Yuji Horii μιλά για το Dragon Quest XI – θεματολογία σεναρίου, επιλογές πλατφόρμας, πρωταγωνιστή και άλλα

02 Αυγ

dragon-quest-xi-656x369

Ο ιστότοπος Gematsu μετέφρασε μερικά σχόλια απο το δημιουργό της σειράς Dragon Quest, κ. Yuji Horii σχετικά με το τελευταίο παιχνίδι της, το Dragon Quest XI. Ο κ. Horii μίλησε με το περιοδικό Jump για διάφορα πράγματα, συμπεριλαμβανομένων της θεματολογίας του σεναρίου, τις επιλογές της πλατφόρμας που θα κυκλοφορήσει το παιχνίδι, τον πρωταγωνιστή κ.α.

Μπορείτε να δείτε τα σχόλα του κ. Horii παρακάτω, ενω μπορείτε να δείτε το αρχικό άρθρο του ιστοτόπου Gematsu (αν έχετε γνωση αγγλικής) εδώ.

Σχετικά με το ρόλο του κ. Horii…

Horii: Ανέλαβα ένα ρόλο επιβλέποντα απο τον καιρό του Dragon Quest X, επέστρεψα όμως στο προσκήνιο πολύ δυναμικά για το Dragon Quest XI. Το ποιμάνω απ’αρχής μέχρι τέλους, ξεκινώντας με το σενάριο. Θέλω επίσης να αναμιχθώ με τις τελικές βελτιστοποιήσεις των μαχών κλπ.

Για τη θεματολογία του σεναρίου…

Αυτή τη φορά είναι ταυτόχρονα και η 30η επέτειος της σειράς Dragon Quest κι έχουμε τον υπότιτλο “In Search of Departed Time” (Αναζητώντας τον Χρόνο που Αναχώρησε). Δίνουμε ιδιαίτερη έμφαση στην 30η αυτή επέτειο. Η ίδια η ιστορία έχει θεματολογία σχετική με το «χρόνο», Οπότε, ελπίζουμε οι άνθρωπο που έχουν ακολουθήσει τη σειρά τόσο καιρό θα έχουν αυτή την αίσθηση νοσταλγίας, ενώ οι νέοι παίκτες θα νιώσουν τη διασκέδαση και τον ενθουσιασμό. Το ίδιο ισχύει και για τις πλατφόρμες που θα κυκλοφορήσει το παιχνίδι. Έχει ήδη ανακοινωθεί, αλλά το Dragon Quest XI θα κυκλοφορησει στα PlayStation 4 και 3DS. Επιπροσθέτως, στο DS, μπορείτε να απολαύσετε και 2D και 3D. Μπορείτε να επιλέξετε να παίξετε με το παλιομοδίτικο 2D στιλ γραφικών ή σε πλήρως διαμορφωμένα 3D. Φυσικά θα μπορείτε να αλλάξετε αυτή την επιλογή ενώ παίζετε. Με τη συμπερίληψη του σύγχρονου PlayStation 4, με 2D, ντεμί-3D [Σημείωση: Μιλά για το chibi 3D της έκδοσης 3DS] και το πλήρες 3D, σας παρέχουμε διάφορα είδη Dragon Quest ώστε να μπορείτε να ακολουθείτε την ιστορική του εξέλιξη.

Σχετικά με το λογότυπο…

Το λογότυπο δίνει την εντύπωση οτι γυρνάμε πίσω στο Dragon Quest I, όμως ο δράκος στο παρασκηνιο κοιτά προς την αντίθετη κατεύθυνση απο εκείνη του λογότυπου στο Dragon Quest I. Πάει πολύς καιρός που βάλαμε τον αριθμό πίσω απο τον τίτλο. [Σημείωση: Το τελευταίο Dragon Quest που είχε τον αριθμό πίσω απο το λογοτυπο ήταν το Dragon Quest III.] Με πολλούς τρόπους, είναι σημάδι οτι επιστρέφουμε στις ρίζες μας, ενώ ταυτόχρονα εξελισσόμαστε. Παίρνει την ιδέα του Dragon Quest I, όμως ξεκινάμε εκ νέου με το Dragon Quest XI.

Γιατί κυκλοφορεί σε 2 κονσόλες…

Λοιπόν, ξέραμε οτι θέλαμε να το παίξουν όσο περισσότεροι άνθρωποι γίνεται. Θέλαμε να μπορούν να χαλαρώσουν και να το παίξουν σε μια κονσόλα, αλλά ταυτόχρονα ήταν ωραία όταν είχαμε τόσο πολύ κόσμο να παίζει Dragon Quest IX όταν πρωτοκυκλοφόρησε σε φορητό, οπότε ήμασταν διχασμένοι σχετικά με το πού να το κυκλοφορήσουμε. Στο τέλος, είπαμε απλά  «Γιατί δεν το κανουμε και για τα δύο συστήματα;» και ξεκινήσαμε τη δουλειά. Σκεφτήκαμε τι στιλ θα ήταν καλύτερο για κάθε σύστημα και τα αποτελέσματα είναι αυτά που έχουμε τώρα. Είναι πολύ ενδιαφέρον που μπορεί να παίξει κανείς το πιο καινούριο παιχνίδι σε 2D pixel μορφή, έτσι; Φυσικά, κανείς μπορεί να απολαύσει πληρως την ιστορία του Dragon Quest XI ακόμη κι έτσι.

Σχετικά με το πότε θα κυκλοφορήσει…

Δουλεύουμε σκληρά με στόχο να κυκλοφορήσει το παιχνίδι πριν τελειώσει το έτος της 30ης επετείου του Dragon Quest 30th, οπότε παρακαλώ να το περιμένετε πώς και πώς!

Για το τι άλλο μας περιμένει στην 30η επέτειο του Dragon Quest…

Βασικά, σχεδιάζουμε πολλά σκηνικά. Τα περισσότερα πρέπει να παραμείνουν μυστικά, αλλά θέλω να προκαλέσω ενθουσιασμό για την 25η επέτειο. Σκεφτόμαστε διάφορα σχέδια και θα κυκλοφορήσουν πολλά παιχνίδια, οπότε παρακαλώ να περιμένετε με ανυπομονησια το μέλλον του Dragon Quest.

Σχετικά με την έκδοση για κονσόλα…

Οι πανέμορφες εικόνες, η αισθηση του χώρου…είναι όλα απλά καταπληκτικά. Για παράδειγμα, μπορείτε να δείτε ξεκάθαρα ανθρώπους και τέρατα που είναι μακριά σε απόσταση. Η ιδέα είναι να δώσουμε στους παίκτες την αίσθηση οτι ο κόσμος βρίσκεται εκεί και είναι εν κινήσει.

Για τη 3DS έκδοση…

Στην αρχή της περιπέτειας, θα υπάρχουν κλασικά 2D events στην κάτω οθόνη και 3D events που εκτυλλίσονται στην πάνω. Αξιοποιωντας πλήρως τις δυνατότητες του Nintendo 3DS, αναζητάμε μια αίσθηση διασκέδασης που θα είναι μοναδική στο Nintendo 3DS.

Για τον πρωταγωνιστή…

Το παρασκήνιο και τα πάντα έχουν ήση αποφασιστεί, αλλά…οι λεπτομέρειες είναι κρυφές [γέλια]. Όμως…είναι πρώτος ήρωας, ξέρετε. Έχετε τα σχέδια απο τον Toriyama-sensei’s, οπότε χρησιμοποιήστε τη φαντασία σας.

Πηγή

Yuji Horii μιλά για το Dragon Quest XI – θεματολογία σεναρίου, επιλογές πλατφόρμας, πρωταγωνιστή και άλλα

About The Author
- Ένας βάρβαρος που βγήκε από τη σπηλιά του στο Βορρά για να γράψει για Νιτέντα. Συμφιλιωμένος πλέον με ξυράφια και ψαλίδια, τριγυρνάει τις νύχτες για αθώα θύματα να προσηλυτίσει στο μαγικό κόσμο των video games. Ο γνωστός MasterV ξαναχτυπά.

Kατηγορίες

Nintendo Next Newsletter

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο newsletter του Nintendo Next για τα τελευταία νέα και τουρνούα στα παιχνίδια της Nintendo.

Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων