Νέα για την ενημέρωση 1.1.6 στο Super Smash Bros. for Wii U & 3DS

19 Μαΐ

smash_bros_wii_u_3ds-656x314

Φαίνεται πως οι servers της Nintendo δεν γλιτώνουν από τους θηρευτές δεδομένων (data miners) οι οποίοι βρήκαν πρόσβαση στα δεδομένα της ενημέρωσης 1.1.6. Απ’ ότι δείχνουν τα πράγματα η ενημέρωση αυτή επηρεάζει μόνο έναν χαρακτήρα, τη Bayonetta, με πολύ άσχημο τρόπο.

H ευχή πολλών παραπονούμενων παιχτών φαίνεται πως γίνεται πραγματικότητα διότι με την πρώτη ματιά είναι εμφανές πως όλες οι αλλαγές της ενημέρωσης 1.1.6 μειώνουν τις δυνατότητες της Bayonetta. Οι κινήσεις που έχουν υποστεί αλλαγές είναι η κάτω επίθεση (Dtilt), η μπροστά εναέρια (Fair), η κάτω εναέρια (Dair), οι 2 πλάγιες ειδικές επιθέσεις, κανονική και διαγώνια, (After Burner kick) και η πάνω ειδική επίθεση, και για τις δύο χρήσεις (Witch Twist). Μελετώντας τις αλλαγές βλέπουμε μικρότερα hitboxes, λιγότερη ζημιά και αργότερα frames, αλλαγή σε γωνίες και αύξηση του knockback σε κινήσεις που μειώνουν τις δυνατότητες για combos.

Πολλοί σπεύδουν να πουν για την συντριβή της Bayonetta, αλλά καλό θα ήταν να περιμένουν να δούμε στην πραγματικότητα πόσο διαφορετική είναι. Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα πρέπει να διοφοροποιηθεί ο τρόπος παιχνιδιού κυρίως με τα combo που ξεκινούσαν από το έδαφος και έφταναν ως την κορυφή και πολλές φορές το knock out. Η Bayonetta έχει ακόμα το Witch Time το οποίο θα πρέπει να γίνει ακόμα πιο σημαντικό εργαλείο καθώς και διαβάσματα σε airdodges και DI για τιμωρία με Smash Attacks.

Ας μην ξεχνάμε ότι και παλαιότερα με τον Diddy Kong και τη Sheik πολλοί είχαν την ίδια απόλυτη άποψη για κατακρεούργηση των χαρακτήρων, αλλά όσοι τους χρησιμοποιούσαν ακόμα απέδειξαν πως ενώ έχασαν την (υπερβολική ίσως) δύναμή τους, είναι ακόμη τρομερά ανταγωνιστικοί σε υψηλό επίπεδο.

Τέλος, ορισμένοι μιλάνε και για μικρές αλλαγές σε ορισμένα στάδια, αλλά όχι κάτι που να επηρεάζει το παιχνίδι.


Αυτές είναι οι τεχνικές αλλαγές όπως έχουν καταγραφεί έως τώρα:

Dtilt:
Hitbox Size: 3.5 -> 2.8
FAF: 36F -> 38F

Fair:
First Hit Damage: 3.8 -> 3
Second Hit Damage: 2.8% -> 2.2%
Third Hit:
KBG: 82 -> 68
Autocancel Frame: 32> -> 33>
FAF: 36 -> 37

Dair Landing Hit KBG: 140 -> 135

After Burner Kick:
Upwards Kick:
All Hitboxes SDI Multiplier: 1 -> 2
Early Hit KBG: 40 -> 50
Normal Hit KBG: 30 -> 38
Late Hit KBG: 100 -> 112
Divekick:
Damage: 8% -> 6.5%
Angle: 80° -> 60°
Hitbox Size: 6.5 -> 4.5
SDI Multiplier: 1 -> 2

Witch Twist:
All Hitboxes SDI Multiplier: 1 -> 2
Early Middle Hit:
Upper Hitbox:
KBG: 100 -> 97
WKB: 160 -> 140
Hitbox Y Position: 24 -> 21
Both Hitbox Sizes: 8 -> 7
Middle Middle Hit:
Upper Hitbox Y Position: 24 -> 21
Both Hitbox Sizes: 8 -> 7
Late Middle Hit:
Upper Hitbox Y Position: 24 -> 21
Lower Hitbox WKB: 160 -> 135
Both Hitbox Sizes: 8 -> 7
Last Hit (First Use):
KBG: 105 -> 80
BKB: 50 -> 55
Hitbox Size: 9 -> 8.5
Hitbox Y Position: 20 -> 19
Last Hit (Second Use):
KBG: 30 -> 50
Hitbox Size: 9 -> 8.5
Hitbox Y Position: 20 -> 19


Πηγές:

SmashBoards

Νέα για την ενημέρωση 1.1.6 στο Super Smash Bros. for Wii U & 3DS

About The Author
-

Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων