Στοιχεία για την ανάπτυξη του Zelda: Link’s Awakening

08 Μαρ

zelda-links-awakening-656x422

Το The Legend of Zelda: Link’s Awakening ξεκίνησε ως ιδέα για μια τροποποιημένη έκδοση του A Link to the Past για το αρχικό Game Boy. Στο τέλος όμως, δεν έγινε τίποτα από εκεί. Το Link’s Awakening γεννήθηκε από ένα πάθος της ομάδας του Link to the Past.

Ο διευθυντής του παιχνιδιού, Takashi Tezuka, είπε στο Game Informer:

Ο επικεφαλής προγραμματιστής ήθελε να προκαλέσει τις ικανότητές του για να δημιουργήσει μια εμπειρία Zelda στο φορητό για να δει τι μπορούσε να καταφέρει και εμένα μου άρεσε η ιδέα. Είχαμε ένα πάθος να προσπαθήσουμε να κάνουμε κάτι ενδιαφέρον. Δεν είχαμε πάρει κάποια άδεια για να κάνουμε κάτι τέτοιο. Απλά παίζαμε εκεί.

Ότν το φτάσαμε σε ένα σημείο δημιουργίας και ολοκλήρωσης που θέλαμε να το δείξουμε, τότε το πήγαμε στην εταιρία και πήραμε άδεια για να συνεχίσουμε να το αναπτύσσουμε. Αρχικά όμως ήταν ένα μικρό σχέδιο πάθους για μας. Επειδή ξεκίνησε έτσι – απλά κάναμε ένα παιχνίδι που θέλαμε να κάνουμε – μπορεί να αψηφά τις νόρμες του Zelda. Μπορεί να έχει ενδιαφέροντες χαρακτήρες και καταστάσεις που μπορεί να μην είχε διαφορετικά.

Κατά τη διάρκεια ενός Iwata Asks για το Phantom Hourglass, ο Tezuka έκανε ένα σχόλιο για το πώς η εμπειρία της δημιουργίας του Link’s Awakening έμοιαζε με μια «παρωδία του The Legend of Zelda.» Επεξήγησε αυτό το σχόλιο στο Game Informer, όπου έιπε:

Όταν λέμε παρωδία, δεν είμαι σίγουρος από πού προήλθε, γιατί ίσως υπάρχουν θέματα με τη μετάφραση. Με τα Zelda, συνήθως τα σχεδιάζουμε και λαμβάνουμε υπ’ όψιν την παραμικρή λεπτομέρεια. Με το Link’s Awakening όμως, δουλεύαμε αφότου είχαμε τελειώσει με τις άλλες δουλειές μας. Σα μια λέσχη ανθρώπων που αγαπούσαν το Zelda και μαζεύτηκαν για να το φτιάξουν. Γι’αυτό το λόγο έχει διαφορετική αίσθηση.

Πηγή 1Πηγή 2

Στοιχεία για την ανάπτυξη του Zelda: Link’s Awakening

About The Author
-

Ένας βάρβαρος που βγήκε από τη σπηλιά του στο Βορρά για να γράψει για Νιτέντα. Συμφιλιωμένος πλέον με ξυράφια και ψαλίδια, τριγυρνάει τις νύχτες για αθώα θύματα να προσηλυτίσει στο μαγικό κόσμο των video games. Ο γνωστός MasterV ξαναχτυπά.

  • Καταπληκτικό Zelda game σε φορητό,με το σύστημα ανταλλαγών και την ποικιλία σε Dungeons και αντικειμένων.

Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων