Valkyria Chronicles 4: Ο παραγωγός μιλά για το παιχνίδι!

27 Νοέ
Valkyria Chronicles 4: Ο παραγωγός μιλά για το παιχνίδι!

Μετά την ανακοίνωση του Valkyria Chronicles 4, η SEGA δημοσίευσε μια επίσημη συνέντευξη.

Ο παραγωγός Kei Mikami μας μίλησε για το παιχνίδι! Πάμε να δούμε:

 

 

Πότε ξεκίνησε η ανάπτυξη του Valkyria Chronicles 4;

Πάνε δύο χρόνια από την επίσημη έναρξη της ανάπτυξης. Μπορεί και λίγο περισσότερο, αν συμπεριλάβουμε και το χρόνο που πέρασε ο διευθυντής μας, κ. Yamashita, στη φάση του σχεδιασμού.

 

Τι σας έφερε πίσω στον κόσμο του Valkyria Chronicles 4;

Ο στόχος αυτού του Valkyria Project είναι να επεκτείνουμε τη σειρά σε παγκόσμια κλίμακα. Δεν έχουμε κυκλοφορήσει ένα mainline τίτλο από το νούμερο 3, το 2011. Στόχος μας από την αρχή ήταν να προσελκύσουμε νέο κοινό σε όλο τον κόσμο. Το όραμά μας είναι να επιστρέψουμε στις ρίζες του αρχικού Valkyria Chronicles, χτίζοντας πάνω στις βελτιώσεις της σειράς. Το Valkyria Chronicles 4 είναι η ολοκλήρωση όλων όσων έχουμε μάθει μέχρι τώρα.

Ξεκινήσαμε στήνοντας τα θεμέλια αυτού του παιχνιδιού με το Valkyria Chronicles Remastered για το PS4. Σκοπός μας ήταν να επιτρέψουμε στους fans να ζήσουν τις απαρχές του Valkyria Chronicles και το βασικό gameplay σε next-gen κονσόλες. Στη συνέχεια προχωρήσαμε με ένα νέο παιχνίδι της σειράς. console before moving forward with a brand-new numbered entry to the main series.

 

Τι ενέπνευσε την ιστορία, τους χαρακτήρες και το σκηνικό;

Τα Valkyria Chronicles 2 και 3 κυκλοφόρησαν αποκλειστικά στο PSP, που ήταν πολύ επικερδής κονσόλα στην Ιαπωνία. Η θεματολογία, οπότε, στόχευε το ιαπωνικό μας κοινό, όπως το σχολικό περιβάλλον ή μια φανταστική ομάδα ειδικών δυνάμεων. Αυτή τη φορά, επιστρέψαμε στο πιο προσγειωμένο στρατιωτικό σκηνικό του πρώτου παιχνιδιού. Απομακρυνθήκαμε λοιπόν από υπερστρατιώτες με υπερφυσικές δυνάμεις. Εδώ θα βρείτε πιο ανθρώπινους χαρακτήρες, σαν αυτούς που θα μπορούσατε να συναντήσετε στην καθημερινότητά σας.

Συγκεντρώσαμε υλικό αναφοράς, μελετώντας αμέτρητες καταθέσεις στρατιωτών που πήραν μέρος στο Β’ Π.Π. Έτσι, μάθαμε για στρατιώτες που δεν έχασαν ποτέ την ελπίδα, ακόμη και στα χειρότερα. Ίσως ήταν η νεότητά τους που τους επέτρεψε να κρατήσουν τη θετικότητά τους. Αυτές οι ιστορίες στρατιωτών που είχαν όνειρα, που κατέστρεψε η σκληρή πραγματικότητα του πολέμου και στη συνέχεια στάθηκαν σθεναρά ενάντια στις συνθήκες, μας επηρέασε σε πολύ βαθύ συναισθηματικό επίπεδο.

 

Πώς διαφέρει το Valkyria Chronicles 4 από την υπόλοιπη αριθμημένη σειρά;

Τα πρώτα Valkyria Chronicles εστίασαν στη μικρή χώρα της Gallia. Αυτή τη φορά, ο κόσμος επεκτείνεται για να αποκαλύψει μια επική ιστορία που καλύπτει το πλήρες εύρος του Β’ Ευρωπαϊκού Πολέμου. Αναπαράγαμε μια παγκόσμια ιστορία που βασίζεται ελαφρώς στις πρώτες γραμμές του Ανατολικού Μετώπου και θέλουμε να ζήσετε μια διαφορετική πλευρά της Ευρωπαϊκής σύγκρουσης. Πώς επηρέασε τις άλλες χώρες ο πόλεμος; Τι υπάρχει πέρα από το μέτωπο της Gallia; Ανακαλύψτε τον παγκόσμιο αντίκτυπο του EWII μέσα από τις βελτιώσεις και αφηγηματικές καινοτομίες του νέου παιχνιδιού.

 

Τι είναι καινούριο με το Canvas system;

Το νέο υλισμικό μας επέτρεψε να ξαναβάψουμε τα πανέμορφα γραφικά που αγαπάτε με νέο φως. Για να βελτιώσουμε την χειροποίητη αισθητική της νερομπογιάς, κάναμε τις σκιές πιο βαθιές. Έτσι, τα χρώματα ξεπροβάλλουν περισσότερο. Προσθέσαμε επίσης real-time environmental effects — σαν τις πατημασιές σας στο χιόνη, ή τα κύματα της ζέστης που παραμορφώνουν τον αέρα γύρω σας. Έτσι, δίνουμε την αίσθηση πως είστε εκεί ο ίδιος.

 

 

 

 

Πηγή

Valkyria Chronicles 4: Ο παραγωγός μιλά για το παιχνίδι!

About The Author
-

Ένας βάρβαρος που βγήκε από τη σπηλιά του στο Βορρά για να γράψει για Νιτέντα. Συμφιλιωμένος πλέον με ξυράφια και ψαλίδια, τριγυρνάει τις νύχτες για αθώα θύματα να προσηλυτίσει στο μαγικό κόσμο των video games. Ο γνωστός MasterV ξαναχτυπά.

Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων