Zero Time Dilemma – νέα και λεπτομέρειες για το παιχνίδι

09 Μαρ

zero-time-dilemna-656x351

Όπως είπαμε και νωρίτερα, το Zero Time Dilemma είναι το επίκεντρο ενός μεγάλου αφιερωμα στο τελευταίο Famitsu. Υπάρχουν λεπτομέρειες για το παιχνίδι καθώς και μια συνέντευξη με το διευθυντή του παιχνιδιού, Kotaro Uchikoshi.

Έχουν διαρρεύσει αποσπάσματα της συνέντευξης και μπορείτε να τα διαβάσετε παρακάτω, μαζί με τις τελευταίες λεπτομέρειες για το παιχνίδι.

Famitsu:Γιατί αφαιρέσατε το “Kyokugen Dasshutsu” (Extreme Escape)από τον τίτλο;

Uchikoshi: Θέλαμε να ανανεώσουμε την εικόνα της σειράς, οπότε προτιμήσαμε το ξένο όνομα Zero Escape.

Famitsu:Τι σημαίνει ο υπότιτλος (Time Dilemma στην Ιαπωνία);

Uchikoshi: Το περιεχόμενο του παιχνιδιού θα θέσει ένα ερώτημα στους παίκτες: Τι θα ήταν το σωστό; Στο παιχνίδι, θα υπάρχει η έσχατη επιλογή όπου καμία από τις επιλογές δεν είναι απολύτως σωστή. Κάθε επιλογή έχει αλλαγές που θα επιφέρει στην ιστορία και το τέλος, αλλά θα θέλαμε οι παίκτες να σκεφτούν οι ίδιοι για το ποιό είναι το πιο σωστό για τους ίδιους, ποιά είναι κακή ή καλή, οπότε βάλαμε το Dilemma στον υπότιτλο.

Famitsu:Αφού είναι η κατάληξη, σημαίνει αυτό πως όλα τα μυστήρια θα λυθούν;

Uchikoshi: Όλα τα μυστήρια από τα παλαιότερα παιχνίδια θα επιλυθούν. Το κάνουμε επισης διασκεδαστικό για όσους παίζουν για πρώτη φορά.

Famitsu: Άκουσα πως θα υπάρχουν και extreme σκηνές;

Uchikoshi: Στις έσχατες περιπτώσεις, κάποιες επιλογές μπορεί να θέσουν τη ζωή κάποιου σε κίνδυνο. Αυτή τη φορά δε θέλαμε να απαλύνουμε την απεικόνιση για να ικανοποιήσουμε τις ηλικιακές βαθμονομήσεις, οπότε θέλαμε να παρουσιάσουμε τα πάντα όπως θέλουμε. Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να καταλήξει να είναι το πρώτο CERO-Z παιχνίδι του 3DS (σαρδώνειο χαμόγελο). [σημείωση: Το Z-rated είναι το αντίστοιχο 18+ της Ιαπωνίας]

Famitsu:Γιατί αλλάξατε τον character designer;

Uchikoshi: Σκεφτήκαμε να ξανακαλέσουμε τον Kinu Nishimura, αλλά θέλαμε να αφήσουμε τελείως διαφορετική εντύπωση από το prequel. Επιπλέον, θέλαμε να κάνουμε το design πιο εντυπωσιακό, αλλάζοντας τη γραφική κατεύθνση των παρασκηνίων από στατικές εικόνες σε 3D cinematic. Αυτή τη φορά συνεργαστήκαμε με το Rui Tomono, γιατί αν και ακόμα υπάρχει η ιαπωνική νότα, οι ξένοι δε θα δυσκολευτούν να καταπιούν τα σχέδια του νέου καλλιτέχνη κατά τη γνώμη μας.

Και ορίστε μερικές επιπλέον λεπτομέρειες:

Πρώτα, το προσωπικό:

Σκηνοθεσία και Σενάριο: Kotaro Uchikoshi
Character Designer: Rui Tomono
Ήχος (Σύνθεση): Shinji Hosoe (γνωστός και ως SamplingMasters MEGA)

Το Zero Time Dilemma λαμβάνει χώρα το Δεκέμβριο του 2028, σχεδόν ένα χρόνο μετά το Nine Hours, Nine Persons, Nine Doors και στη μέση του Virtue’s Last Reward. Στις 31 Δεκεμβρίου του 2028, έχουν περάσει εννιά μέρες από τότε που οι χαρακτήρες ξεκίνησαν να συζούν στις πειραματικές εγκαταστάσεις Dcom στην έρημο της Νεβάδα. Εδώ σταματάνε οι διαρροές.

Όσον αφορά τους χαρακτήρες, υπάρχουν τρεις ομάδες. Ο αρχηγός της κάθε ομάδας θα είναι ο κύριος χαρακτήρας.

Team C

  • Carlos (Tomokazu Sugita): Ένας θερμοκέφαλος νεαρός που έχει ισχυρή την αίσθηση της δικαιοσύνης, νοιάζεται πολύ για την αδελφή του που πάσχει από ανίατη ασθένεια.
  • Junpei (Suzuki Tatsuhisa): Μετά το περιστατικό του πρώτου παιχνιδιού, πήγε σε μια υπηρεσία ερευνών για να βρει τη Akane που χάθηκε, τώρα ειναι φυγάς.
  • Akane (Miyuki Sawashiro): Αυτή η γυναίκα μπορεί να δείχνει συμμαζεμένη και προσεγμένη, αλλά είναι μακιαβελική (πονηρή και ύπουλη)

Team D

  • Diana (Noto Mamiko): Μια φιλειρηνιστής που δε συμπαθεί τις συγκρούσεις, εργάζεται ως νοσοκόμα.
  • Sigma (Ono Daisuke): 22 ετών, αλλά έχει περάσει περίπλοκη και μυστήρια ζωή, καμιά φορά η Phi τον φωνάζει παππού.
  • Phi (Omigawa Chiaki): Μια ωμή κοπέλα, ανακατεύτηκε γιατί ήθελε να σώσει τον κόσμο.

Team Q

  • Q (Toyosaki Aki): Ένα νεαρό αγόρι που έχασε τη μνήμη του και φορά ένα περίεργο σφαιρικό κράνος
  • Eric (Ishida Akira): Νεαρός παγωτατζής, τα έχει με τη Μila
  • Mila (Sakamoto Maaya): Μια σέξι γκόμενα που τα έχει με τον από πάνω.

Άλλοι

  • Zero: Ένας μυστηριώδης τύπος που φορά μια μαύρη μάσκα και ρούχα, επικεφαλής του παιχνιδιού, αλλά με άγνωστο σκοπό.
  • Gab: Ένας γέρικος σκύλος, μπορεί να κινείται μέσα από αεραγωγούς, κάτι που δε μπορούν να κάνουν οι άνθρωποι.

Και μερικές ακόμα λεπτομέρειες από τη συνέντευξη με το διευθυντή Kotaro Uchikoshi:

  • Αρχικά σχεδίαζαν να κάνουν το δεύτερο και το τρίτο παιχνίδι αμέσως μετά το πρώτο. Ωστόσο, μετά την ανακοίνωση του multiplatform για 3DS και PlayStation Vita, άλλαξαν το σχέδιο να κάνουν πρώτα το δεύτερο παιχνίδι και να περιμένουν να δουν τις αντιδράσεις πριν αρχίσουν το τρίτο παιχνίδι.
  • Στο εξωτερικό, τα δύο πρώτα παιχνίδια είχαν υψηλές βαθμολογίες και υπήρχε μεγάλη ζήτηση για ακόμα ένα sequel, οπότε αποφάσισαν να κάνουν και το τρίτο παιχνίδι.
  • Είναι σίγουροι πως η ποιότητα του παιχνιδιού θα είναι υψηλότερη από τα prequel. Οι τρεις κεντρικοί χαρακτήρες είναι νέοι που δε γνωρίζουν τίποτα, αλλά θα μάθουν τι συνέβη από συζητήσεις.
  • Το παιχνίδι θα είναι πολύ πιο σοβαρό. Για αστείο έβαλαν μερικές ατάκες μόνο.
  • Τα σχέδια του Rui Tomono, μαζί με των χαρακτήρων που επιστρέφουν, ανταποκρίθηκε σ’αυτό που του ζητήθηκε από την ομάδα, δείχνοντας και καινοτομίες ταυτόχρονα.
  • Τα βιντεάκια θα είναι σα τηλεοπτική σειρά
  • Δεν υπάρχει περιγραφή/αφήγηση, αλλά θα υπάρχουν κολπάκια (σημείωση: Λίγο ασαφές, αλλά μάλλο εννοούσε πως δε θα μας ταΐζει πληροφορίες το παιχνίδι, αλλά θα τις αφήνει να εννούνται με τεχνάσματα)
  • Ο λόγος που επέλεξαν πολλούς πρωταγωνιστές είναι για μια ιστορία με ομάδες που σκοτώνει η μία την άλλη που θα τη βλέπετε από πολλαπλές οπτικές γωνίες.
  • Αρχικά, η ομάδα σχεδίαζε να κάνει το Sigma μόνο πρωταγωνιστή.
  • Αν οι παίκτες επιλέξουν το δρόμο όπου ο Sigma μοιάζει όπως ήταν στο δεύτερο παιχνίδι (Virtue’s Last Reward), η ιστορία θα είναι πιο extreme
  • Το παιχνίδι είναι κατά 80% ολοκληρωμένο.

Πηγή 1Πηγή 2Πηγή 3

Zero Time Dilemma – νέα και λεπτομέρειες για το παιχνίδι

About The Author
-

Ένας βάρβαρος που βγήκε από τη σπηλιά του στο Βορρά για να γράψει για Νιτέντα. Συμφιλιωμένος πλέον με ξυράφια και ψαλίδια, τριγυρνάει τις νύχτες για αθώα θύματα να προσηλυτίσει στο μαγικό κόσμο των video games. Ο γνωστός MasterV ξαναχτυπά.

Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων