Συνέντευξη Reggie στο Kotaku

02 Ιούλ

Για την παρουσία της Nintendo στην Ε3 φέτος:

Αισθάνομαι καλά. Το περίπτερό μας είναι γεμάτο χαμογελαστούς ανθρώπους. Είναι ενθουσιασμένοι.

Για τα Nintendo World Championships:

Τα φετινά Nintendo World Championships ήταν μια εξαιρετική επιτυχία. Είναι σίγουρο ότι θα επιστρέψουμε [στα Αρχηγεία της Nintendo of America] στο Redmond, θα κοιτάξουμε το επίτευγμά μας και θα προκαλέσουμε τους εαυτούς μας για να κάνουμε κάτι ακόμα καλύτερο. Όχι μόνο να το κάνουμε για περισσότερους ανθρώπους, αλλά για να βρούμε και ποια είναι η κατάλληλη συχνότητα. Πιθανότατα, θα ήταν λογικό να μην περιμένουμε άλλα 25 χρόνια. Αλλά θα το συζητήσουμε και θα δούμε. Χωρίς να κάνω δεσμεύσεις, αλλά γνωρίζουμε ότι οι παίκτες ήταν κατενθουσιασμένοι και από επαγγελματική σκοπιά, ήταν μια ασύγκριτη επιτυχία.

Για τον αγώνα του στο Super Smash Bros. εναντίον του Hungrybox στα NWC:

Έχετε δει το Nintendo 3DS μου. Ξέρετε ότι παίζω τα παιχνίδια μας.

Είδατε την πρόοδό μου στο New Super Mario Bros. 2. Μπορώ να σας δείξω το σπίτι μου στο Animal Crossing. Μπορώ να σας δείξω πόσο έχω προχωρήσει το κάθε παιχνίδι Zelda. Παίζω τα παιχνίδια μας. Είναι, όμως, γεγονός ότι ποτέ μου δεν υπήρξα καλός στο Smash Bros. Ποτέ. Ποτέ.

Και έτσι, σε μια στιγμή που έχασα τον έλεγχο πέρσι, έκανα μια βαρυσήμαντη δήλωση η οποία επέστρεψε για να με στοιχειώσει. Ο Hungrybox βασικά είναι εδώ στο περίπτερό μας αυτή τη στιγμή. Πολύ καλός τύπος. Αλλά ναι, με σάπισε στο ξύλο.

Σχετικά με το αν είχε εξασκηθεί καθόλου νωρίτερα:

Όχι, όχι. Έπιασα το χειριστήριο μια φορά μόνο, ενώ πλησίαζε ο διαγωνισμός, επειδή έπαιζα έναν καινούριο χαρακτήρα. Άρα λοιπόν… όχι. Δεν είχα εξασκηθεί καθόλου. Ίσως αυτό να ήταν το πρόβλημά μου.

Για τις αρνητικές αντιδράσεις του κοινού για το Metroid Prime: Federation Force:

Ορίστε τι έχω να δηλώσω: ξέρουμε τι θέλουν οι φανατικοί υποστηρικτές μας. Επίσης, πάντα προσπαθούμε να φτιάξουμε κάτι που γνωρίζουμε ότι είναι υψηλής ποιότητας και ότι θα αποδώσει στην αγορά. Το καλύτερο παράδειγμα που έχω να σας δώσω για αυτό, και νομίζω ότι θα το εκτιμήσετε, είναι το The Legend of Zelda: The Wind Waker. Θυμηθείτε την πρώτη φορά που δείξαμε τον οπτικό τομέα του παιχνιδιού. Υπήρχε θύελλα αντιδράσεων από όλη την κοινότητα του Zelda. Αν υπήρχαν τότε ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης, μάλλον θα είχε φτιαχτεί και τότε ένα αίτημα για να μη βγάλουμε το παιχνίδι.

Τελικά, το παιχνίδι φτιάχνεται, γίνεται ένα από τα πιο αγαπημένα παιχνίδια όλων των εποχών, ένα από τα πιο υψηλά βαθμολογημένα μας παιχνίδια όλων των εποχών, και χρησιμοποιώ αυτό το παράδειγμα για να σας πω: «Ξέρουμε τι κάνουμε, εμπιστευτείτε μας, παίξτε το παιχνίδι και μετά μπορούμε να το συζητήσουμε.»

H Nintendo γνωρίζει ότι οι άνθρωποι θέλουν μια ολοκληρωμένη περιπέτεια με τη Samus Aran:

Φυσικά το γνωρίζουμε.

Σχετικά με την έκπληξη του Kotaku λόγω της έλλειψης ενός μηνύματος που επιβεβαίωνε ότι η Nintendo γνωρίζει την επιθυμία των παικτών για ένα κανονικό παιχνίδι Metroid:

Κοιτάξτε, ξέρουμε ότι οι παίκτες θέλουν ένα ολοκληρωμένο παιχνίδι με τη Samus Aran. Επίσης γνωρίζουμε ότι ο καλύτερος τρόπος να λανσάρουμε ένα τέτοιο παιχνίδι είναι με μια έκπληξη που θα τους συναρπάσει, να τους δώσουμε ημερομηνία κυκλοφορίας, σε ένα περιβάλλον που θα τους επιτρέπει και να το παίξουν. Όλα αυτά σε αντίθεση με αυτό που κάνουν άλλες εταιρίες, δηλαδή να ανακοινώνουν κάτι το οποίο μπορεί να μη δούμε για τα επόμενα πέντε ή έξι χρόνια. Γνωρίζουμε ότι η κοινότητα ζητάει ένα κανονικό παιχνίδι Metroid. Το ξέρουμε.

Για το Mother 3:

Θα ρίξω το laser από τα μάτια μου και θα σε ξεκληρίσω (αναφέρεται σε ένα αστείο από το περσινό video της εταιρίας για την Ε3). Κοιτάξτε, και πάλι, αυτό είναι ένα παράδειγμα ότι πάντα αφουγκραζόμαστε τις επιθυμίες των παικτών. Σκεφτήκαμε ότι ήταν απίθανο να επαναφέρουμε το πρώτο Mother, το οποίο λέγεται Earthbound Beginnings εκτός Ιαπωνίας. Ήδη πωλείται και τα πηγαίνει αρκετά καλά στο eShop. Όπως και να ‘χει, ποτέ δε λέμε ποτέ, αλλά δεν έχω κάτι να ανακοινώσω τώρα.

Η σειρά Mother/Earthbound είναι αρκετά ασυνήθιστη και όχι για όλα τα γούστα. Έτσι, κι εμείς συνεχώς σκεφτόμαστε για την επένδυση και για τα κέρδη που μπορεί να αποφέρει ένα τέτοιο παιχνίδι. Υπάρχει πολλή μετάφραση που πρέπει να γίνει και πρέπει να σιγουρευτούμε ότι θα υπάρχει αρκετό αγοραστικό κοινό για να δικαιολογεί την επένδυση.

Σχετικά με τις πωλήσεις του Earthbound και αν αυτές βοήθησαν ώστε να υπάρχει κίνητρο να εκδοθεί και το Mother 1/Earthbound Beginnings:

Ακριβώς έτσι είναι.

Για τις πωλήσεις των amiibo:

Μόλις κυκλοφορήσαμε το τέταρτο κύμα, και περίπου μέσα στις τελευταίες 30 μέρες, έχουμε πουλήσει πάνω από ένα εκατομμύριο amiibo μόνο στις Η.Π.Α. Τι σημαίνει αυτό; Σημαίνει ότι έχουμε βελτιώσει δραματικά την αλυσίδα παραγωγής, ότι δίνουμε μεγάλες ποσότητες amiibo στην αγορά. Έχουμε κυκλοφορήσει εκ νέου το Marth, το Wii Fit Trainer και κάποια άλλα από τα πιο σπάνια amiibo. Συνεπώς, η στρατηγική μας είναι να ικανοποιήσουμε όση περισσότερη ζήτηση μπορούμε και εργαζόμαστε σκληρά για να το κάνουμε.

Για κάποιους που λένε ότι η Nintendo ασκεί τεχνητές ελλείψεις:

Αυτός είναι ο λόγος που σας έδωσα και τον αριθμό του εκατομμυρίου. Δεν πουλάς ένα εκατομμύριο αν έχεις τεχνητές ελλείψεις. Και, ειλικρινά, δεν υπάρχει επιχείρηση όπου προσπαθείς να απογοητεύσεις τους καταναλωτές σου. Θέλουμε όλοι να είναι ικανοποιημένοι. Θέλουμε ο κάθε συλλέκτης amiibo να είναι τελειομανής και να τα έχει όλα. Δουλεύουμε σκληρά για να παρέχουμε στα καταστήματα επαρκείς ποσότητες.

Νομίζω ότι πρέπει να μην ασχολείστε με αυτούς που τα βάζουν σε πλειστηριασμούς. Σωστά. Αυτούς που τα εκμεταλλεύονται, πρέπει να τους αγνοείτε. Εκείνοι συμπεριφέρονται λες και τα amiibo είναι χρυσός. Εμείς εστιάζουμε στους απλούς καταναλωτές, και θέλουμε να είναι πλήρως ικανοποιημένοι. Στο τέλος, βέβαια, τα καταστήματα διαχειρίζονται το πως θα κάνουν προ-παραγγελίες και γενικά τη διάθεση του προϊόντος. Σαφώς, εμείς δίνουμε συμβουλές και καθοδήγηση. Τα καταστήματα, όμως, παίρνουν τις αποφάσεις. Και πάλι, όταν υπάρχει έλλειψη, αυτό είναι φταίξιμο της Nintendo. Αλλά όσον αφορά τη διαδικασία προ-παραγγελιών, αυτό είναι κάτι που ελέγχει το κάθε κατάστημα ξεχωριστά.

Σχετικά με το new Nintendo 3DS XL Majora’s Mask Edition:

Και επανακυκλοφορήσαμε και αυτό το μηχάνημα επίσης. Αυτή είναι άλλη μια περίπτωση στην οποία είδαμε τις προ-παραγγελίες να εκτοξεύονται. Ο κύκλος παραγωγής σε αυτά τα μηχανήματα παίρνει καιρό, έτσι πήραμε αμέσως την απόφαση να φτιάξουμε περισσότερα για να φτάσουν στα καταστήματα περίπου ένα μήνα αφού είχε πωληθεί το αρχικό φορτίο.

Για τα παιχνίδια ρόλων (RPG):

Ελπίζω οι αναγνώστες να είναι ενθουσιασμένοι για τα παιχνίδια που έρχονται στο 3DS, μιας και έχουμε μεγάλη ποικιλία σε αυτό το είδος… Ελπίζω οι αναγνώστες επίσης να περιμένουν με ανυπομονησία το Xenoblade Chronicles X, που είναι ένα τεράστιο παιχνίδι. Έχουμε κάνει πολλές επιτυχίες στο είδος των RPG στο 3DS. Πιστεύουμε ότι μπορούμε να έχουμε την ίδια επιτυχία και στο Wii U. Αυτός είναι ένας από τους στόχους που επιδιώκουμε με μεγάλο ζήλο.

Πηγή

Συνέντευξη Reggie στο Kotaku

About The Author
-

Παναγιώτης Βελώνιας, a.k.a. FoM (και FoMPerama). Ξεκίνησε με ένα Gameboy και λάτρεψε το κατά πολλούς απαίσιο Super Mario Land. Αλλά ήταν το πρώτο που είχε παίξει! Πήρε Nintendo 64, Gamecube, Wii, DS, 3DS, Wii U και new 3DS Majora’s Mask Edition. Αμετανόητος Νιντεντάς. Στον ελεύθερο χρόνο του (από τα games) μπορεί να διδάσκει Αγγλικά. Αγαπάει όλα τα Nintendo Franchises εξίσου, αλλά αν του είχαν πιστόλι στο κεφάλι για να διαλέξει μόνο ένα παιχνίδι ως το αμέσως επόμενο από τη Nintendo, θα ήταν το F-Zero. It’s been too damn long.

Επίσης, έχει αγοράσει και μαθαίνει Ocarina. Αλήθεια.

Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων