Η τεχνική ανάλυση του Rocket League

21 Δεκ
Η τεχνική ανάλυση του Rocket League

To Digital Foundry ξαναχτύπησε, αυτή τη φορά με μια τεχνική ανάλυση για το Rocket League στην αγαπημένη σας κονσόλα.

Πάμε να δούμε τι μας περιμένει!

 

Rocket League στο Switch – Η πλήρης τεχνική ανάλυση

Η πρώτη και σημαντικότερη προτεραιότητα για τη μεταφορά του Rocket League είναι τα σταθερά 60 frames per second. Κατά τη γνώμη μας, αυτή είναι η σωστή προσέγγιση για ένα τέτοιο παιχνίδι. Προφανώς, η ομάδα της μετατροπής έπρεπε να κάνει κάποιους συμβιβασμούς στα γραφικά του παιχνιδιού.

Σύμφωνα με τα σχόλια που υπάρχουν στο βίντεο, φαίνεται πως η ανάλυση έγινε μετά το τελευταίο patch. Εν πάσει περιπτώσει όμως, πάμε στους αριθμούς. Το παιχνίδι, όταν παίζετε docked, τρέχει στα 720p. Ωστόσο, το Rocket League αξιοποιεί δυναμικά προσαρμόσιμη ανάλυση, οπότε αυτό σημαίνει οτι μπορεί να πέσει και χαμηλότερα, ειδικά αν μιλάμε για το portable mode.

Μιλώντας για portable mode, το παιχνίδι έχει διάφορες εκπτώσεις για να διατηρήσει το υψηλό και σταθερό framerate που απαιτείται. Αυτό σημαίνει πως απουσιάζουν πολλά οπτικά εφέ, όπως αντανακλάσεις, φωτισμοί, σκιές και anti-aliasing.

Συγκριτικά με την έκδοση για το PS4, η ποιότητα του texture filtering είναι χαμηλότερη. Από την άλλη μεριά, αυτό δεν είναι κάτι που έχει ιδιαίτερη σημασία, καθώςθα ήταν δώρον άδωρον να υπάρχει 16x anisotropic filtering από τη στιγμή που το παιχνίδι δεν ξεφεύγει από τα 720p στο μέγιστο. Απουσιάζουν επίσης κάποια ήσσονος σημασία εφέ, όπως light shafts και το εφέ του χόρτου που εμφανίζεται μόνο στα μενού.

Άξιζαν όμως όλες αυτές οι οπισθοχωρήσεις; Η απάντηση είναι, γενικά, ναι. Το παιχνίδι σε γενικές γραμμές παραμένει σταθερότατα κολλημένο στα 60. Υπάρχουν όμως μικρές πτώσεις όταν υπάρχουν πολλά alpha effects (αυτά είναι τα εφέ διαφάνειας) πολύ κοντά στην κάμερα. Όταν, φερ’ ειπείν, ανατιναχτεί το δικό σας όχημα, θα υπάρξει μια ανεπαίσθητη πτώση του ενός frame. Όπως καταλαβαίνετε, δεν είναι κάτι σημαντικό και θα μπορείτε να παίξετε άνετα, είτε μόνος σας, είτε online.

Αυτό που είναι σημαντικό, είναι το framerate στο splitscreen multiplayer. Αν επιχειρήσετε να παίξετε με κάποιο φίλο σας, θα δείτε τα frame rates να πέφτουν γύρω στα 45 FPS.

Δείτε το βίντεο του Digital Foundry, παρακάτω!

Η τεχνική ανάλυση του Rocket League

About The Author
- Ένας βάρβαρος που βγήκε από τη σπηλιά του στο Βορρά για να γράψει για Νιτέντα. Συμφιλιωμένος πλέον με ξυράφια και ψαλίδια, τριγυρνάει τις νύχτες για αθώα θύματα να προσηλυτίσει στο μαγικό κόσμο των video games. Ο γνωστός MasterV ξαναχτυπά.

Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων