Το Metroid Prime: Federation Force ανήκει στη σειρά Metroid, ένα franchise από τα μεγαλύτερα και ιστορικά της Nintendo, το οποίο μετρά φέτος 30 έτη ζωής.
Έχοντας χαρίσει σε μας όλα αυτά τα χρόνια αμέτρητες περιπλανήσεις στο διάστημα, μάχες με φανταστικά τέρατα και εξερεύνηση των πιο περίεργων πλανητών, ήρθε η ώρα να πάει ένα βήμα παραπέρα.
Η σειρά Metroid Prime, η οποία έφερε το παιχνίδι σε τρεις διαστάσεις και κατά κύριο λόγο σε πρώτο πρόσωπο, προσθέτοντας και το first person shooter στοιχείο στο ήδη κλασικό action-adventure. Έτσι, δίνοντας άλλο άρωμα στους τίτλους Metroid, θα λέγαμε ότι τα Prime αποτέλεσαν μια νέα σειρά μέσα στην ίδια τη σειρά, σταθμό για το franchise.
Εκτός από την επιτυχημένη τριλογία των Retro Studios σε GameCube και Wii, το Metroid Prime ήρθε μια ακόμη φορά σε φορητό. Συγκεκριμένα, το 2006, το Hunters κυκλοφόρησε για το Nintendo DS και δημιουργήθηκε από τη Nintendo Software Technology. Αυτή τη φορά, το Federation Force έρχεται στο 3DS σα μια spin-off προσθήκη στη σειρά Prime από τη Next Level Games για κάτι εντελώς διαφορετικό από τα συνηθισμένα για τους φίλους της σειράς… Αλλά μπορεί το Metroid Prime: Federation Force να ανταπεξέλθει στις προσδοκίες των φίλων της σειράς και να σταθεί αντάξιο των προκατόχων του, οι οποίοι έθεσαν τον πήχη τόσο ψηλά;
Σενάριο του Metroid Prime: Federation Force
Στο Metroid Prime: Federation Force τα πράγματα ξεφεύγουν εντελώς σε σχέση με τους προκατόχους του παιχνιδιού. Η Samus Aran, την οποία γνωρίσαμε και αγαπήσαμε σε όλα τα παιχνίδια Metroid ως σήμερα, απουσιάζει από την ενεργό δράση του τίτλου, καθώς δεν αποτελεί καν playable character. Εσείς, λοιπόν, είστε ένας εκπαιδευόμενος Marine της γαλαξιακής Federation Force, λίγο καιρό μετά τα γεγονότα των προηγουμένων Metroid Prime, στα οποία η Samus κατάφερε και εξολόθρευσε τους διαστημικούς πειρατές και γκρέμισε τα σχέδιά τους με επιτυχία.
Αφού εκπαιδευτείτε, λοιπόν, μέσα από ένα μινι-tutorial, εσείς και η ομάδα σας μπαίνετε και επισήμως στην ενεργό δράση της Federation Force, έτοιμοι να αναλάβετε αποστολές. Η ιστορία του παιχνιδιού δεν ξεδιπλώνεται μέσα από τη διαρκή αναζήτηση και την πολύωρη περιπλάνηση στην απομόνωση, όπως έχουμε συνηθίσει, αλλά επιλέγοντας και ολοκληρώνοντας αποστολές, που συνήθως διαρκούν μερικά λεπτά, με αποτέλεσμα να απουσιάζει ένα μεγάλο κομμάτι της μαγείας των προηγουμένων τίτλων της σειράς. Τα γεγονότα και οι εξελίξεις στην πλοκή, καθώς και το θέμα της κάθε αποστολής, σας αναγγέλλονται από τη Federation Force μέσω προβολών.
Βέβαια, το επικό της υπόθεσης υποβαθμίζεται αρκετά, όταν από το Power Suit της Samus είστε ξαφνικά σε ένα απλό Mech, με απλούστατες λειτουργίες σε σχέση με όσα συνηθίσαμε ως σήμερα, ενώ το οπλοστάσιό του βασίζεται στο τι θα επιλέξετε να φέρετε από έξτρα εξοπλισμό από τη βάση σας, πριν ξεκινήσετε κάθε αποστολή, ανάλογα με το βάρος που μπορείτε να κουβαλήσετε. Τα πολλαπλά beams και οι συνδυασμοί όπλων έγιναν απλώς extra ammo που σας δίνουν από τη βάση καθώς εφοδιάζεστε για να ξεκινήσετε κάποιο mission, γεγονός που μαζί με τα προηγούμενα, προσωπικά δε μου έκανε και την καλύτερη εντύπωση και ουδεμία σχέση μπορούσα να βρω με άλλα Metroid Prime.
Μπαίνοντας σιγά σιγά στην βαθύτερα στην πλοκή, σύντομα συνειδητοποιείτε ότι οι Space Pirates επέστρεψαν, και μαζί τους και πάλι το χάος! Φυσικά, θα χρειαστείτε τη βοήθεια μιας έμπειρης κυνηγού, της Samus Aran, για να σας βοηθήσει να ανακαλύψετε και να βάλετε ένα τέλος σε όσα σχεδιάζουν. Ωστόσο, όπως προαναφέρθηκε, ο ρόλος της δεν είναι πρωταγωνιστικός, αλλά απλώς βοηθητικός, θα λέγαμε, για τη συνέχιση της ιστορίας, μέσα από πληροφορίες που δίνει, και άλλα πολλά. Για ένα spin off παιχνίδι, όμως, αν και δυσκολεύομαι να μη δώσω spoilers, θα πω απλά πως δε θα έπρεπε η έκβασή του να επηρεάζει τόσο τον κόσμο που τα υπόλοιπα παιχνίδια έστησαν επί 30 χρόνια. Αν και δε βγάζει την αίσθηση ενός Metroid, το Federation Force δε θα έπρεπε να επιδρά τόσο στο lore με το τέλος του, όσο και αν θέλει να δώσει τροφή για συνέχεια στη σειρά.
Gameplay
Γενικά σε αυτόν τον τομέα παρατηρούμε αρκετά casual στοιχεία, λογικά για έναν spin off τίτλο μεν, ασυνήθιστα για τα δεδομένα της σειράς, δε. Το Federation Force προωθεί αρκετά το multiplayer παιχνίδι, είτε offline είτε online, προς κάθε κατεύθυνση. Επίσης, υπάρχει το Blast Ball, ένα αθλητικό παιχνίδι, έξω από το main story, το οποίο προσωπικά βρήκα αρκετά διασκεδαστικό για να αφιερώσει κανείς μερικές ώρες. Γενικά, η αίσθηση που δίνει το Gameplay δε συμβαδίζει με έναν Metroid τίτλο, πόσο μάλλον να φέρει και το όνομα Prime.
Αρχικά, όσον αφορά την ιστορία, μπορείτε να παίξετε είτε μέσω single player, είτε μέσω co-op multiplayer, ως και 4 άτομα ταυτόχρονα, από κοντά ή online. Κάθε παίχτης πριν την αποστολή έχει το δικαίωμα να τροποποιήσει το Mech του αναλόγως, χωρίς να έχει τρομερές επιλογές, παρά την αλλαγή του χρώματός του και την τοποθέτηση κάποιων Mods, τα οποία βρίσκει κανείς όσο προχωράει στο main story και δίνουν στο Mech σας κάποιες έξτρα ιδιότητες, όπως περισσότερη αντοχή ή damage. Όπως προαναφέρθηκε, όταν επιλεγεί κάποια αποστολή, καθένας προετοιμάζεται και κουβαλά ανάλογα με το βάρος που αντέχει τον επιθυμητό εξοπλισμό. Αυτός μπορεί να είναι από ρουκέτες και kits που αναπληρώνουν ζωή, μέχρι πυρομαχικά που εκτοξεύουν φωτιά και πάγο.
Οι αποστολές που έχετε να φέρετε εις πέρας ποικίλουν, με άλλες να εμπλέκουν τη μάχη με κάποιο boss, μερικές είναι σε στυλ puzzle, ενώ σε άλλες, για παράδειγμα πρέπει να καταστρέψετε κάτι ή να το προστατεύσετε από εχθρούς. Αφού φέρετε εις πέρας μια αποστολή, παίρνετε αυτόματα ένα μετάλλιο και πλέον μέσω του σκορ σας, το οποίο κρίνεται από παράγοντες όπως ο χρόνος που χρειαστήκατε, όπως και κάποια παράλληλα mini-side quests, σαν επιτεύγματα. Έτσι κερδίζετε περισσότερους πόντους και μπορείτε να διεκδικήσετε και τα άλλα δύο μετάλλια από τα 3 της κάθε αποστολής, αν ξεπεράσετε το επιθυμητό σκορ. Τα μετάλλια εξυπηρετούν στο να ξεκλειδώσετε θήκες για επιπλέον mods. Αυτά τα βρίσκετε κατά τη διάρκεια των αποστολών σας και είναι ένας από τους ελάχιστους λόγους να ξοδέψετε χρόνο κατά τη διάρκεια της αποστολής σας για να εξερευνήσετε, κάτι που επίσης έρχεται σε σύγκρουση σε σχέση με όσα έχουμε συνηθίσει στη σειρά μέχρι σήμερα. Προσωπικά, βρήκα μερικές αποστολές μόνο πολύ ενδιαφέρουσες, ενώ μερικές φαινόταν ότι απλά ‘μπούκωσαν’ με κάποιο υποτυπώδες puzzle στοιχείο για να καταστούν λίγο πιο ενδιαφέρουσες.
Σε αυτό το σημείο θα έλεγε κανείς πως ο βαθμός δυσκολίας κάθε αποστολής είναι πολλές φορές άδικος, καθώς δε διαβαθμίζεται ανάλογα με τον αριθμό των παιχτών που συμμετέχουν στην αποστολή. Παρ’ όλο που στο single player mode σας δίνεται η επιλογή του να πάρετε 3 βοηθητικά drones που πυροβολούν μαζί σας, αλλά και ένα mod που ενισχύει την αντοχή και τα χτυπήματά σας, το να παίζετε μόνος κάποιες αποστολές τις καθιστά πολύ δύσκολες, ενώ το να παίζουν 2, 3 ή 4 άτομα ταυτόχρονα, και πάλι την ίδια αποστολή, κάνει το παιχνίδι εξαιρετικά εύκολο, καθώς οι δουλειές μοιράζονται πολύ εύκολα. Για παράδειγμα, το να νικηθεί ένας εχθρός είναι σαφώς ευκολότερο, όταν το ν αντιμετωπίζουν 4 άτομα, παρά 1… Ενώ η προστασία κάποιων αντικειμένων καθίσταται ευκολότερη όταν τα πυρά τεσσάρων ατόμων χτυπούν τους εχθρούς αντί για ενός, ενώ η κάλυψη του χάρτη από τους συμπαίχτες αποτελεί περίπατο μπροστά στον άθλο του να το διασχίζει ένα άτομο συνεχώς και να εξολοθρεύει εχθρούς, εκτελώντας ταυτόχρονα και την αποστολή. Έτσι, ενώ κάποιο mission μπορεί να φαίνεται πολύ καλό και ενδιαφέρον, ενδέχεται να το χάσετε κοντά στο τέλος του αν παίζετε μόνος, σε κάποια μεγάλη μάχη, για παράδειγμα. Το αποτέλεσμα; Χάνεται η πρόοδος μισής ώρας περίπου και ξεκινάτε την αποστολή από την αρχή. Οπότε πιστεύω θα έπρεπε να υπάρχει κάποιου είδους checkpoint, αν και το χρονόμετρο που τρέχει καθιστά κάτι τέτοιο σχεδόν απαγορευτικό.
Είναι φανερό με βάση τα παραπάνω ότι το Federation Force επαναλαμβάνει το πείραμα του Zelda: Triforce Heroes, επίσης για το 3DS, βασιζόμενο στη συνεργασία πολλών παιχτών για να ενισχύσει την εμπειρία, χωρίς το single player να υστερεί σε κάτι, πέραν των όσων προαναφέρθηκαν. Το Multiplayer στοιχείο έχει αρκετά πλεονεκτήματα, είτε μέσω τοπικής ασύρματης, είτε online σύνδεσης. Στην πρώτη περίπτωση, το λογικό είναι η επικοινωνία μεταξύ παιχτών να πραγματοποιείται φυσικά. Στη δεύτερη, υπάρχει η δυνατότητα να πείτε κάποιες φράσεις στην ομάδα σας, πιέζοντας το D-Pad προς την ανάλογη κατεύθυνση. Το μικρόφωνο, όμως, δεν αποτελεί επιλογή επικοινωνίας, αν και υπάρχει στην κονσόλα. Η κίνηση αυτή από πλευράς δημιουργών ερμηνεύεται είτε σα μια κίνηση που αφήνει αναξιοποίητα features της κονσόλας, είτε σα μια κίνηση αποφυγής σύγχυσης, λόγω διαφοράς στη γλώσσα των παιχτών, καθώς και αποφυγής spam και επιθετικής συμπεριφοράς προς συμπαίχτες, κάτι που η Nintendo έχει αποτρέψει σε μεγάλο βαθμό στο online κομμάτι της σε κάθε τίτλο.
Ας δούμε όμως και το χειρισμό. Θυμάστε τα δύο πρώτα Metroid Prime; Θυμάστε πόσο άβολο φαινόταν το Gamecube Controller για ένα first person shooter και πώς ξαφνικά, μετά από μερικά λεπτά, χειριστήριο, χέρι και όπλο της Samus γινόταν ένα; Θυμάστε πώς κατάφερε η touch screen του DS να γίνει κομμάτι του gameplay του Metroid Prime: Hunters και πώς τα motion controls του Wii διευκόλυναν τρομερά το χειρισμό στο Corruption και στην τριλογία γενικά που ακολούθησε και εκδόθηκε ολόκληρη στο Wii; Εδώ έχουμε κάτι τελείως διαφορετικό από άποψη χειριμού και δε θα έλεγα πως είναι και το πιο βολικό για έναν τέτοιον τίτλο. Το Metroid Prime: Federation Force παίζεται κλασικά με τον αναλογικό μοχλό, είτε αυτό αφορά την κίνηση, είτε το στόχο πολλές φορές. Πάντα υπάρχει η επιλογή του να ‘κλειδώσετε’ το στόχο σας με την αριστερή σκανδάλη, ενώ κρατώντας τη δεξιά σκανδάλη μπορείτε να μετακινήσετε την κάμερα και να στοχεύσετε. Ωστόσο, αν δεν έχετε δεύτερο αναλογικό για το 3DS σας ή το New 3DS, η κάμερα κινείται αναγκαστικά με τη χρήση του γυροσκοπίου. Αυτό δεν αποτελεί πρόβλημα από άποψη ακρίβειας, καθώς το γυροσκόπιο λειτουργεί άψογα. Το πρόβλημα έρχεται όταν οι εχθροί είναι πολλοί και κινούμενοι και εκτός από το να φέρετε εις πέρας την αποστολή σας και να επιβιώσετε, πρέπει να κινείτε και την κονσόλα σας μαζί.
Η απουσία της χρήσης κάμερας της κονσόλας δεν είναι κάτι καινούριο και για αυτόν τον τίτλο. Η κάμερα δε χρησιμοποιείται σε κανένα σημείο του παιχνιδιού. Δεν αποτελεί κάποιο αρνητικό στοιχείο, κατά τη γνώμη μου, καθώς θα περιέπλεκε πιθανότατα τα πράγματα παραπάνω απ’ όσο χρειάζεται, αν και, αφορμώμενος από τα scan visions που είχαμε στα προηγούμενα Metroid Prime, θα έλεγα προσωπικά ότι ίσως να μπορούσε, έστω στο single player mode, να έχει κάποια χρησιμότητα. Παρ’ όλα αυτά, μαζί με το μικρόφωνο, παραμένει ένα προσόν της κονσόλας που μένει αναξιοποίητο, ενώ ακόμη και η touchscreen χρησιμοποιείται ελάχιστα και αυτό για τις επιλογές μενού εκτός αποστολών, ενώ οπτικά ο χάρτης βρίσκεται εκεί και βοηθά αρκετά το παιχνίδι. Καλώς, θα λέγαμε, γιατί δεδομένου του χειρισμού δεν επιτρέπεται η ενεργός χρήση της, ενώ οι στιγμές που ‘παγώνει’ η δράση στο παιχνίδι είναι ελάχιστες, αφού ο χρόνος τρέχει συνεχώς.
Όλα αυτά είναι αρκετά εντάξει και εξυπηρετούν πολύ καλά το σκοπό τους για το στυλ που έχει το παιχνίδι, το οποίο βασίζεται στο ότι κάποιος θα το παίξει σε μικρά gaming sessions, μετά τη δουλειά ή το σχολείο για παράδειγμα, εξ’ ου και οι ολιγόλεπτες αποστολές. Αν όμως θέλει κανείς να αφοσιωθεί στο παιχνίδι για πάνω από τρία τέταρτα και είναι πάνω από 11 ετών, θα νιώσει έναν πόνο ίσως στα χέρια του, τα οποία πρέπει συνεχώς να είναι τοποθετημένα με τρόπο τέτοιον ώστε να πιέζουν τις σκανδάλες, να έχουν πλήρη έλεγχο του αναλογικού κίνησης και των πλήκτρων στα δεξιά, ενώ παράλληλα πρέπει να μετακινούν και την κονσόλα αν χρειαστεί. Ως χρήστης του XL μοντέλου της απλής έκδοσης του 3DS και παίχτη που γενικά αφιερώνει αρκετές ώρες συνεχόμενα πάνω σε ένα παιχνίδι, δεν μπορώ να πω ότι ο χειρισμός με βοήθησε ιδιαίτερα, (ούτε ότι το παιχνίδι ήταν τρομερά εθιστικό) χωρίς αυτό να σημαίνει ότι λειτουργικά είναι κακός. Συνεπώς, ο χειρισμός είναι άψογος λειτουργικά, αλλά όσοι θα θέλατε να παίξετε πιο σοβαρά σε μακροσκελή gaming sessions, θα σας συνιστούσα αρκετά διαλείμματα, μιας και ο διαχωρισμός της πλοκής σε αποστολές το επιτρέπει.
Τέλος, να σταθούμε λίγο στα bosses, τα οποία αποτελούν βασικό συστατικό για το συναίσθημα που προκαλεί ένας καλός Metroid τίτλος, ενώ τα Prime ως τώρα παίρνουν άριστα κατ’ εμέ σε αυτόν τον τομέα. Τι συμβαίνει όμως και με το Metroid Prime: Federation Force; Εδώ έχουμε καλοσχεδιασμένα bosses που δίνουν μια καλή μάχη, αν και πάλι δεν αποπνέουν το δέος που έχουν αυτά στο Trilogy. Σε πολλά bosses η φαντασία για τρομερά μεταλλαγμένα πλάσματα είναι απούσα, ενώ το να βρει κανείς την αχίλλειο πτέρνα τους δεν αποτελεί κομμάτι δύσκολο… Σε πολλά αρκεί να τα βομβαρδίζετε συνεχώς με ακτίνες και πιθανότατα στο σωστό timing, ενώ η μάχη πολλές φορές δεν περιορίζεται μόνο σε εσάς και το boss, καθώς μετά από λίγο damage που θα κάνετε ή αφού μείνει εκτεθειμένο για λίγο, θα βγουν μικρότεροι εχθροί να σας επιτεθούν για να ροκανίσουν το χρόνο και την ενέργειά σας.
Οπτικός τομέας του Metroid Prime: Federation Force
Το Metroid Prime: Federation Force έχει ένα ιδιαίτερο ύφος, όσον αφορά το σχεδιασμό του. Ενώ αντικειμενικά τα γραφικά και τα τοπία είναι πολύ όμορφα και αποδίδουν κάτι σκοτεινό στον κόσμο, όπως έχουμε συνηθίσει από τα υπόλοιπα Prime, το ύφος του δε θυμίζει σε τίποτα Metroid. Αρχικά, οι άνθρωποι και τα Mechs μοιάζουν με chibi εκδόσεις ρομπότ και της Power Suit της Samus αντίστοιχα. Ενώ κόσμος και πολλοί εχθροί και bosses εντυπωσιάζουν και μεταφέρουν ένα μέρος της νοΤο Metroid Prime: Federation Force ανήκει στη σειρά Metroid, ένα franchise από τα μεγαλύτερα και ιστορικά της Nintendoσταλγίας των προκατόχων του παιχνιδιού, άνθρωποι και Mechs έχουν έναν πιο παιδικό, σχεδόν σατυρικό σχεδιασμό, που θυμίζει ίσως τα πολεμικά μονοθέσια οχήματα που χρησιμοποιούσαν οι άνθρωποι στις ταινίες Matrix.
Όσον αφορά το 3D του τίτλου, σε απλό 3DS XL φαινόταν αρκετά σταθερό. Ωστόσο, η αναγκαστική διαρκής κίνηση της κονσόλας για τη χρήση του γυροσκοπίου, μπορώ να πω ότι αποσταθεροποιούσε το 3D και κούραζε τα μάτια μου σε αρκετά σημεία. Παρ’ όλα αυτά, η ‘τρίτη διάσταση’ καθιστά ακόμη πιο εντυπωσιακό τον κόσμο και τις μάχες, είτε μέσω των visual effects στα beams σας και τις επιθέσεις των εχθρών, είτε μέσω δυνατών boss-fights. Επιπλέον, παρά τη χαμηλή ανάλυση της κονσόλας (420×240), η γενική εικόνα του παιχνιδιού δεν επηρεάζεται αρνητικά. Θα έλεγε κανείς ότι πρόκειται για έναν πολύ καλοσχεδιασμένο τίτλο από αυτήν την άποψη, ενώ ακόμη και σε σημεία όπου υπάρχουν πολλοί εχθροί και πραγματοποιούνται πολλές κινήσεις και επιθέσεις ταυτόχρονα, δεν παρατηρούνται ενοχλητικά frame-drops, ακόμη και στο απλό 3DS.
Ήχος
Η μελωδία, τα ηχητικά εφέ και γενικά ο τρόπος που ο ήχος ντύνει το Metroid Prime: Federation Force είναι πολύ όμορφος. Αν και πάλι η σύγκριση με τα αριστουργήματα των υπολοίπων Prime και σε αυτόν τον τομέα είναι αναπόφευκτη, οπότε πρέπει να αναφερθεί ότι τα tracks του παιχνιδιού δεν είναι το ίδιο επικά με αυτά των προκατόχων του, δεν μπορούμε να αρνηθούμε ότι έχει γίνει και εδώ πολύ καλή δουλειά. Τα tracks ταιριάζουν απόλυτα με το ύφος του παιχνιδιού, ενώ σε συνδυασμό με την ιδέα της Federation Force, σε πολλά σημεία το παιχνίδι θυμίζει Χολιγουντιανή ταινία. Κατά τα άλλα, δεν υπάρχει κάτι τρομερά αξιοσημείωτο, ούτε κάτι αρνητικό να σχολιαστεί.
Τελικό Συμπέρασμα
Αξιολογώντας το Metroid Prime: Federation Force απλά σαν ένα παιχνίδι, θα έλεγα ότι πρόκειται για ένα καλό παιχνίδι με αρκετά casual ύφος, το οποίο αξιοποιεί τις δυνατότητες του 3DS και δίνει έμφαση στο co-op multiplayer στοιχείο. Ωστόσο, όταν ο τίτλος φέρει το όνομα “Metroid” με τη λέξη “Prime” από δίπλα, οφείλω να είμαι αυστηρότερος κριτής, εφ’ όσον έχω νιώσει τη μαγεία των υπολοίπων παιχνιδιών με αυτές τις λέξεις στο όνομά τους και δηλώνω θαυμαστής τους. Μιας και η δουλειά μου σε αυτό το άρθρο είναι μεν να αξιολογήσω απλώς ένα παιχνίδι, θεωρώ υποχρέωσή μου να πω πως σαν καταναλωτής που σέβεται τον εαυτό του, ο τίτλος του δε θα έπρεπε να φέρει αυτό το βαρύ όνομα πάνω του. Σαν παιχνίδι, όπως προείπα, είναι καλό, αλλά σαν Metroid Prime υπήρξε πολύ κάτω του μετρίου, αν και οι προσδοκίες μου δεν ήταν υψηλές, έχοντας δει την παρουσίασή του στην περσινή Ε3.
Συνεπώς, απευθυνόμενος σε εσάς, θα πω πως αν θέλετε απλά ένα καλό παιχνίδι, είναι καλό για το καλάθι των αγορών σας. Αν, ωστόσο, θέλετε να παίξετε ένα καλό Metroid Prime, θα έλεγα απλά να ξεσκονίσετε το Metroid Prime Trilogy.
- Κονσόλα: 3DS
- Είδος: First-Person Action / Adventure
- Εκδότης: Nintendo
- Εταιρεία Ανάπτυξης: Next Level Games
- Διάθεση: Καταστήματα πώλησης video games
- Παίχτες: 1-4
- Online στοιχεία: Ναι
- Δείτε εδώ την πολιτική βαθμολογίας μας