Social Media και Βιομηχανία

13 Μαρ
Social Media και Βιομηχανία

Παλιότερα ένα προϊόν μπορούσε να καταλήξει στα χέρια μας μετά την παρότρυνση και τα θετικά σχόλια του κύκλου συναναστροφής μας. Πλέον αυτό γίνεται και από τα social media που αποτελούν το νέο word of mouth. Η συνεχώς αυξανόμενη χρήση τους σε συνδυασμό με την εμπορικότητα των smart devices επιταχύνουν κατακόρυφα την ροή και τον όγκο των πληροφοριών.

 

Οι εταιρίες ήταν αδύνατον να παραμείνουν αμέτοχες σε αυτήν την νέα τάση, αντίθετα έχουν επενδύσει σε παντός είδους social media. Στην περίπτωση της Νintendo αυτό άργησε να γίνει αλλά πλέον σήμερα είναι αρκετά ενεργή με επίσημους λογαριασμούς όπως στα twitter, facebook, twitch και youtube.

Συνέχεια

*Ευχαριστώ το NintendoNext για την ευχέρεια να ανεβάζω άρθρα από το blog μου. 

Social Media και Βιομηχανία

| Editorial, Νέα | 0 Comments
About The Author
-

Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων