Το PC Gamer μίλησε πρόσφατα με μερικούς indies.
Το θέμα της συζήτησης ήταν το πώς είναι οι πωλήσεις των indie games στο Switch σε σύγκριση με το Steam.
O Tyler Sigman της ομάδας ανάπτυξης του Darkest Dungeon, Red Hook Studios, ο Tommy Refenes της Team Meat (Super Meat Boy) και Brjann Sigurgeirsson της Image & Form (SteamWorld Dig 2) μίλησαν στον ιστότοπο. Πάμε να δούμε τι είπαν:
Tyler Sigman (Darkest Dungeon):
Βασικά προσπαθήσαμε να μην έχουμε προσδοκίες. Ελπίζαμε πολύ στο Steam γιατί γύρω από αυτό χτίσαμε την επιχείρησή μας και είχαμε μείνει απένταροι όταν κυκλοφόρησε το παιχνίδι. Με το Switch, ήταν πιο πολύ ένα ταξίδι στο άγνωστο. Δε χτίσαμε κάποιο business plan γύρω από αυτό. Στη χειρότερη, σκεφτήκαμε πως δε θα πουλήσει καλά και δε θα χάσουμε τίποτα. Ήταν όμως μια πολύ ευχάριστη έκπληξη και τώρα το σκεφτόμαστε περισσότερο.
Είναι πάντα δύσκολη μια σύγκριση με το Steam γιατί είχαμε μια τεράστια προώθηση μέσω του Early Access. Πέρασαν και πολλά χρόνια. Είναι ένα πολύπλευρο ερώτημα. Το Steam παραμένει η μεγαλύτερη δίοδος για εισόδημα, αλλά είμαστε πολύ ευτυχισμένοι με τις πωλήσεις του Switch. Μέχρι στιγμής, το Switch αντιστοιχεί στο 7% των συνολικών μας εσόδων. Είναι μια πολύ καλή αρχή. Πολύ, πολύ καλή. Είχαμε λοιπόν μια δυνατή αρχή που έπεσε αρκετά. Παρόλο όμως που τα πράγματα είναι πιο ήσυχα, οι καθημερινές πωλήσεις στο Switch ήταν υψηλότερες απ’ όσες στο Steam για μια περίοδο. Κάθε φορά που οτιδήποτε πλησιάζει το Steam, ενθουσιαζόμαστε. Το παιχνίδι κυκλοφορεί μόλις ένα μήνα και δύο μέρες και ήδη αντιστοιχεί στο 7% των συνολικών μας εσόδων. Είναι πολύ μεγαλύτερο από το αναμενόμενο. Είμα πολύ περίεργος να δούμε πως θα πάνε τα πράγματα με τις εκπτώσεις.
Tommy Refenes Super Meat Boy:
Υπέθεσα πως οι πωλήσεις θα ήταν λίγο καλύτερες από αυτές της Wii U version, η οποία δεν πήγε καλά. Θεώρησα πως θα άξιζε το κόστος η μεταφορά και πως θα είχα κι ένα μικρό κέρδος. Το Super Meat Boy πούλησε μεν καλά στο Switch, αλλά και πάλι ήταν περίπου στο 15% του ντεμπούτου του στο PC το 2010. Δεν είναι δίκαιη σύγκριση, γιατί το παιχνίδι είναι παλιό, η περίοδος της κυκλοφορίας παίζει ρόλο κλπ. Οι πωλήσεις του Super Meat Boy στο PC τον πρώτο μήνα ήταν παλαβές. Στο Switch είναι επίσης παλαβές για ένα παιχνίδι 8 χρονών. Το ντεμπούτο στο XBox Live Arcade ήταν επίσης καλό, αλλά η Team Meat έβγαλε περισσότερα χρήματα στην κυκλοφορία του στο Switch απ’ όσο η κυκλοφορία του στο XBLA.
Brjann Sigurgeirsson (SteamWorld Dig 2):
Μπορούμε να πούμε πως στο Switch πουλήσαμε πολλαπλάσιες ποσότητες σε σχέση με το Steam. Περίπου 5 με 10 φορές περισσότρο.
Μπορείτε να διαβάσετε το πλήρες άρθρο του PC Gamer εδώ.
Οι προ-παραγγελίες του Monster Boy για το Switch ξεπερνούν αυτές του PS4 κατά 10:1
Αυτό τουλάχιστον ανακοίνωσε η εταιρεία ανάπτυξης, FDG Entertainment, σχετικά με τις προ-παραγγελίες της λιανικής έκδοσης του Monster Boy.
Monster Boy pre-order stats so far: #NintendoSwitch vs #PS4 is 10:1 (!!) @NintendoAmerica is dominating pre-orders by factor 10! 😮 #MonsterBoyGame #WonderBoy pic.twitter.com/O5Tqpc7v6Y
— FDG Entertainment (@FDG_Games) March 15, 2018