Γυρίστε το ρολόι πίσω σχεδόν τέσσερα χρόνια. Οι φήμες τότες έλεγαν πως η Criterion απέρριψε μια πρόταση της Nintendo για ένα F-Zero στο Wii U. Έγινε έτσι όμως;
Προϊστορία
Ο Liam Robertson, γνωστός τότε για τις φήμες που ξετρύπωνε, είχε πει πως η Nintendo είχε ζητήσει από την Criterion να δημιουργήσει ένα νέο F-Zero για το Wii U.
Ο Alex Ward, ιδρυτής του στούντιο, ο οποίος αποχώρησε από την Criterion το 2014 για να δημιουργήσει τη δική του αυτόνομη εταιρεία με την ονομασία Three Fields.
Βέβαια, από την πρώτη στιγμή υπήρχαν ενδείξεις πως οι «συνομιλίες» δεν είχαν σοβαρό σκοπό, αυτό όμως δεν έθεσε τέλος στις φήμες και τις συζητήσεις online. Στο τελευταίο επεισόδιο του Game Informer Show, η κατάσταση ξεκαθάρισε οριστικά.
Falcon punching the rumour mill
Για να δούμε τι είπε ο Ward σχετικά με τις φήμες!
Μια και καλή, η Nintendo δεν ήρθε στην Criterion για να μας ζητήσει να φτιάξουμε ένα F-Zero. Τίποτα τέτοιο. Εντελώς ψευδείς οι φήμες.
Κάποιος χαμηλόβαθμος στη Nintendo of Europe που δεν εργάζεται πλέον εκεί, μου έστειλε ένα e-mail που έλεγε «Ξέρεις, μερικοί εδώ συζητούσαμε». Μερικοί εδώ – Τι σημαίνει αυτό; Μπορεί να ήταν ένας που τα έλεγε με τον ψύκτη… Αυτός ο τύπος λοιπόν μου έστειλε ένα e-mail στα ξαφνκά οπότε το διάβασα και είπα:
«Χμ, μάλλον σκέφτηκε πως είμαστε αυτόνομη εταιρεία ενώ δεν είμαστε». Είμασταν εξ’ ολοκλήρου ιδιοκτησία της EA. Πρώτον: Είμασταν ιδιοκτησία της EA. Δεύτερον: Αν θέλεις να μιλήσεις με την EA, και αυτές οι εταιρείες κάνουν τέτοιες συζητήσεις όλη την ώρα, θα πρέπει να επικοινωνήσεις με τον υπεύθυνο στην EA οπότε του έδωσα το e-mail του υπεύθυνου. Κι αυτό ήταν.
Ο Ward στη συνέχεια ξεκαθάρισε πως η κατάσταση δεν ήταν σα να είχε αρχίσει ο Shigeru Miyamoto τα τηλέφωνα στην Criterion σχετικά με το F-Zero:
Σίγουρα όχι, γιατί αν είχε γίνει αυτό, τότε το παιχνίδι μπορεί και να ήταν πραγματικότητα. Συμβαίνουν αυτά, έτσι δεν είναι; Κι αν είχε συμβεί αυτό με εμάς… αλλά το μόνο που έγινε ήταν πως κάποιος χαμηλόβαθμος που γνώρισα όταν μας έκαναν επίδειξη του Wii U, είπε: «Τι λες;» Κι εγώ του είπα: «Ε, πρέπει να μιλήσεις με εκείνους τους ανθρώπους». Κι ο τύπος ήταν χαμηλόβαθμος μέσα στην εταιρεία. Δε θα κατάφερνε ποτέ να μιλήσει με κάποιο στέλεχος της EA. Ποτέ δεν ήταν κάτι επίσημο. Όλα ήταν ένα όνειρο θερινής νυκτός.
Κλείνοντας, οι παρουσιαστές ρώτησαν τον Ward αν θα τον ενδιέφερε να κάνει ένα F-Zero αν του το ζητούσε τώρα η Nintendo. Η απάντησή του ήταν πως «δεν τον ξετρελαίνει το F-Zero». Μετά την αποχώρησή του από την EA και την Criterion, είπε πως προτιμά να εργάζεται σε πρωτότυπους τίτλους για την ώρα και όχι σε εξωτερικά IPs.
Άλλο ένα κεφάλαιο video gaming παραφιλολογίας κλείνει οριστικά λοιπόν.
Ο Liam Robertson μπαίνει πλέον κι αυτός στην κατηγορία του gaming ψευδο-insider μαζί με την Emily Rogers. Αυτός είναι και ο λόγος που δεν ασχολούμαστε σοβαρά με την κάθε φήμη που διαδίδει η οποιαδήποτε ιντερνετική περσόνα.