Super Smash Bros. for Wii U/3DS – αλλαγές στις παραμέτρους των χαρακτήρων με το νέο 1.1.0 patch

01 Αυγ

smash_bros_for_wii_u_screenshot_march_26

Η Nintendo μας ανέβασε μια ενημέρωση για το Super Smash Bros. Wii U/3DS . Γνωρίζουμε οτι πρόσθεσε νέες πίστες, νέες στολές για τους Mii Fighters και άλλα πολλά. Έγιναν όμως και πιο ανεπαίσθητες αλλαγές στους χαρακτήρες.

Τα παιδιά στη σελίδα του Smash Bros στον ιστότοπο Reddit έχουν συντάξει μια τεράστια λίστα με αλλαγές στα στις παραμέτρους των χαρακτήρων. Μπορείτε να τις δείτε παρακάτω, αλλά να έχετε υπ’όψιν οτι είναι απαραίτητη μια κάποια γνώση τεχνικών όρων Smash Bros και μηχανισμών fighting games γενικότερα.

BKB = Βασικό knockback. Υψηλό BKB = Οι αντίπαλοι τινάζονται πιο μακριά σε χαμηλότερα ποσοστά.

KBG = Πρόοδος Knockback. Υψηλό KBG = Οι αντίπαλοι τινάζονται πιο μακριά σε υψηλότερα ποσοστά.opponents sent farther at higher percents.

FAF/IASA = Το περιθώριο μέσα στο οποίο μπορείτε να εκτελέσετε άλλες ενέργειες μετά απο κάποια κίνηση.

http://www.twitter.com/dantarion

http://smashboards.com/threads/tournament-mode-1-1-0-community-patch-notes.412130/

http://opensa.dantarion.com/s4/raw/diff-128-144/

Attack_1 = jab

Attack__3 = tilts

Attack__4 = Smash attacks

AttackAir_ = Aerials

Special_ = Specials

Hi = Πάνω

Lw = Κάτω

S = Πλάι

N = Χωρίς κίνηση στο control stick

055 είναι το jab finisher

ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ

Δωρεάν στολή K.K.Slider για Mii Gunner

Οι πίστες Peach’s Castle και Hyrule Castle βρίσκονται στο eShop

Νεα κοστούμια Mii, συμπεριλαμβανομένων των Smash Hoodie, Chrom, King K. Rool, Bear, Lloyd, Black Knight, Samus Armor και Helmet

Tourney mode για λειτουργία online

Μπορείτε να ανεβάσετε στο διαδίκτυο replay με διάρκεια μικρότερη των 3 λεπτών με ποιότητα 30fps 720p

Έχουν γίνει ρυθμίσεις για την ισορροπία του παιχνιδιού και για να γίνει πιο ευχαριστη η γενικότερη εμπειρία. Το μεγαλύτερο μέρος του παρακάτω ασχολείται με αυτές τις αλλαγές.

LUIGI

Γωνία Dtilt  361 -> 74, KBG 54 -> 65

Fair 9% -> 8%

Sweetspot Super Jump Punch hitbox αυξήθηκε, BKB 40 -> 50

Fireball FAF 40 -> 43

PEACH

Αλλαγές σε οπτικά εφέ και ήχους – καμία αλλαγή στο gameplay

BOWSER

Γωνία Dsmash 60 -> 48

BOWSER JR.

Ζημιά του Cannonball αυξήθηκε: Σε πλήρη φόρτιση 18% -> 20%

DR. MARIO

Usmash KBG 108 -> 117, παραμένει για 1 παραπάνω frame

DONKEY KONG

Το Cargo uthrow έχει πολύ λιγότερο knockback, και μπορεί να συνδυαστεί σε uair

Usmash hitbox 7.5/6.0 μονάδες -> 8.8/7.0 μονάδες

Προσθήκη αφθαρσίας σε χέρια και παλάμες κατά το Fsmash hand/arms στα frames 20-26, μέγεθος hitbox 5.0 units -> 5.7 units

Διάρκεια frames του Dash Attack10-21 -> frames 9-24, FAF 48 -> 41

DIDDY KONG

Usmash 1ο χτύπημα, δυνατότερο knockback

Usmash 2ο χτύπημα, διαφορετική γωνία

Usmash 3ο χτύπημα, αλλαγμένα hitboxes

Dsmash KBG 69/74 -> 72/76

YOSHI

Bair σταματά το autocancelling στο frame 6 αντί του 11

Πολλαπλασιαστής Bair SDI 1.0 -> 0.5, που του επιτρέπει να συνδέεται καλύτερα με άλλες κινήσεις

WARIO

Τοποθέτηση των hitbox στη άλλαξε (?)

ZERO SUIT SAMUS

EntryR άλλαξε – αυτό έχει να κάνει με το animation της εισόδου της στο ματς και δεν έχει κάποιο αποτέλεσμα στο gameplay

LINK

Αλλαγές στην τοποθέστηση των hitboxes του Spin Attack

Dash grab και pivot grab είναι ταχύτερα κατά 1 frame

ZELDA

Jab 2%/2%/2% -> 2.5%/2.5%/3%, τελευταίο χτύπημα BKB 24 -> 35, KBG 150 -> 130

Dtilt 4.5% -> 5.5%

Μειώθηκε το Phantom blindspot

Το Phantom πλέον σπρώχνει τον αντίπαλο

Utilt FAF 33 -> 30

SHEIK

Fair δυνατό 5.5% -> 5%, αδύναμο 4.8% -> 4.5%, KBG 125 -> 132, το hitbox του αδύναμου χτυπήματος έχει πλέον προτεραιότητα έναντι του δυνατού

GANONDORF

Fair παλάμη 17% -> 18%

Fair χέρι 16% -> 17%

Uthrow 7% -> 10%

Dsmash 2ο hitbox 5.5 μονάδες -> 6.5 μονάδες

TOON LINK

Dash grab

Pivot grab είναι κατά 1 frame ταχύτερο

Μείωση της καθυστέρηση κατά την προσγείωση του Nair

KIRBY

Το Fthrow στέλνει τους αντιπάλους πιο πάνω, κάτι που επιτρέπει περισσότερα χτυπήματα για συνέχεια

Fthrow 7% -> 5%

Το Jab 2 συνδέει καλύτερα σε γρήγορο jab

Το Jab finisher γίνεται πιο γρήγορα

Το Inhale έχει ταχύτερο ξεκίνημα/τελική καθυστέρηση κατά 4 frames

META KNIGHT

Τα ίχνη του σπαθιού πλέον αντιστοιχούν στα hitboxes. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΝΙΣΧΥΣΕΙΣ ΣΤΑ HITBOX, ΟΠΤΙΚΑ ΕΦΕ

Προστέθηκαν Hitboxes στο utilt. Πιθανά hitboxes για να ανασηκώνει τους εχθρούς

KING DEDEDE

Το Final Smash άλλαξε ελαφρώς

FOX

Jab 1 KBG 20 -> 40

Jab 2 KBG 50/50 -> 70/80, γωνία 80/80/20 -> 40/76/68. Αυτό σημαίνει οτι το ατελείωτο jab είναι πλέον ανέφικτο

Το γρήγορο jab περιέχει ένα νέο 0.4% hitbox στο frame 3

Διάρκεια Shine attack 1 frame -> 2 frames, μέγεθος  4.0 -> 6.0

Το Blaster έχει λιγότερο τελικό lag

PIKACHU

Thunder Wave γωνία 361 -> 0, είναι ανέφικτο να γίνει ασταματητο

CHARIZARD

Ftilt sweetspot 10% -> 11%, ένα sourspot hitbox έγινε sweetspot hitbox

Το Dtilt έχει ένα wind box για να πετυχαίνει σίγουρα τους αντιπάλους που βρίσκοντεια σε απόσταση αναπνοής

GRENINJA

Ξεκίνημα Water Shuriken 25 frames -> 20 frames

Τελική καθυστέρηση Dthrow 49 frames -> 42 frames, 6% -> 5%

MARTH

Nair 2%/3%/6%/8% -> 3%/4%/7%/9%

Utilt FAF 39 -> 36

Fair καθυστέρηση προσγείωσης 18 -> 16

Bair καθυστέρηση προσγείωσης 19 -> 17

Uair καθυστέρηση προσγείωσης 16 -> 14

Dair καθυστέρηση προσγείωσης 28 -> 24

Dolphin Slash καθυστέρηση προσγείωσης 23 -> 20

Shield Breaker FAF 52 -> 50

Dancing Blade έχει διαφορά 5 frame, δεν είναι ξεκάθαρο αν πρόκειται για ενίσχυση ή αποδυνάμωση

IKE

Uair KBG 100 -> 95, BKB 40 -> 55

Dthrow hitbox ανατοποθετήθηκε ωστε να πετυχαίνει πιο συχνά

ROBIN

Down throw: KBG 50 -> 88, BKB 80 -> 30. Αυτό επιτρέπει περισσότερα χτυπήματα στη συνέχεια

Thunder or Arcthunder (δεν είναι ξεκάθαρο ποιό απο τα δύο) 3% -> 4.5%

Elthunder 9% -> 10.5%

Elthunder+ 11% -> 12.7%

Speed Elthunder 5% -> 5.8%

Levin fair 11% -> 12.5%

Bronze fair 6.6% ->7.5%

Levin μέγεθος usmash 3.2 μονάδες -> 4.3 μονάδες

Uthrow 8% -> 9%

LUCINA

Dancing Blade έχει διαφορά 5 frame, δεν είναι ξεκάθαρο αν πρόκειται για ενίσχυση ή αποδυνάμωση

Nair 2.375%/6.65% -> 3.325%/7.6%

Utilt 6.65%/7.125% -> 7.6%/8.075%

PIT

Μέγεθος Jab finisher 5 μονάδες -> 6 μονάδες

PALUTENA

Fair 7% -> 8%

Έχουν γίνει αλλαγές στη διάρκεια της αθανασίας των Rolls, spotdodge, airdodge

Ftilt μέγεθος 3.8/2.5 μονάδες -> 4.1/2.8 μονάδες, διαχωρίστηκαν σε δύο ξεχωριστά μέρη με KBG 100 -> 65/100, γωνία 361 -> 48/361

Dtilt μέγεθος 2.4/1.9 μονάδες -> 2.7/2.1 μονάδες

Nair μέγεθος 3.0 μονάδες -> 3.4 μονάδες

DARK PIT

Silver Bow 3.3% -> 3.7%

CAPTAIN FALCON

Bair 14% -> 13%

Το γρήγορο jab μετακινήθηκε 0.2 μονάδες πιο μέσα

Το γρήγορο jab finisher μετακινήθηκε κατά 4 μονάδες πιο μέσα

NESS

Dair sweetspot hitbox 3.5 μονάδες -> 3.9 μονάδες και μένει εκεί για 1 ακόμα frame

MR. GAME AND WATCH

Κάτι άλλαξε αλλά κανείς δεν ξέρει ακόμα ακριβώς τι ooOOOooOOOoooo

LITTLE MAC

Jab finisher έρχεται νωρίτερα κατα 1 frame

Πλήρως φορτισμένο Straight Lunge διαρκεί περισσότερο (lol)

Aerial Jolt Haymaker hitbox διαρκεί 2 frames περισότερο

WII FIT TRAINER

Sun Salutation heal 1% > 2%

Utilt 8% -> 10%

Dsmash 10%/8% -> 12%/10%

Fsmash και usmash hitboxes μεγεθύνθηκαν

Fsmash BKB 104 -> 106

Usmash KBG 95/100/110/105 -> 97/102/112/107

Dsmash KBG 107 -> 110

Nair KBG 70/100 -> 72/102

Fair μπρος KBG 100 -> 102

Fair πίσω BKB 60/100 -> 62/102

Bair BKB 98/100 -> 100/102

Uair KBG 80 -> 82

Dair KBG 60/58/100 -> 62/60/102

Header KBG 70 -> 71

Ακυρωμένο Header πέφτει πιο αργά

Grab: hitboxes πλέον φτάνουν πιο κάτω, δίνοντας τη δυνατότητα να πιάσνει κοντούς χαρακτήρες

SHULK

Back Slash frame 31 -> frame 25

Dash attack έχει λιγότερη καθυστέρηση στο τέλος

Uair πρώτο hit έχει νέο hitbox, γωνία 100 -> 100/96, WKB 60 -> 80/60, μέγεθος 5.5 μονάδες -> 6.2/6.0 μονάδες; δεύτερο hit μέγεθος 3.5/5.5 μονάδες -> 3.8/6.5 μονάδες

DUCK HUNT

Jab 1 και 2 έχουν δύο διαφορετικά hitboxes, μάλλον για να συνδέονται καλύτερα

Gentleman 4% -> 5%, KBG 130 -> 125, BKB 40 -> 50, μέγεθος 5.0 μονάδες -> 5.8 μονάδες, μετακινήθηκε προς τα πάνω κατά μία μονάδα

Rapid jab finisher hitbox δεν απλώνεται κάθετα πλέον

Fsmash hitbox 2 & 3 μεγέθη 4.5/5.1 μονάδες -> 5.2/7.0 μονάδες

SONIC

Fsmash KBG 106 -> 101

MEGAMAN

Ταχύτερο ξεκίνημα και περιστροφή στη Leaf Shield

PAC-MAN

Trampoline 5% hit έρχεται 1 frame αργότερα

Το Trampoline δε μπορεί πλέον να στείλει χαρακτήρες μέσα απο τα γραφικά της πίστας

Το Hydrant glitch επέστρεψε – πρώτη φορά που συμβαίνει κάτι τέτοιο απ’όσο ξέρουμε

MEWTWO

Shadow Balls 1.5% -> 2%,

Fthrow συνολική ζημιά 10.5% -> 13%

Dsmash KBG 112 -> 118

Ftilt χωρίς γωνία είναι πιο σύντομο κατά 1 frame

LUCAS

Ftilt sweetspot 4.0 μονάδες -> 4.4 μονάδες, sourspot 2.0 μονάδες -> 2.2 μονάδες

Dtilt μεσαίο hitbox KBG 50 -> 45, γωνία 0 -> 40; κοντινό hitbox BKB 10 -> 18, γωνία 70 -> 76: τώρα μπορεί να συνδυαστεί με τον εαυτό του και να οδηγήσει σε λαβή

Fair sourspot 8% -> 9%, μέγεθος hitbox 3.8 μονάδες -> 3.3 μονάδες

Grab 2.5/2.4 μονάδες -> 3.0/2.8 μονάδες

Μέγεθος PK Thunder 3.5 μονάδες -> 3.8 μονάδες

ROY

Το Blazer έχει περισσότερα hitboxes για συνδυασμούς

RYU

Tatsumaki frame 10 -> frame 11 (υποθέτω)

MII BRAWLER

Fair 3% -> 4%

Uair 9% -> 8%

Ultimate Uppercut: μεγαλύτερα hitboxes, KBG 82 -> 100. Μέγιστη φόρτιση: 22%/17% -> 23%/16%, KBG 79 -> 80

Burning Dropkick BKB 76/69 -> 85/78

MII GUNNER

Laser Blaze 3.6% -> 4%

Lunar Launch γωνία hitbox 70 -> 55

Uair τελευταίο hit 3% -> 4%

MII SWORDFIGHTER

Usmash αλλαγμένοι συγχρονισμοί των hitbox

Blurring Blade: Επαναλαμβανόμενα hits WKB 10 -> 22, μέγεθος τελικού hitbox 4.5 μονάδες -> 5.1 μονάδες

Το Grounded Slash Launcher διαρκεί για 2 επιπλέον frames

Το Chakram έχει μικρότερη τελική καθυστέρηση

Light Shuriken 1.2%/3.2%/4.8%/8.8% -> 2%/4%/6.6%/10%

ΕΞΑΚΡΙΒΩΜΕΝΟΙ ΧΩΡΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ (PROJECTILES, LUMA, PIKMIN ΔΕΝ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ)

Mario

Falco

Villager

Olimar

Jigglypuff

ROB

Rosalina

Samus

Lucario

Mega Lucario

Giga Bowser

Giga Mac

Wario-Man

Super Smash Bros. for Wii U/3DS – αλλαγές στις παραμέτρους των χαρακτήρων με το νέο 1.1.0 patch

| Νέα | 0 Comments
About The Author
-

Ένας βάρβαρος που βγήκε από τη σπηλιά του στο Βορρά για να γράψει για Νιτέντα. Συμφιλιωμένος πλέον με ξυράφια και ψαλίδια, τριγυρνάει τις νύχτες για αθώα θύματα να προσηλυτίσει στο μαγικό κόσμο των video games. Ο γνωστός MasterV ξαναχτυπά.

Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων