[Συνέντευξη] Ο Damon Baker της Nintendo μιλά για το Nindies@Home – απαρχές, προκλήσεις, το μέλλον και άλλα

04 Αυγ

nindies-at-home1-656x424

Ο Damon Baker είναι ο  ανώτερος διευθυντής μάρκετινγκ των σχέσεων μεταξύ δημιουργών και διανομέων της Nintendo Αμερικής. Είναι επίσης το νέο πρόσωπο των νέων προσπαθειών της εταιρίας με τους indies.

Τους τελευταίους μήνες, ο Baker ήταν επικεφαλής σε μερικά εκπληκτικά και ενδιεφέρονται προγράμματα για το eShop απο τη Ninendo. Το Humble Nindie Bundle ήταν διαθέσιμο τον περασμένο Μάιοκαι μερικές εβδομάδες αργότερα, η Nintendo έστησε το Nindies@Home. Πέρα απο τη παροχή δυνατότητας στους κατοχους WiiU να δοκιμάσουν νέους indie τίτλους πολύ πριν την κυκλοφορία τους κατά τη διάρκεια της Ε3, το Nindies@Home έχει το πρόσθετο καλό οτι έδωσε σε ολους όσους κατέβασαν τα demos μια έκπτωση 15% όταν κυκλοφορήσουν τα παιχνίδια.

Ο ιστότοπος Nintendoeverything έκανε μια συνέντευξη με τον Damon Baker για να μπει σε περισσότερο βάθος σχετικά με το Nindies@Home. Η συζήτηση είχε σχέση με το πώς γεννήθηκε η ιδέα, τις προκλήσεις της υλοποίησής της και την πιθανότητα να το ξανασυμβεί στο μέλλον. Διαβάστε την πλήρη συνέντευξη παρακάτω.

Απο πού προήλθε αρχικά η ιδέα για το Nindies@Home; Πότε ξεκίνησε να σχεδιάζει το πρόγραμμα η Nintendo;

DB: ΠΙέζαμε την ιδέα να φέρουμε την εμπειρία της E3 στον κόσμο για αρκετό καιρό τώρα. Νομίζω οτι πρωτοέθεσα την ιδέα για τα demo τρία χρόνια πριν και εξελίχθηκε στις ενεργοποιήσεις για την Ε3 μέσω λιανικής όπως έχετε δει στα καταστήματα Best Buy τα τελευταία χρόνια. Αυτό ήταν το πρώτο έτος που είδαμε την ιδέα να υλοποιείται στο Nintendo eShop όμως και ο σχεδιασμός ξεκίνησε απο το Μάρτιο εν αναμονή του Ιουνίου καιτης έκθεσης.

Πως αποφασίσατε ποιά παιχνίδια θα συμμετάσχουν στο Nindies@Home;

DB: Ειλικρινά, ήταν μια συνεργασία μεταξύ των τρίτων ομάδων μας και εδώ και στην Ευρώπη. Τα πρώτα κριτήρια ήταν η ποιότητα και το ποιοί δημιουργοί θα μπορούσαν να αν κάνουν την ποιοτική αυτή εμπειρία πραγματικότητα σε σύντομο χρονικό διάστημα. Θέλαμε επίσης να φροντίσουμε το περιεχόμενο να κυκλοφορήσει μέσα στα όρια του 2015 – ήταν ένα απο τα κεντρικά σημεία της Nintendo για την Ε3 και ήταν σημαντικό το μήνυμά μας να είναι σταθερό. Τέλος, θέλαμε να βρούμε μια ποικιλία απο κατηγορίες και είδη παιχνιδιών για να θυμίσουμε στους φίλους μας το εύρος του περιεχομένου που μπορούν να βρουν στο eShop.

Η πρωτοβουλία Nindies@Home ήταν διαθέσιμη και στην Ευρώπη. Δεδομένου αυτού, υπήρχε κάποια συνεργασία μεταξύ της Nintendo Αμερικής και Ευρώπης για να ανέβουν τα demo στο eShop;

DB: Βεβαίως και υπήρχε! Η συνεργασία ήταν κρίσιμη για την κυκλοφορία τους, καθώς κάναμε κάτι που δεν είχε ξανακάνει η εταιρία. Τα χρονοδιαγράμματα ήταν σφιχτά και δεδομένου οτι η μετάφραση έπρεπε να τακτοποιηθεί μαζί με την έγκριση, απαιτούσε πραγματικά όλα τα χέρια της εταιρίας να δουλεύουν μαζί, συμπεριλαμβανομένης της Ευρώπης και των αρχηγείων στην Ιαπωνία.

damon-baker-nintendo

Πώς μπορέσατε να φροντίσετε το πρόγραμμα να είναι έτοιμο εγκαίρως για την Ε3; Υπήρξε κάτι που να στήθηκε την τελευταία στιγμή;

DB: Οχό, πολλά στήθηκαν την τελευταία στιγμή! Αλλά αυτή είναι η φύση του πράγματος όταν επιχειρεί κανείς κάντι νέο ενώ ταυτόχρονα προσπαθεί να κρατήσει τα πάντα μυστικά για να μη χαλάσει η έκπληξη και να μην υπάρξουν διαρροές πριν την Ε3. Οι δημιουργοί ήταν απίστευτα υπομονετικοί μαζί μας καθώς εμείς έπρεπε να δημιουργήσουμε νέους κανόνες και διαδικασίες για να υποβληθούν αυτά τα μοναδικά demos και ευτυχώς όλες οι ομάδες μπόρεσαν να μας φέρουν υλικό και υποβολές απίστευτα γρήγορα. Τα νεύρα μας είχαν τσιτώσει αλλά ήταν πολύ ικανοποιητικό να τα βλέπουμε όλα να στήνονται έγκαιρα!

Ποιές ήταν μερικές προκλήσεις που αντιμετωπίσατε μέχρι να καρποφορήσει το Nindies@Home; Αναφέρατε νωρίτερα εσωτερικούς κανονισμούς και πολιτικές που έπρεπε να αλλάξουν για να πραγματωθεί το πρόγραμμα.

DB: Η μεγαλύτερη πρόκληση ήταν το γεγονός οτι τα demo αυτά έπρεπε να αναπαριστούν καλογυαλισμένα παιχνίδια, εφόσον έπρεπε να τα απολαύσουν όλοι οι φίλοι και καταναλωτές. Τα Demos για εκθέσεις όπως η E3 είναι γενικότερα σε κατάσταση προπαρασκευής, που σημαίνει πως η ανάπτυξή τους δεν έχει ολοκληρωθεί. Το κοινό κατανοεί οτι το παιχνίδι μπορεί να κολλήσει, αλλά υπάρχει τεχνική υποστήριξη και υπεύθυνοι για την επιδειξη ανα χείρας για να διορθώσουν κάθε πρόβλημα που θα προκύψει. Με το πρόγραμμα Nindies@Home όμως, τα παιχνίδια έπρεπε να τρέχουν άψογα σε κάθε WiiU για το γενικότερο κοινό. Είναι απίστευτο που καταφέραμε να παραδώσουμε αυτή την εμπειρία, ειδικά αν αναλογιστούμε οτι πολλά απο τα παιχνίδια αυτά δε θα κυκλοφορήσουν μέχρι τα τέλη του 2015! Δε μπορώ να σκεφτώ πολλα προγράμματα που να προσέφεραν τέτοιου είδους δημόσια πρώτη ματιά τόσο νωρίς πριν την κυκλοφορία.

Οι κάτοχοι του Wii U που κατέβασαν οποιοδήποτε απο τα συμμετέχοντα παιχνίδια θα διακιαούνται μια έκπτωση της τάξης του 15% για τα πλήρη παιχνίδια όταν αυτά κυκλοφορήσουν. Μπορείτε να μας πείτε για το πώς προεκυψε αυτή η άποψη της προώθησης;

DB: Λατρέψαμε την ιδέα να δώσουμε έναυσμα στον κόσμο που δοκίμασε τα demo νωρίς. Επίσης είναι καλό σαν είδηση και μας επιτρέπει να επιστρέφουμε στους τίτλους και να υπενθυμίζουμε στο κοινό πότε θα είναι διαθέσιμα τα πλήρη παιχνίδια.

nindies-at-home

Μπόρεσε η Nintendo να δει την απόδοση του Nindies@Home; Αν ανι, θα λέγατε οτι είναι ευχαριστημένη με τον αριθμό των λήψεων για τα διάφορα demo;

DB: Είδαμε τα δεδομένα και είμαστε πολύ χαρούμενοι με το τελικό αποτέλεσμα. Ήταν τρομερό που είδαμε πόσο καλοδεχούμενο ήταν το πρόγραμμα σε παγκόσμια βάση και οι αριθμοί μας βοήθησαν να κατανοήσουμε καλύτερα την επίγνωση που υπήρχε απο τον κόσμο για τους τίτλους. Π.χ. γνωρίζαμε οτι αποκλειστικότητες όπως τα Runbow, Typoman και Mutant Mudds Super Challenge θα πήγαιναν περίφημα, αλλά είχε ενδιαφέρον να δούμε πόσο δημοφιλείς ήταν τίτλοι όπως τα Freedom Planet, RIVE και Soul Axiom με τους φίλους της Nintendo.

Το Nindies@Home είναι κάτι που θα ξανακάνατε μελλοντικά; Είναι πιθανό να το ξαναδούμε εκτός Ε3;

DB: Ήταν πολλή δουλειά για όλους τους εμπλεκομένους, αλλά πιστεύω θα το ξαναδούμε σε κάποια φάση Θα ήταν πολύ πιο εύκολο τώρα που τελειώσαμε με το πρώτο! Μαθαμε πολλά απο το πρόγραμμα και είμαστε ανοιχτοί σε μια νέα και βελτιωμένη έκδοσή του κάποια στιγμή στο μέλλον.

Η Nintendo έχει παρει κάποιες πολύ ενδιαφέρουσες ψηφιακές πρωτοβουλίες τους τελευταίους μήνες με το Humble Nindie Bundle και το Nindies@Home. Μπορούν να περιμένουν οι φίλοι της εταιρίας άλλες μοναδικές ευκαιρίες για το eShop στο μέλλον;

DB: Σας ευχαριστώ! Είμαστε πολύ περήφανοι για τα προγράμματα Nindie που στήσαμε και εκτιμούμε τη στήριξη των φίλων μας, των δημιουργών και της εταιρίας γενικότερα, μαζί με όσα έχουν θεμελιώσει. Η Nintendo είναι πάνω απο 126 χρονών και το να έχουμε την ευκαιρία να κάνουμε πράματα που δεν έχουν ξαναγίνει είναι λίγο σουρεαλιστικό. Σας ετοιμάζουμε πολλές ακόμα εκπλήξεις, οπότε μείνετε συντονισμένοι!


Μεγάλες ευχαριστίες στο Damon που αφιέρωσε χρόνο για να απαντήσει στις ερωτήσει. Επίσης, θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τους Richard George και Marc Franklin για τη βοήθειά τους στον προγραμματισμό της συνέντευξης.

Πηγή

[Συνέντευξη] Ο Damon Baker της Nintendo μιλά για το Nindies@Home – απαρχές, προκλήσεις, το μέλλον και άλλα

About The Author
-

Ένας βάρβαρος που βγήκε από τη σπηλιά του στο Βορρά για να γράψει για Νιτέντα. Συμφιλιωμένος πλέον με ξυράφια και ψαλίδια, τριγυρνάει τις νύχτες για αθώα θύματα να προσηλυτίσει στο μαγικό κόσμο των video games. Ο γνωστός MasterV ξαναχτυπά.

Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων