Τα σχέδια της Nintendo για σταθερή ροή τίτλων στο Switch

24 Οκτ
Τα σχέδια της Nintendo για σταθερή ροή τίτλων στο Switch

Το 4Gamer δημοσίευσε μια νέα συνέντευξη με τον παραγωγό του Super Mario Odyssey, Yoshiaki Koizumi.

Πέρα από το παιχνίδι, συζήτησαν γενικότερα για το Switch.

 

Η συζήτηση του Koizumi με το 4Gamer

Πριν ξεκινήσουμε, να επισημάνουμε πως το Koizumi ήταν ο επιβλέπων παραγωγός του υλισμικού της κονσόλας.

Εν πάσει περιπτώσει, προς το τέλος της συνέντευξης, το 4Gamer ανέφερε πως το το Switch έχει ένα μεγάλο αριθμό από σημαντικά παιχνίδια για τον πρώτο χρόνο κυκλοφορίας του. Ο ιστότοπος μάλιστα έφτασε σε σημείο να πει για την ποικιλία πως η Nintendo κατάφερε να συμπιέσει ένα τυπικό πενταετή κύκλο ζωής μιας κονσόλας, σε ένα μόνο χρόνο.

 

Απαντώντας, ο Koizumi σημείωσε πως το ξεκίνημα της ζωής μια κονσόλας έχει καίρια σημασία για την εγκαθίδρυσή της. Είναι σημαντικό όχι μόνο να υπάρχει ποσότητα λογισμικού, αλλά και το πόσο χρόνο χρειάζονται οι άνθρωποι για να ικανοποιηθούν από τα παιχνίδια. Το Switch κυκλοφόρησε στην αγορά το Μάρτιο, αντί για το τέλος του χρόνου. Στις γιορτές, η μάχη για πωλήσεις είναι στο αποκορύφωμά της και η Nintendo ήθελε να αποδώσει την ιδέα του Switch gaming πριν τις γιορτές.

O Koizumi συνέχισε μιλώντας για το πώς τα παιχνίδια της Nintendo ανταποκρίνονται σε διαφορετικές ανάγκες. Με το Zelda: Breath of the Wild, η Nintendo ήθελε να νιώσει ο κόσμος την έκπληξη του Switch. Δηλαδή την εμπειρία του home console-quality gaming, στο δρόμο. Το 1-2-Switch στοχεύει στον πειραματισμό με τα Joy-Con. Το Mario Kart 8 Deluxe στοχεύει στην ιδέα του να μοιράζεται ο κόσμος τα χειριστήρια. Το Splatoon 2 έχει στόχο να αποδώσει τη διασκέδαση του τοπικού multiplayer. Το ARMS είναι ένας τρόπος να δείξει η Nintendo πως δημιουργεί νέα IPs. Η εταιρεία επίσης υπολόγισε το timing της κυκλοφορίας του  Super Mario Odyssey, με το Xenoblade Chronicles 2 να ετοιμάζεται για όσους αναζητούν ένα κανονικότατο και πλήρες RPG. Ο Koizumi βέβαια σημείωσει πως είναι αρκετά μεγάλη η προσπάθεια που απαιτείται για να «χωρέσουν» όλοι αυτοί οι τίτλοι στο πρόγραμμα.

Το 4Gamer ρώτησε αν είναι σημαντικός ο ρόλος του κάθε παιχνιδιού για το timing της κυκλοφορίας του. Ο Koizumi απάντησε καταφατικά.

Το 4Gamer έκλεισε το θέμα αυτό με μερικές ανησυχίες. Πως δηλαδή η Nintendo δε θα μπορέσει να συντηρήσει τους ρυθμούς κυκλοφορίας των παιχνιδιών. Ειδικά αν αναλογιστεί κανείς το γεγονός οτι πολλοί από τους σημαντικότερους τίτλους της εταιρείας έχουν ήδη κυκλοφορήσει. Ο Koizumi απάντησε λέγοντας πως τα παιχνίδια κατασκευάζονται με τρόπο που να προωθεί τη διατήρηση του σταθερού ρυθμού κυκλοφοριών. Επίσης, είπε πως η Nintendo έχει ακόμη αρκετά IPs που δεν έχει φέρει στο προσκήνιο. Τέλος, πρόσθεσε πως θα υπάρχουν πολλοί τίτλοι από μέρους των third-parties. Οπότε καλό είναι να κοιτάμε στο μέλλον και τις δικές τους συνεισφορές στον κατάλογο παιχνιδιών για το Switch.

Τα σχέδια της Nintendo για σταθερή ροή τίτλων στο Switch

About The Author
-

Ένας βάρβαρος που βγήκε από τη σπηλιά του στο Βορρά για να γράψει για Νιτέντα. Συμφιλιωμένος πλέον με ξυράφια και ψαλίδια, τριγυρνάει τις νύχτες για αθώα θύματα να προσηλυτίσει στο μαγικό κόσμο των video games. Ο γνωστός MasterV ξαναχτυπά.

Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων