Το Payday 2 κυκλοφορεί ήδη στο Switch εδώ και μερικές μέρες. Το Digital Foundry ξαναχτύπησε με μια εις βάθος έρευνα για την έκδοση στην αγαπημένη σας κονσόλα.
Για να δούμε τι θα δούμε:
Σας είχαμε ήδη δείξει μια πρώιμη σύγκριση μεταξύ των εκδόσεων του Payday για Switch, PS4 και X360. Όπως πάντα, το Digital Foundry το ψάχνει πιο βαθιά και ξεκινά με μια ματιά στην ανάλυση του παιχνιδιού. Όταν παίζετε docked, το Payday 2 τρέχει σε ανάλυση 1600×900, ενώ σε 720p όταν παίζετε σε portable mode.
Η τεχνική ανάλυση του Payday 2 στο Switch
Όπως θα παρατηρήσατε κι από το παλαιότερο βίντεο που σας δείξαμε, υπάρχουν μερικές διαφορές μεταξύ των εκδόσεων. Ναι μεν το Payday 2 τρέχει με σταθερή και όχι δυναμική ανάλυση (όπως συμβαίνει με πολλά παιχνίδια στο Switch), αλλά υπάρχουν υποχωρήσεις σε άλλους τομείς. Το καλό είναι πως δεν έχουν γίνει υποχωρήσεις όσον αφορά τη γεωμετρία της κάθε πίστας, ούτε έχει αφαιρεθεί περιεχόμενο, ενώ είναι φανερό πως δεν πήραμε την PS360 port αυτή τη φορά (όπως θα γίνει με το Attack on Titan 2).
Έχει επίσης αφαιρεθεί (καλώς κατά τη γνώμη μας) το chromatic abberation. Σε περίπτωση που δεν παίζετε καινούρια παιχνίδια σε PC, θα σκέφτεστε: Τι είναι το chromatic aberration; Πρόκειται για ένα φίλτρο που κάνει προσομοιώνει το “Colour Bleeding”, που συνέβαινε σε παλιές τηλεοράσεις. Ναι, σύμφωνα με τους καλλιτέχνες των σύγχρονων γραφικών, φτάσαμε στην εποχή του Ultra HD για να έχουμε ποιότητα εικόνας 1993.
Τα σκαλώματα όμως δεν αργούν να ξεκινήσουν. Όπως συμβαίνει και στην έκδοση για PS4, το παιχνίδι στο Switch έχει χαμηλότερη ποιότητα texture filtering (κάτι που είχαμε σημειώσει και την τελευταία φορά). Και τα textures τα ίδια όμως είναι χαμηλότερης ποιότητας στο Switch, ενώ το ίδιο παρατηρείται και με την συνολική ποιότητα των σκιών. Από την άλλη βέβαια, όπως σημειώνει και το Digital Foundry, αυτά δεν είναι πράγματα που θα παρατηρήσετε κατά τη διάρκεια της δράσης.
Αυτό όμως που θα παρατηρήσετε μέσα στη δράση είναι το framerate. Το Payday 2 στο Switch, όπως και στις άλλες κονσόλες, στοχεύει στα 30 FPS. Το κακό είναι οτι είναι ασταθές και υπάρχουν συχνές πτώσεις στα 20FPS. Το πρόβλημα εμφανίζεται ειδικά σε πολύ «βαριές» και «γεμάτες» σκηνές και είναι ακόμη πιο έντονο σε portable mode. Το χειρότερο είναι οτι η ταχύτητα του παιχνιδιού έχει σχέση με το framerate. Τι σημαίνει αυτό; Οτι όποτε υπάρχουν framedrops, το παιχνίδι αρχίζει να τρέχει πιο αργά. Τα παλιά, καλά slowdowns του SNES δηλαδή.
Μπορείτε να δείτε την πληρη ανάλυση του Digital Foundry στο βίντεο που ακολουθεί: