλέον. Το μέλος της Galactic Federation, ο ήρωας που θα ελέγχετε δηλαδή, θα πάει σε αυτόν τον πλανήτη για να διεξάγει κάποια έρευνα.

Ο ήρωας φτάνει στον πλανήτη και προσπαθεί να εξερευνήσει τα αρχαία ερείπια. Ενώ προχωράει η αποστολή, ανακαλύπτει ότι υπάρχουν Space Pirates στην περιοχή. Έχουν μεγάλα σχέδια και κατασκευάζουν το απόλυτο όπλο για να αντιμετωπίσουν την Galactic Federation. Κάπως έτσι ξεκινούν όλα. Η βασική αποστολή του παιχνιδιού είναι να αποτρέψετε τα σχέδια των Space Pirates. Θα υπάρχουν πολλαπλές αποστολές για κάθε πλανήτη και θα πρέπει να τις ολοκληρώσετε όλες για να επιτύχετε το βασικό στόχο σας.

Τώρα, όταν έχουμε να κάνουμε με τον κόσμο του Metroid Prime, ξέρω ότι πολλοί παίκτες λατρεύουν τη σειρά. Θα συμπεριλάβετε στο παιχνίδι τίποτα αναφορές ή άλλα πράγματα που οι παίκτες έχουν ήδη αγαπήσει, ή θα είναι μια καινούρια εμπειρία χωρίς να κάνει αναφορές στα παιχνίδια Metroid Prime;

Ο βασικός πυρήνας του παιχνιδιού είναι κάτι ολοκαίνουριο, για να το ξεκαθαρίσουμε αυτό. Θα μπορείτε να παίξετε μόνοι σας ή με έως άλλους 3 παίκτες. Κάθε παίκτης θα διαθέτει ένα mech (μηχανική στολή μάχης) με όμοια χαρακτηριστικά μάχης. Πριν από κάθε αποστολή, θα επιλέγετε πώς θα προσαρμόζετε το mech σας με όπλα και δυνατότητες. Θα μπορείτε να διαλέξετε μεταξύ πυραύλων, επισκευών και άλλων. Όμως, πρέπει να έχετε υπόψιν ότι υπάρχει και όριο βάρους σε κάθε mech. Ο σούπερ πύραυλος είναι πολύ δυνατός αλλά επειδή είναι και τόσο βαρύς, θα μπορείτε να έχετε μαζί σας το πολύ έναν ή δύο από αυτούς. Αντιθέτως, μία κάψουλα επισκευής είναι πολύ ελαφριά, άρα θα μπορείτε να έχετε πολλές μαζί σας. Ανάλογα με τη διάθεση του παίκτη, λοιπόν, θα μπορεί να επιλέξει να φέρει βαρύ οπλισμό ή να έχει πιο υποστηρικτικό ρόλο, φέρνοντας πολλές κάψουλες επισκευής. Η επιλογή εξοπλισμού θα δίνει τη δυνατότητα στον παίκτη να επιλέξει το ρόλο που θα έχει σε κάθε μάχη.

Σχετικά με την ιστορία, θα φέρετε κάποια στοιχεία από τα παλιά παιχνίδια Metroid Prime στο καινούριο;

Η ιστορία σχετικά με το Phazon και τη Dark Samus είναι ήδη ολοκληρωμένη, πιστεύω. Τα παιχνίδια Metroid Prime έχουν ολοκληρώσει το σενάριο. Έχετε δει, όμως, το τέλος του Metroid Prime 3;

Ναι.

Ένας από τους κυνηγούς από το Metroid Prime Hunters ονομάζεται Sylux.

Στο Metroid Prime 3, υπάρχουν μερικές ενδείξεις ότι ο/η Sylux (το γένος του χαρακτήρα δεν έχει αποσαφηνιστεί ποτέ) ίσως ήταν εκεί. Για να δημιουργήσουμε, κατά κάποιο τρόπο, δυνατότητες για τη συνέχιση της ιστορίας ανάμεσα σε Samus και Sylux. Θα ήθελα να εστιάσω σε αυτό και στο Federation Force, επίσης.

Άρα, θα δένει μαζί με το υπόλοιπο σύμπαν της σειράς Metroid;

Αυτός είναι ο στόχος του Federation Force. Λειτουργεί με παρόμοιο τρόπο με το Avengers, όπου, ενώ υπήρχαν διαφορετικές ταινίες για τον κάθε ήρωα ξεχωριστά, έφτιαξαν και μια που τους ενώνει όλους σε μία ομάδα.

Δηλαδή, θα διηγηθείτε την ιστορία του κάθε ήρωα.

Αν και στο Federation Force δε θα έχει τίποτα που να αφορά τη Dark Samus, έχω ιδέες για το πώς να συνδέσω την ιστορία με το αχανές σύμπαν των παιχνιδιών Metroid Prime.

Συνεπώς, η Samus θα εμφανίζεται στο παιχνίδι με κάποια μορφή;

Αυτό είναι σίγουρο. Θα τη δείτε σίγουρα με κάποιον τρόπο. Νομίζω ότι αυτό είναι ένα καλό στοιχείο για το παιχνίδι. Είναι μικτό πακέτο.

Ποιες ήταν οι ελπίδες σας για τις αντιδράσεις των παικτών όταν ακούσουν για τον τίτλο; Τι προσδοκίες είχατε για την υποδοχή των Blast Ball και Federation Force από τους παίκτες;

Πρώτον, το περίμενα ότι οι άνθρωποι θα αντιδρούσαν αρνητικά όταν μάθαιναν ότι η Samus δε θα είναι ο βασικός ήρωας. Αυτό που βλέπω να συμβαίνει είναι ότι όταν οι άνθρωποι παίζουν το παιχνίδι, θα μπορούν να εκτιμήσουν την εμπειρία και να δουν από πρώτο χέρι την αίσθηση του παιχνιδιού και πως η ατμόσφαιρα του σύμπαντος της σειράς Metroid είναι εκεί, όπως και το γεγονός ότι η μουσική του παιχνιδιού έχει μεγάλες ομοιότητες με τη σειρά Prime, φυσικά. Ενώ, λοιπόν, όλοι λένε αρχικά «δεν είναι αυτό που ήθελα», πιστεύω ότι θα κατανοήσουν τη διαφορετική οπτική που έχουμε σε αυτό το παιχνίδι και ότι αυτή θα κάνει τη διαφορά όταν το παίξουν κι οι ίδιοι.

Πηγή

Συνέντευξη από τον παραγωγό του Metroid Prime: Federation Force

About The Author
-

Παναγιώτης Βελώνιας, a.k.a. FoM (και FoMPerama). Ξεκίνησε με ένα Gameboy και λάτρεψε το κατά πολλούς απαίσιο Super Mario Land. Αλλά ήταν το πρώτο που είχε παίξει! Πήρε Nintendo 64, Gamecube, Wii, DS, 3DS, Wii U και new 3DS Majora’s Mask Edition. Αμετανόητος Νιντεντάς. Στον ελεύθερο χρόνο του (από τα games) μπορεί να διδάσκει Αγγλικά. Αγαπάει όλα τα Nintendo Franchises εξίσου, αλλά αν του είχαν πιστόλι στο κεφάλι για να διαλέξει μόνο ένα παιχνίδι ως το αμέσως επόμενο από τη Nintendo, θα ήταν το F-Zero. It’s been too damn long.

Επίσης, έχει αγοράσει και μαθαίνει Ocarina. Αλήθεια.

Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων