Συνέντευξη του Tetsuya Takahashi από την Monolithsoft

23 Ιούν

monolith_soft

Μετάφραση μέρους της συνέντευξης από τον δημιουργό του Xenoblade Chronicles X:

GamesBeat: Ποια ήταν η μεγαλύτερη πρόκληση για να φέρεις ένα RPG σε υψηλή ανάλυση για πρώτη φορά;

Takahashi: Μάλλον θα μπορούσα να πω πως ήταν η φάση του σχεδιασμού, έπρεπε να σκεφτούμε πως θα χρησιμοποιήσουμε τις περιορισμένες πήγες που έχουμε — κυρίως το χρονικό περιθώριο — το να δημιουργήσουμε ένα τεράστιο κόσμο. Με ποια σειρά θα ήταν ο καλύτερος τρόπος για να το επιτύχουμε αυτό; Υπάρχουν πολλοί τεχνολογικοί τρόποι ώστε να δημιουργήσεις ένα τεράστιο κόσμο που να είναι ενωμένος και να σου δημιουργεί την αίσθηση της ολότητας από το ένα άκρο στο άλλο. Μάλλον θα έλεγα πως αυτή ήταν η μεγαλύτερη πρόκληση.

GamesBeat: Δουλεύετε ήδη στο νέος σας παιχνίδι;

Takahashi: Ναι ισχύει πάντα ότι συνεχίζουμε να εργαζόμαστε στο επόμενο παιχνίδι αφού ολοκληρώσουμε το προηγούμενο.

GamesBeat: Έχουμε ήδη τον Shulk στο Super Smash Bros. τώρα που η Nintendo άνοιξε το παιχνίδι σε επιπλέον περιεχόμενο με νέους χαρακτήρες, θα θέλατε να δείτε χαρακτήρες στο παιχνίδι από το Xenoblade Chronicles X;

Takahashi: Δεν είμαι σίγουρος αλλά θα πρέπει να ρωτήσετε τον κύριο Sakurai για αυτό (γέλια)

Πηγή

Συνέντευξη του Tetsuya Takahashi από την Monolithsoft

About The Author
-

Άγγελος Ζωχιός a.k.a AkiraGr eAthlete στα παιχνίδια Super Smash Bros. Wii U/3DS/Melee, Pokken Tournament, Splatoon και MarioKart.

Ιδιοκτήτης και αρχισυντάκτης του Nintendo Next. Με σιδηρά πυγμή παλεύει μαζί με το ηρωικό party του για την σωστή σας ενημέρωση.

Δημιουργός του ελληνικού τμήματος των Nintendo eSport στην χώρας μας αναγνωρισμένο από την Nintendo of Europe.

Ακολουθείστε με στο twitter, facebook, google+

Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων