Το Marvel Ultimate Alliance 3 και το πώς έγινε αποκλειστικότητα του Switch είναι κάτι που έχουμε αναλύσει. Πώς όμως έγινε η επιλογή της Team Ninja για την ανάπτυξη του τίτλου;
Σε περίπτωση που δε γνωρίζατε, τους δύο παλαιότερους τίτλους είχαν δημιουργήσει διαφορετικά στούντιο. Το πρώτο MUA αλλά και ο προκάτοχός του, τα X-Men Legends, ήταν δημιουργία της αξιοσέβαστης Raven Software. Το δεύτερο παιχνίδι, από την άλλη, είχε τρεις διαφορετικές ομάδες ανάπτυξης. Τη Vicarious Visions για τις εκδόσεις σε PS3/X360, Την n-Space για τα Wii, PS2 και DS ενώ η Savage Entertainment ανέλαβε τη μεταφορά του τίτλου στο PSP.
Όλοι οι τίτλοι είχαν κυκλοφορήσει στην αγορά από την Activision και είχαν ένα αρκετά μεγάλο κοινό που είτε λάτρευε τους ήρωες, είτε το συνεργατικό Diablo-ειδές gameplay, είτε και τα δύο.
Αυτήτη φορά όμως τα πράγματα άλλαξαν άρδην. Η Nintendo θα διανείμει η ίδια τον τίτλο, με την ομάδα ανάπτυξης των Ninja Gaiden (αλλά και του Metroid: Other M) να έχει τα ηνία της δημιουργίας.
Το πώς έγινε αυτό μας εξηγεί το τελευταίο τεύχος του περιοδικού Game Informer.
Team Ninja και Marvel Ultimate Alliance 3
Φαίνεται λοιπόν πως η Marvel ήδη γνώριζε τις δυνατότητες της Team Ninja, με τον αντιπρόεδρο της Marvel Games και εκτελεστικό παραγωγό, Mike Jones, να λέει πως η εταιρεία είναι «Τεράστιοι θαυμαστές της Team Ninja και της Koei Tecmo και της αξιόλογης ιστορίας τους», πριν προσθέσει:
Πάντα ψάχναμε τρόπο να συνεργαστούμε μαζί τους σε ένα έργο και η Nintendo ήδη είχε χτίσει μια φανταστική σχέση μαζί τους.
Έχουν τη δυνατότητα να προσφέρουν τις γρήγορες αντιδράσεις και την υψηλή πιστότητα που απαιτεί να ζήσει ο κόσμος με τους ήρωές μας. Θέλετε να έχει διαφορετική αίσθηση ο Wolverine από το Hulk και οι δυο τους να διαφέρουν από όλους τους υπόλοιπους.
Και ο διευθυντής της Team Ninja, Hiroya Usuda, σχολίασε την ανάμιξή του με το Marvel Ultimate Alliance 3, λέγοντας:
Πιστεύουμε πως η Team Ninja είναι γνωστή για τα παιχνίδια δράσης και θέλαμε να διευρύνουμε αυτό το κομμάτι του παιχνιδιού. Δώσαμε λοιπόν μεγάλη έμδαση στο gameplay. Θέλαμε να ανταποκρίνονται καλά τα χειριστήρια όταν παίζετε, αλλά και να υπάρχει ένας καλός ρυθμός στο gameplay.