Σκέψεις του Igarashi για την δημιουργία του Castlevania Judgment

28 Ιούν

castlevania-judgment

Σε μία νέα συνέντευξη στο USgamer, υπάρχουν αρκετά σχόλια του Koji Igarashi σχετικά με το  Bloodstained και το Kickstarter για αυτό το game. Μπορείτε να το διαβάσετε αυτό εδώ (Στα Αγγλικά)

Σε έναν τομέα της συνέντευξης, ο Igarashi μιλάει για κάποιους από τους παλιούς του τίτλους. Αυτά που είπε όμως για το Castlevania Judgement, ήταν αρκετά ενδιαφέρον. Διαβάστε τι είπε για το μη-traditional Castlevania που βγήκε στο Wii:

Υπάρχουν παιχνίδια, και φυσικά υπάρχουν κάποια που πέτυχαν και κάποια που δεν πέτυχαν. Τα βιντεοπαιχνίδια είναι μία σκληρή δουλειά, και πολλά από αυτά δεν πετυχαίνουν. Ο έξυπνος άνθρωπος, θα προσπαθήσει να μάθει από τα λάθη του.

Σχετικά με το Castlevania Judgment, το μοναδικά πράγμα που έμαθα, ήταν από την πλευρά του production – πως να κάνω το καλύτερο παιχνίδι που μπορώ με μία πληθώρα περιορισμών: χρηματικά, χρονικά, κλπ.κλπ. Προφανώς, δεν ήταν και το καλύτερο παιχνίδι, αλλά ήταν το καλύτερο που θα μπορούσε να κάνει ο οποιοσδήποτε με αυτούς τους περιορισμούς. Και το παιχνίδι κυκλοφόρησε.

Σκέψεις του Igarashi για την δημιουργία του Castlevania Judgment

About The Author
-

Άγγελος Ζωχιός a.k.a AkiraGr eAthlete στα παιχνίδια Super Smash Bros. Wii U/3DS/Melee, Pokken Tournament, Splatoon και MarioKart.

Ιδιοκτήτης και αρχισυντάκτης του Nintendo Next. Με σιδηρά πυγμή παλεύει μαζί με το ηρωικό party του για την σωστή σας ενημέρωση.

Δημιουργός του ελληνικού τμήματος των Nintendo eSport στην χώρας μας αναγνωρισμένο από την Nintendo of Europe.

Ακολουθείστε με στο twitter, facebook, google+

Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων