Ο Yuji Naka είναι ο άνθρωπος πίσω από τη δημιουργία του Sonic. Γνωρίζατε όμως πως ήθελε να εργαστεί στη Nintendo;
Διαβάστε τις λεπτομέρειες παρακάτω:
Το παρελθόν του Yuji Naka με τη Nintendo
O Yuji Naka ήταν υπεύθυνος προγραμματισμού του πρώτου Sonic και συνέχισε να εργάζεται στα παιχνίδια με τον υπερηχητικό σκαντζόχοιρο. Πέρα όμως από το Sonic, είχε βάλει το χεράκι του και σε πολλές ακόμη παραγωγές της Sega μέχρι την αποχώρησή του το 2006. Μερικά από τα παιχνίδια που δημιούργησε με την ομάδα του (τη Sonic Team), ήταν τα: Nights into Dreams, η σειρά Phantasy Star και το Burning Rangers. Δε θα ήταν υπερβολή να πούμε πως ήταν ο Miyamoto της Sega!
Στα παρακάτω αποσπάσματα από μια παλαιότερη συνέντευξη του περιοδικού Nintendo Dream, τα οποία πρόσφατα μετέφρασε ο ιστότοπος Shmuplations, μπορούμε να πάρουμε μια γεύση από το πόσο διαφορετικά θα μπορούσαν να είχαν εξελιχθεί τα πράγματα.
Μπορεί να σκαλίζουμε πληγές τώρα, αλλά… (γέλια) Φύγατε από τη Sega μετά τη δημιουργία του πρώτου Sonic, σωστά;
Naka: Ναι
Kαι μάθαμε πως επιχειρήσατε να προσεγγίσετε τη Nintendo μετά την αποχώρηση;
Naka: Στην επιστροφή μου προς το σπίτι μου στην Οσάκα από το Τόκυο, αποφάσισα να κάνω μια στάση από τα αρχηγεία της Nintendo στο Κυότο. Ήθελα να δω πόσο χρόνο έπαιρνε η διαδρομή από την Οσάκα μέχρι τα αρχηγεία της Nintendo. Όταν όμως σταμάτησα το αυτοκίνητό μου στο πάρκινγκ, είδα ένα φύλακα που με παρακολουθούσε καχύποπτα. Τρόμαξα και αποφάσισα να γυρίσω σπίτι (γέλια). Αν δεν ήταν εκείνος ο φύλακας εκεί, ποιος ξέρει τι μέλλον θα είχα…! (γέλια)
Γιατί όμως να φύγετε από τη Sega;
Naka: Ο μισθός μου ήταν πολύ χαμηλός και δεν πίστευα πως θα μπορούσα να συνεχίσω, οπότε τα παράτησα. Είχα δουλέψει πολύ σκληρά στο Sonic και είχα μεγάλη σιγουριά, η Sega όμως προέβλεπε πως δε θα πουλούσε. Έτσι λοιπόν, όταν ήρθε η αξιολόγησή μου δε μου έδωσαν καλή βαθμολογία. Μαλώσαμε με το αφεντικό μου σχετικά μ’ αυτό και αποφάσισα να εγκαταλείψω. Αγόρασα λοιπόν ένα-δυο βιβλία για το πώς να στήσω τη δική μου εταιρεία και άρχισα το διάβασμα. (γέλια)
Εκεί που διάβαζα, με πήραν τηλέφωνο από ένα στούντιο ανάπτυξης και με ρώτησαν αν ήθελα να δουλέψω εκεί. Η αλήθεια είναι όμως πως ήλπιζα να με πάρουν τηλέφωνο από τη Nintendo.
Aλήθεια; (γέλια)
Naka: Ο λόγος ήταν γιατί, λίγους μήνες πριν από τη δική μου αποχώρηση, άκουσα μια ιστορία για έναν άλλο προγραμματιστή μιας μεγάλης gaming εταιρείας που είχε φύγει από τη δουλειά του και μετά του τηλεφώνησε η Nintendo. Και σκέφτηκα «Ουάου, μπορεί να συμβεί και σε μένα!» (γέλια) Όταν λοιπόν έφυγα από τη Sega είχα την ελπίδα πως θα μου τηλεφωνούσαν κι εμένα… αλλά ποτέ δε συνέβη. (γέλια). Είχα στεναχωρηθεί.