Star Fox Zero: συνεργασία με την Platinum Games και άλλες πληροφορίες

17 Ιούν

star_fox_zero

Τα παρακάτω αποσπάσματα προέρχονται από μια συνέντευξη με τον Shigeru Miyamoto της Nintendo και τον Yusuke Hashimoto της Platinum.

Ο Miyamoto είπε για τη σύνδεση με το Star Fox 64:

Η βασική δομή είναι παρόμοια, αλλά το gameplay, τα bosses – υπάρχει πολύ νέο περιεχόμενο στο νέο παιχνίδι.

… για τις διαφορετικές οπτικές γωνίες στην τηλεόραση και το Wii U Gamepad:

Είναι σαφές ότι στοχεύουμε σε μια διαφορετική αίσθηση, πολύ κινηματογραφική, αλλά μπορείς να ελέγξεις τα πάντα ταυτόχρονα, άρα είναι κάτι ανάμεσα σε ταινία και παιχνίδι.

… για τον οπτικό τομέα του παιχνιδιού:

Ένας από τους κύριους στόχους μας είναι το παιχνίδι να μοιάζει οπτικά με την καθιερωμένη αισθητική της σειράς. Η κύρια ιδέα μου ήταν ότι, όσο αναπτύσσεται η τεχνολογία των γραφικών, κατά κάποιον τρόπο έχει ως αποτέλεσμα οι άνθρωποι να φτιάχνουν πράγματα που φαίνονται τα ίδια. Μία από τις ανησυχίες μου ήταν να φτιάξω κάτι που φαίνεται μοναδικό.

… για τη συνεργασία με την Platinum:

H Nintendo εργάζεται σκληρά όσον αφορά τις συνεργασίες με πολλές διαφορετικές εταιρίες για να προσπαθήσει να φτιάξει όσα περισσότερα παιχνίδια μπορεί. Αυτού του είδους η ανάπτυξη παιχνιδιών είναι κάπως έτσι: βάζεις μια μικρή ομάδα να δημιουργήσει τον πυρήνα του παιχνιδιού και μετά σκεφτόμαστε σε ποιον να αναθέσουμε την ανάπτυξη του υπόλοιπου παιχνιδιού. Ήταν ακριβώς αυτόν τον καιρό πέρσι, όταν δείχναμε το πρωτότυπο του Star Fox, που η Platinum Games έλεγε πως ήθελε να βάλει το Arwing στο Bayonetta 2. Εκείνο το παιχνίδι βρισκόταν στο τελικό του στάδιο και σκέφτηκα ότι αυτό θα είναι ενδιαφέρον. Έτσι, μίλησα στον κύριο Inaba για να ξεκινήσουμε μια συνεργασία.

– H Platinum Games εργάζεται πάνω στο Project Guard για να το κάνει ένα ολοκληρωμένο παιχνίδι.

Ο Hashimoto είπε σχετικά με την ανάμιξη του Hideki Kamiya (μέλους της Platinum και γνωστού Star Fox fan):

Το μόνο πράγμα που έκανε ο κος Kamiya ήταν να μας πει «Δώστε τον καλύτερό σας εαυτό!» Το δικό μου υπόβαθρο είναι η δημιουργία σκηνών δράσης γεμάτων με ένταση. Θέλω να πιστεύω ότι έχουμε βάλει πολύ από αυτό το συστατικό μέσα στο παιχνίδι.

Ο κος Kamiya έχει την τάση να προσέχει τα πάντα στην παραμικρή λεπτομέρεια πριν προχωρήσει στο επόμενο και… μπορείς να διακρίνεις αυτήν την προσοχή στη λεπτομέρεια σε όλη τη διάρκεια του παιχνιδιού. Ο δικός μου τρόπος δουλειάς προσθέτει και λίγη αμεσότητα σε όλη τη διαδικασία, άρα όσο προγραμματίζουμε το παιχνίδι, πάντα έχω νέες ιδέες, τις γράφω σε ένα χαρτί και τις μοιράζω στους προγραμματιστές.

Star Fox Zero: συνεργασία με την Platinum Games και άλλες πληροφορίες

| Wii U, Ε3, Νέα, Συνέντευξη | 0 Comments
About The Author
-

Παναγιώτης Βελώνιας, a.k.a. FoM (και FoMPerama). Ξεκίνησε με ένα Gameboy και λάτρεψε το κατά πολλούς απαίσιο Super Mario Land. Αλλά ήταν το πρώτο που είχε παίξει! Πήρε Nintendo 64, Gamecube, Wii, DS, 3DS, Wii U και new 3DS Majora’s Mask Edition. Αμετανόητος Νιντεντάς. Στον ελεύθερο χρόνο του (από τα games) μπορεί να διδάσκει Αγγλικά. Αγαπάει όλα τα Nintendo Franchises εξίσου, αλλά αν του είχαν πιστόλι στο κεφάλι για να διαλέξει μόνο ένα παιχνίδι ως το αμέσως επόμενο από τη Nintendo, θα ήταν το F-Zero. It’s been too damn long.

Επίσης, έχει αγοράσει και μαθαίνει Ocarina. Αλήθεια.

Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων