[TGS 2016] Παρουσίαση του Monster Hunter Stories

04 Οκτ
[TGS 2016] Παρουσίαση του Monster Hunter Stories

Monster Hunter Stories είναι ένα από τα πιο αναμενόμενα παιχνίδια για το Nintendo 3DS το οποιό έρχεται σύντομα στην Ιαπωνία, στις 8 του Οκτώβρη. Στην επίδειξη ηλεκτρονικών παιχνιδιών τής Capcom, στο Τόκιο 2016 αρκετοί περίμεναν σε ουρά για να το δοκιμάσουν.

Στην επίδειξή του Monster Hunter Stories παρουσιάστηκαν trailers του παιχνιδιού (τα οποία υπάρχουν στη Ιαπωνική ιστοσελίδα της Capcom και στο Youtube) και ορισμένες εξηγήσεις σχετικά με το σύστημα παιχνιδιού. Μετά από αυτό, έδωσαν δέκα λεπτά χρόνο στον κάθε ένα για να το δοκιμάσει.

Ο στόχος του demo ήταν να μαζέψεις δύο διαφορετικά αυγά, τα οποία όταν εκκολαφτούν να σου δώσουν τον Otomon, και να αντιμετωπίσεις τον αρχηγό (boss) τον Khezu. Τα αυγά βρίσκονται μέσα σε σπηλιές τεράτων, αλλά μόλις αρχίσετε το παιχνιδι θα πρέπει να προχωρήσετε αρκετά για να φτάσετε σε φωλιά τεράτων. Όταν φτάσετε στην φωλιά, το τέρας μπορεί να κοιμάται ή να είναι ξύπνιο, αλλά αν θα ξυπνήσει και σας εντοπίσει, θα σας ακολουθήσει και αν το αγγίξτε θα ενεργοποιηθεί η μάχη.

Το περιεχόμενό ενός αυγού εξαρτάτε από τον φύλακα της φωλιάς, αν υπάρχει. Για παράδειγμα, αν ο φύλακας είναι ένα Lagombi, τότε από το αυγό που θα πάρεις από αυτή την φωλιά θα εκκολαφθεί ένα Lagombi. Μπορείτε να έχετε πολλαπλές ευκαιρίες με το τι θα εκκολαφθεί από ένα αυγό χρησιμοποιώντας τα Otomon slots. Υπάρχουν πολύ περισσότερες λειτουργείς σε αυτό το σύστημα τις οποίες λογού περιορισμένου χρόνου δεν τις έδειξαν στην επίδειξη.

Monster Hunter Gameplay

Μόλις έχετε αποκτήσει το αυγό, μπορείτε να το μεταφέρετε σιγά-σιγά με τα δύο χέρια όπως ακριβώς συμβαίνει και στα παλιότερα παιχνίδια Monster Hunter. Απλά πηγαίνετε έξω από τη φωλιά για να προσθέσετε το αυγό στο χώρο των αντικείμενων (inventory), και δεν θα χρειαστεί να το κουβαλάτε πια.

To Monster Hunter Stories διαθέτει ένα σύστημα αντιμετωπίσεις τεράτων με το οποίο καθώς περπατάς αν αγγίξεις κάποιο τέρας ενεργοποιείτε το πεδίο μάχης. Μπορείτε να πατέ κρυφά πίσω από κάποιο τέρας και να του επιτεθείτε στην πλάτη με δυνατότερο χτύπημα χωρίς να σας πάρει είδηση αλλα θα πρέπει να είστε προσεκτικοί γιατί μπορεί να συμβεί το ίδιο με εσάς, ένα τέρας να σας χτυπήσει πισώπλατα με δυνατότερο χτύπημα χωρίς να το πάρετε είδηση.

Μέσα σε μια μάχη, θα έχετε χαρακτήρες: τον χαρακτήρα σας και ένα Otomon. Μπορείτε επίσης, να έχετε πολλά Otomon μαζί σας και να τα αλλάζετε όποτε απαιτείται. Τα Otomon έχουν ΑΙ (Artificial Intelligence) αυτό σημαίνει oτι παλεύουν από μόνα τους (δεν μπορείτε να τα ελέγξετε), αλλά μπορείτε να επιλέξετε το δικό σας στυλ επίθεσης.

Υπάρχουν κάποιες δυσκολίες στο σύστημα μάχης, όπως οι συγκρούσεις που συμβαίνουν τυχαία, και μερικές φορές σας ζητάει να πατήσετε το κουμπί “A” για να αποκτήσετε πλεονέκτημα εναντίων του εχθρού. Ο πιο σημαντικός παράγοντας εδώ είναι η μπάρα Bond (Bond Guage), η οποία βρίσκεται στη μέση της κάτω οθόνης. Αυτή γεμίζει όταν όλα τα Otomon που μεταφέρετε μαζί σας χρησιμοποιήσουν αυτό το πλεονέκτημα, πατώντας το κουπί “Α” ενάντιων του εχθρού. Όταν αυτή μπάρα γεμίσει εντελώς θα μπορείτε να την χρησιμοποιήσετε για να κάνετε ένα πολύ ισχυρό χτύπημα εναντίον ενός εχθρού.

Όπως καταλάβατε το σύστημα μάχης σε αυτό το παιχνίδι δεν είναι εύκολο. Όχι μόνο όπως περιγράψαμε ποιο πάνω άλλα επίσης όταν ένα Otomon κάνει κάποιο λάθος (για παράδειγμα, να αποτύχει να πληγώσει ένα εχθρό με ισχυρό χτύπημα), το Otomon θα πληγωθεί πολύ άσχημα έτσι θα πρέπει να είσαστε προσεκτικοί στην ζωή (HP) τους και να τους δίνεται φίλτρα (potions) τακτικά.

Δυστυχώς λόγω περιορισμένου χρόνου που είχαν στην επίδειξη έδειξαν πολύ λίγες λειτουργείς από όσες έχει το παιχνίδι, και μέσα σε μια μάχη άλλα και στο περιβάλλον του παιχνιδιού γενικά και τώρα περιμένουμε την επίσημη κυκλοφορία του Monsters Hunter Stories με ανυπομονησία.

[TGS 2016] Παρουσίαση του Monster Hunter Stories

| 3DS, New 3DS/2DS | 0 Comments
About The Author
-

Kατηγορίες

Nintendo Next Newsletter

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο newsletter του Nintendo Next για τα τελευταία νέα και τουρνούα στα παιχνίδια της Nintendo.

Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων