Sonic Mania και Forces: Ενωμένοι, ποτέ νικημένοι;

09 Οκτ
Sonic Mania και Forces: Ενωμένοι, ποτέ νικημένοι;

Μάθαμε μερικές νέες πληροφορίες για τα νέα παιχνίδια του Sonic, τα Sonic Mania και Sonic Forces.

Οι φίλοι του μπλε σκαντζόχοιρου θα χαρούν να διαβάσουν τα νέα!

 

Ξεκινάμε με το Sonic Forces

Πάμε στον πιο αδύναμο κρίκο, για να παραφράσουμε τη θρυλική εκπομπή με την Έλενα Ακρίτα.

Το αφεντικό της Sonic Team, Takashi Iizuka και ο παραγωγός Shun Nakamura έριξαν φως στη διαδικασία μεταφοράς τους παιχνιδιού στο Switch.

Ξεκινάμε με το γεγονός πως το Sonic Forces θα τρέχει στα 30 frames per second στο Switch. Το ενδιαφέρον είναι πως ο χειρισμός θα ανταποκρίνεται στα 60. Με αυτό τον τρόπο οι παίκτες θα μπορούν να χειριστουν το Sonic με μεγαλύτερη ακρίβεια. Εφόσον το παιχνίδι ανταποκρίνεται πιο αργά στα 30 FPS, αυτή η υβριδική λύση επέτρεψε στην ομάδα να διατηρήσει την ακρίβεια του gameplay.

Επίσης, το Sonic Forces θα τρέχει μόνιμα σε 720p στο Switch. Η ανάλυση ισχύει σε docked και portable modes.

Η ομάδα ήδη είχε αποφασίσει για την κυκλοφορία του παιχνιδιού στο Switch εξαρχής. Πριν καν μάθει κανείς το πώς θα είναι η κονσόλα. Αυτό βέβαια προκάλεσε προβλήματα, καθώς η ομάδα είχε καταληκτικές ημερομηνίες και άγνωστο υλισμικό. Παρόλα αυτά, η ανάπτυξη έγινε ευκολότερη, χάρη στη Hedgehog Engine 2 και τις γνώσεις για τις ικανότητες του Switch.

Η ομάδα έχει μεγάλο έλεγχο πάνω στην τελική μορφή του παινιδιού και έβαλε τα δυνατά της για να παραμείνει ίδιο σε όλες τις πλατφόρμες. Η ανάπτυξη του παιχνιδιού για το Switch, βέβαια, ξεκίνησε πιο αργά από τις άλλες εκδόσεις. Την ώρα που οι PS4/XBone εκδόσεις βρίσκονταν σε alpha version, για το Switch είχε ετοιμαστεί μόνο μία πίστα. Η χρήση όμως της Hedgehog Engine και ο πλήρης έλεγχός της, επέτρεψε στην ομάδα να προσαρμόσει το παιχνίδι όσο καλύτερα γίνεται στην κονσόλα.

Το παιχνίδι έχει ως βάση την PC version και η ομάδα φρόντισε να τρέχει σωστά σε όλες τις πλατφόρμες. Αυτό δεν άλλαξε ιδιαίτερα τη ροή της εργασίας, αλλά έπρεπε να εξισωθεί η απόδοση για το Switch. Αυτό απαιτούσει συγκεκριμένες αλλαγές.

Πηγή

 

 

Sonic Mania: Μια ματιά στην πρώιμη έκδοση και σύνδεση με το Sonic Forces

Στη διάρκεια μια πρόσφατης SEGA live stream, έσκασε μύτη ο Tyson Hesse. Ο Hesse είναι ο υπεύθυνος για τη δημιουργία της εισαγωγής του Sonic Mania. Σαν ιδιαίτερο δωράκι, οι θεατές είδαν τα πρώιμα animations! Μπορείτε να τα απολαύσετε παρακάτω, ακούγοντας και τα σχόλια του Hesse.

 

 

Παρόλο όμως που τα δύο παιχνίδι φαινομενικά είναι άσχετα μεταξύ του, φαίνεται πως υπάρχει κάποιο σύνδεση μεταξύ του. Αυτή την υπόνοια έφησε ο αρχηγός της Sonic Team, Takashi Iizuka σε μια συνέντευξη κατά τη διάρκεια του Tokyo Game Show.

Τον Αύγουστο, κυκλοφορήσαμε ένα παιχνίδι με τίτλο Sonic Mania, το οποίο έτυχε πολύ θερμής υποδοχής από όλη την κοινότητα, ειδικά στο εξωτερικό. Πολύς κόσμος το απόλαυσε. Και πραγματικά ελπίζω πως, αν παίξατε το Sonic Mania, θα παίξετε και το Sonic Forces. Μπορεί να νομίζετε πως τα δύο παιχνίδια δεν έχουν καμια σχέση, αλλά μπορεί και να έχουν… θέλω να τα παίξετε και τα δύο γιατί κάτι τρέχει μεταξύ τους. Θα το αφήσω εκεί για την ώρα.

Ο ίδιος ο μεταφραστής διευκρίνισε πως θα υπάρχει κάποιου είδους σύνδεση μεταξύ των Sonic Forces και Sonic Mania.

Ποιά θα είναι αυτή, θα μάθουμε όταν το παιχνίδι κυκλοφορήσει!

 

Sonic Mania και Forces: Ενωμένοι, ποτέ νικημένοι;

About The Author
- Ένας βάρβαρος που βγήκε από τη σπηλιά του στο Βορρά για να γράψει για Νιτέντα. Συμφιλιωμένος πλέον με ξυράφια και ψαλίδια, τριγυρνάει τις νύχτες για αθώα θύματα να προσηλυτίσει στο μαγικό κόσμο των video games. Ο γνωστός MasterV ξαναχτυπά.

Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων